- 679 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Birlik umudu (3)
Sevgili Abiciğim;
Mektubunuzu dün aldım. Aslında iyi haberler veremediğin için üzgündü satırların, ama yine de umut kokuyordu mektubun. Abiciğim biz bir yürek olmayı kafaya koyduksak birlik için kimse bizi bu yoldan çeviremez. Senin bu aday için ısrarlı tavrını anlıyorum, her fırsatını değerlendirebildin mi. Belki eşini ikna etmemiz işe yarayabilir ne dersin. Belki de saygı duymalıyız kararına. Ömrünün son kalan zamanlarını ailesiyle geçirmeyi tercih edebilir. Sana tavsiyem eşi ile görüşmen olacaktır. Sonuç ne olursa olsun, lütfen üzülme abi.
Hem biliyorsun bende umutlar hiç bitmez. Aslında sana benim güzel bir haberim var. Yeni bir aday, genç ve dinamik. Sende tanıyorsun. Güçlü bir aile.Elele vermiş bir aile. Caddenin %80 nine de hakim.Hayatı maraton olarak gören ve asla pes etmeyecek, sahaya havlu atmayacak biri. Adının anlamıda çok güzel. Kainatın sahibi.İmaj da yerinde, biraz kapalı görüşte. Ama birlik ve dernek faaliyetleri konusunda oldukça tecrübeli.
Aslında birliğimiz için iki aday yeterlidir diye düşünüyorum, sen ne dersin. Tatlı bir rekabet olması her zaman iyi.
Değerli abim,
Birkaç gün biraz uzaklarda dinleniyor olacağım. Fırsat bulursam yazmaya çalışırım sana.
Şimdilik kal sağlıcakla...
YORUMLAR
lcanacik2017
Ha şimdi duydum
İsterseniz tanıştırabilirim
Buyrun gelin
Selamlar