AŞK MI? PARA MI?
AŞK MI?
PARA MI?
Bana sorarsanız;kesinlikle âşk derim.Ama olayın boyutu çok büyük.
Şöyle ki; Evliliklerde parayı tercih edenler hayatı boyunca sevmediği yemeği yemek zorunda kalanlardır.Günümüzde seçimler paraya dayanan ilişkiler olunca bu kaçınılmaz bir son oluyor malesef.
Kalp gözü açık olanların dehâsı daima aşk dan yana tutum sergilerken,mutluluğu ve de huzuru parada görenler,yanıldıklarını ömrünün yarısında anlıyor olmaları keşkeleri de beraberinde getiriyor.
Bazı kadınlar vardır ,Şiir gibidirler paraya değer vermedikleri için ,aşkı doyasıya yaşamayı tercih ederler.Dolayısıyla mutluluğu yakalama olasılığı yüzde yüzdür.
Bununla birlikte ;Bazı kadınlar da sözüm ona her şeyi parayla kazanmanın mümkün olabileceğine inanır ve öyle yaşarlar.Fakat hayatın içinde paralı veya parasız sahneler vardır zaten.Çok zengin olsanız da bir kıvılcım ateşin yakabileceği bir servete sahip olmak mı doğru? yoksa ömrünüz boyunca göğsüne yaslayacağınız canda canan mı?
Her koşulda yanında olanlar gerçek sevgiyi paraya değişmeyen nadide insanlardır.Ataol Berhamoğlu ’nun da dediği gibi(PARA UCUZ BİR BAŞARIDIR).
Ama emek verilerek kazanılan sevgi ;İnsanın değer yargılarından ve ruhun sonsuzluğuna uzanan bir ışık penceresidir.
Maddenin bittiği yerde MÂNA başlar.Allah hepimize gerçek mâna da sevgi ve sevgili nasip etsin dileklerimle.....
ZEHRA YÜCEL
YORUMLAR
Ama olayın boyutu çok büyük.
büyük yerine derin dense sanki, daha güzel olacaktı
Aşk -para ve insan kimlikleri inanç ve terbiyeleri hayata bakışları...
Tercihiniz sizi iyi kötü güzel çirkin mutlu mutsuz... yapar
sağlıcakla kalınız
ZEHRA
Teşekürler okuyan yüreginize haziran yağmuları yağsın.Yeri gelmişken söylemeden geçeyeceğim derin duygular yalnız hissedenlerde olur.
(Burdaki derin duygular galiba elle tutulmayan ama hissedilen ) . tekrar teşekürler görüş ve düşünceler değerli şairlerimizin ve sizin benim için önemli saygılar selamlar.Yorumumuma cevap yazabilirseniz sevinirim .Böylece daha iyi tanımış oluruz.
bu iki kavram kıyaslanmış, demek ki birisi diğerinden değerli değil.
sağlıkla kalın
ZEHRA
Aşk olmadan yaşanmaz ki hayatta ; Aşk bence her şeyden önce gelir ..ki
aŞksız yaşamanın anlamını anlayamaz ki insan !!
Aşık olacak sonra sevecek benimseyecek öyle bağlanacak hayata bu yalnız bir erkek ile bir bayan arasında değil hayatın her zerresinde geçerlidir ...
Aşık olacak insan sevecek benimseyecek öylece yaşayacak ..Paraya gelince o sonraki plandadır paraya da aşık olmak gerekir olması için ..ama burada sezinlediğim şey iki kişi arasında soruluyor ::: Tabi ki Aşktır başı çekecek olan para kazanılır kaybedilir tutarlı değildir Aşk olmasa hiç bir şeye yaramaz diyorum ....ama birde şu var Öyle duygusuz bencil kişiler var ki onlar için fark etmez zaten onlar Aşktan anlamazlar anlamadıkları için de Para ile tatmin olmaya çalışırlar o da Mutluluk veremez maalesef