- 934 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BATILI GÜÇLER PARALEL YAPI GEMİSİYLE BATTI
PARALEL YAPI “AV GİDERKEN AVLANDI.”
AK PARTİYİ GÜÇLENDİRDİ, TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ KAZANDIRDIRDI
Ertuğrul Çaylar 15 Temmuzun ardından
2002 de Ak Parti iktidara geldiğinde, sayın Cumhurbaşkanımız R.T. Erdoğan şu üş maddeyi basarak defalarca söylemişti.
1. Değişimden vaz geçmek ihanettir, engel olanlarda ihanetçidir.
2. Türkiye üçüncü dünya ülkesi olamaz.
3. Çözüm sürecini terör örgütü için başlatmadık.
46 yıl önce 1968 olaylarıyla, dünyada değişim başlaması, kapitalizmin ve sosyalizmin iflasının ilanıydı. Bu iki ideoloji de sağcılık, solculuk ve ırkçılık temelli bir yapıydı. Bunların düşmanlıkları da göstermece idi. Çünkü, 1789 fransız ihtilali aydınlanma inanç misyonuna dayanıyordu. Fransa’da öğrenci hareketleri. Çekoslovakya’da İşçi hareketleri. Dünyaya yayılan her yönlü anarşik hareketlerin kendi ülkesindeki SAĞCI, SOLCU ve HALK’ın birleşerek silahlarını kendi devletinin emniyet güçlerine ve askerlerine çevirdiği milattır. Bunun Türkiyemize yansıması on yılda bir darbelerle değişimden uzak tutulduk. 1968 olaylarını dünya da milat yapansa Kapitalizmin sosyalizmin iflasıydı. Değişimi başlatan ilk ülke İran oldu. Çünkü, Doğu bloku uyanıyor, ortadoğu kendine geliyordu. Türkiyede hemen iran masası kuruldu rejim ithali olacak korkusuyla ve sağ sol olayları körüklendi. Çünkü, halkın Müslüman oluşu batı rejimlerinin de sonu olacak, sömürgeler elden gidecekti. Avrupa ülkeleri yeni evrensel değerler tanımış yeni anayasalarla yeni Cumhuriyetlerine kavuşmuşlardı. 1789 Fransız ihtilalinin icadı olan laiklik hiçbir anayasaada yer almıyordu. Lakin, batılılar Türkiye ve arap ülkelerini bu değişimden uzak tutu. Darbelerin artık bir seneryo zinciri olup ülkemizi yeyip yutmaya niyetliler ortaya çıkmıştı. 2002 Ak partinin iktidarınıda eski güdülebilen Türkiye yerini Amerika dahil, bütün emperyalistlere karşı menfaatini bilen bir devlet ve devlet başkanı R.Tayyip ERDOĞAN’a taşıdı.
Dünya ülkeleri yeni Cumhuriyetlerine kavuşurken, İslam ülkelerine ARAP BAHARI kavramını biçildi. Çünkü; laiklikle uygulanan Cumhuriyetten Müslümanlar nefret ediyordu. Türkiyemiz, tercüme odalarında yeni kimliğine kavuşmuş olan aydın müsveddelerinin devri kapanmıştı. Ak Parrti şemsiyesi altındakiler, Cumhuriyete sahip olmayı avantaj bilerek Değişimin önündeki engelleri bir bir kaldırmayı başaran çalışkan bir hükümet ve Lider bir başkana sahipti.
Ak Parti 15 yıllık zaman içinde zamanı değerlendirmesini becermiş, krizleri teyet geçirmiş, Ülkeyi üçüncü dünya ülkesi olmaktan kurtarmış, yatırımlarıyla adeta harika medeniyeti Allah’ın sayesnde yaratmıştır. Yurt içi ve yurt dışı terör örgütlerini de çökermiştir. Cumhurbaşkanının Dünya milletlerine karşı önceden yaptığı ihtarları hiçe sayanlar terör ve diğer engellerle karşılaşırken, hayranlıklarını tebrikten öteye bir şey yapamamışlardır.
15 Temmuz günü, Feto örgütüyle bütünleşmiş tüm düşmanların planlarını, darbesini milletimiz, Allah’ın yardımıyla, başlarına geçirmekle DEĞİŞİME de noka konulmuş olduk. Olağan üstü hal, kanunu halkın lehinde teröristlerin aleyhinde olduğunu anlamak istemeyen batlıları da görmeye değer. Çünkü ilk kez Ohal kanunu halkın lehind oluyordu. Demekki batılılar halkına gerçeği açklamaya imtina ediyor, iki yüzlü yönetimleri devam ederken, Türkiye’nin halkıyla bütünleşip, dürüst olması da Batılıların işlerine gelmiyor.
…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.