YOKLUĞUNDA...
Yokluğunda...
Yazılar yazdım hep.Sana,birtek sana hemde...Sanki karşımdaymışsın gibi,sanki senle konuşuyormuşum gibi...Yazıp yazıp sildiğim,yazıp yazıp sana gönderemediğim mektuplar...Geldiğinde okuman gereken çok cümle var şimdi...Sensiz kalmış ama Seni bekleyen cümleler...
Yokluğunda...
çok düşündüm,hep düşündüm hatta.Seni,birtek seni hemde...Senli günleri,sensiz acıları ve senle kurduğum geleceği.Sonra kendimi,sana nasıl aşık olduğumu,24 ekimi ve sonraki ayları.Dünü,bugünü ve yarını yani...Geldiğinde telafi etmen gereken çok zaman var şimdi...Sensiz kalmış ama Seni bekleyen zamanlar...
Yokluğunda...
Çok şey biriktirdim.Aşka,birtek aşka hemde...Mesela;kese kese acılarım var senin bana giderken bıraktığın.Bir de emanet ettiğin ve sensizken teselli bulduğum anılarım,tek gerçekliğim...Ve tabiki sığındığım tek liman olan AŞK ım...Geldiğinde dinlemen gereken çok düşünce var şimdi...Sensiz kalmış ama Seni bekleyen düşünceler...
Yokluğunda...
Çok ağladım.bizim için,birtek bizim için hemde...Gözyaşlarım seni bekledi hep.Çünkü tesellisi yoktu bu acının.Zaman dediler herkesler ama ben inanmadım.Bekledim birtek ,ağlayarakda olsa bekledim...Geldiğinde benden alman gereken cok gözyaşı var şimdi,sevince dönüştürmen gereken birsürü damlalar...
Yokluğunda...
Bütün sözcükleri ateşle yüzleştirdim de yinede anlatamadım günlerin cehennemini...
Yokluğunda...herşeye rağmen;
Unutmayı hiç denemedim...