Dışarda kar yağıyor..
Yine kar yağacak
Adım arttığın para, bize göre değil bu dünyanın altı üstü para kaçıp gitmek var aslında buralardan ama yine de oda para görüyor musun? Bak yine hava çok bozdu kar yağacak bu akşam dışarısı iyicene zemheri bozdu ayazdı. Yüreğimde hert hikaye yüreğim yüreğinin ardında bir akşamı daha bıraktı ki hayat sorma
Dışarıda soğuk fırtına öncesi yalnızlık yarışıyor karışıyor karanlıklara ve durgun bir sabahı var her gecenin en küçük bir hatıra bırakmaz ardında gün solgun yürek deşen bir gün uçup gider pencereden kurşunlar işlemez. Ya hani hala eski bir resim var içimde gel ne kadar siyahsada geceler.
Bir bayram sabahı erkenden şu bahtsız şımarık dünya düşler aleminde her fırsatta patlatacak şamarını ayaz karlı bir kış ortasında ufalanan cam kırıkları gibidir okşayan bir nefes al ve bırak bırak artık yaşamak için çok zor yol almak. Yol almak lazım ne kadar zor olsada unutmak mümkün değil ancasını ama hani belki de unutursun ki bitsin gitsin istersin soğuk hava bu dünyada herşey para..
Kan çanağı değil mi hiç düşündünüz mü hicranlı günleri aynı zamanda kim koyar ki beyaz düşlerle dolu aşk gökyüzünde maviler koşuyor atlı karıncalar içim dışım başka alemde hiçbir zaman da değil gibiyim bazen yola çıktığımda diyor ki; içim nereye diyorum? nereye bu gidişin dönüşü olmayan bir nefeslik bir yer var elbet ama dışarısı çok soğuk istersen çok uzaklaşma vakit çok geç olabilir yağmurlar başladı yine göç etmek için vakit çok geç olabilir hoşçakallar sırasız. Sırasız vedalar yaz/ı bekle yazın bütün sevdaları gelip geçicidir.. Üşütmez insanı eyvallâhlar..
Gün solarken bahçede, düşler aleminde her düşünce..
İster yağmur olsun isterse yağsın kar taneleri
Herkesin olsun gülümseyen bir düşüncesi
Yeşersin içinde sakladığın hatıralarının elleri
Kim bilir sen bilmezsen ki seni
Yok bu dünyada kimsenin hakiki evi
Ki artık yaşadığın para adım attığın para
Yaşamak kolay arkan kalınsa..
Ya artık lütfen insanlar çıkarsız iş yapsın !
Çıkarsız iş yapan, herkese selam olsun!
Nurten Ak Aygen
28.01.2015
Bir yıl önce anılardan çıkan yazımı değerlendirdim..
Demek ki, bir yıl önce dışarda kar yağmasını beklerken, bu yıl dışarda kar var. Evlerin damları, ağaçlar, karla kaplı her taraf, şu anda dışarda lapa lapa kar yağıyor...
Gözlerin uçuşuyor..
Pencerenin aç
Yağan kar/ı seyret
Seyret ki, yıllar gelip geçici:
Gördüğün
Yaşadığın
Anılar kalıyor insanlardan geriye
Bana bir ses ver.
Uzak diyarladan..
Hoşçakal!!
İkibinonyedi yirmisekiz ocak..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.