- 665 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Umarım...
İnanın her sabah neden kalkıyorum diye soruyorum kendime. Bu hayatta neden bir adım daha atayım, bir adım daha ilerleyeyim. Bunu her sabah kendime soruyorum. Cevap bulamıyorum. İlerde nasıl bi hayatım olucak diye düşünmüyorum. İlerde böyle olsun şöyle olsun da istemiyorum. Ben azcık mutluluk istiyorum. Daimi bir mutluluk. Birşeye seviniyorum. İki dakika sonra bitiyor. Bişey oluyor ve benim mutluluğumu öldürüyor. Sabah kalkıyorum gene aynı. Sıkıldım. Ya biri bişey bulsa bi çözüm gösterse peşinden ayrılmam. Ama yanımda dostum bile yok. Şu içtiğim sigaradan başka yanımda olan yok. Çok mu hayalperestim ? Yarın da bugün gibi olacak benim için güneş doğacak ve batacak. Belki biri baba olacak veya biri anne...
Siz yarına daha mutlu uyanmak dileğiyle yastığa başınızı koyacaksınız. Umarım birgün bende sizin yaşadığınız dünyayı keşfederim.
YORUMLAR
Yazı insanın kendi içinde gurbette oluşu...Maddiyat o denli insanlığı esir almış ki insanlar yaşamak için çoğu duygulardan uzaklaşmışlar.Oysa çözüm doğada insanların özünde.Fani dünya da sağlıklı oluşuna şükredip stresten uzak kaç kişi var.Gıdalar herşeyin insan hayatında etkisi var.Var olanlara tutunmak direnmek yıkılmamak Gün gelir hayaller gerçekleşir insanlar gülümserler ama ne zaman..Görünen o ki haberler etrafa baktıkça insanlık iflas etmiş gibi görünsede ümitvar olmak.Allah a inanıp güvenen asla yalnızda değildir.Ruh tertemiz güzellikleri ister insan özüne dönüp baktığında duyduğu hissettiği hep olmak yada olmasını istedikleri görür ..Selam ve dua ile.
Bitik Bir Hayat
Teşekkür ederim zaman ayırdığınız için
Saygı & sevgilerimle...
Mutluluğu İnsanda arıyorsan o zor
Mutluluğu kurduğun dünyanda bulamıyorsan o zaman var olan eksikliği bul
Mutluluğu duygularda arıyorsan işin zor vay senin haline
Mutluluğu arıyorsan at şu monotonlğu hayatından yattığın yeri değiştir en azından farkılı bir yerde uyanırsın .
Mutluluğu küçük şeylerde ara zincir misali büyük olanıda gelir dayanır kapına
Mutlulukmu? Kalak bi saçını tara aynadaki yansımana düşmanca bakmaktanda vazgeç
Ha unutmadan göz pınarlarının vanasınıda kapatmayı unutma
Ne demiş şair
Meyveler sabırla olğunlaşırmış
Nice güzel mutlulukları yaşamanız dileğiyle
Hayırlı geceler
Not:Bu rumuzu da değiştir ne bu ya
Bitik Bir Hayat
Gün istedim onu bir sabaha uyanmak
Gün istedim küçük şekerler dağıtan birine rastlamak.
Gün istedim o günü severek uyanmak.
Çok istedim olmadı bırak olmasın. Bitik bir hayat bu nerden bakarsan bak bitik bir hayat
Eğrisiyle doğrusuyla bu. Adım umut olsa söylemem artık...