- 1602 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
Kendisinden yaşça küçük erkeklerle birlikte olan kadınlar
Kendisinden yaşça küçük erkeklerle birlikte olan kadınlar
Son yıllarda sık sık duymaya başladığımız bu vaka, bir hastalık gibi görünse de, aslında çok uzun yıllardan beri var olan, ama hakkında pek fazla konuşulmak istenmeyen bir epidemi vakasıdır.
Ne yazık ki bu gerçeğe kabul etmemiz gerek ki, bazı saf ve temiz görünüşlü varlıkların içinde bulunan bu hastalık, onların gençlikte ve uzun yıllar önce yaşadıkları sıkıntılı dönemleri bağlı bir hastalık sayılabilir.
Gençlik döneminde seviyeli ve duygusal ilişkilerin tadını alamayan, gerçek sevgi ve aşk duygusuna yabancı olan, çevredekiler tarafından ikinci el, çirkin ve geri kalmış olarak görünen, sosyal ortamlarda pek üstte çıkamayan bireyler, ilerideki yaşlarda artık intikam zamane geldiğini düşünerek bir den saldırı niteliğinde ki hareketleri ile seçici olmamakla birlikte kendisinden yaşça ufak erkeklerle fiziksel ilişkiler kurmaya başlarlar.
Bu vakalarda, 50 yaşını geçmiş kadının genelde seçtiği erkek ancak 35 yaşlarda olup evli ve bekar olması önemli olmazken, yaşlanmış kadının tek isteği hızlı ve sessizce istediği zaman fiziksel istediğini cevap bulmasıdır.
Ek olarak grafik analizde görüldüğü gibi bu tür kadınların yaşı ilerledikçe zaten başta çok az olan duygular silinir gider ve yerine çok ağır basan cinsel istekler bütün duyguların önüne geçer,
Ve burada o kadın için her hangi engel : sevgi-saygı-aşk gibi faktörler söz konusu bile olamaz,
Çünkü kendisinden yaklaşık 20 yaş ufak bir erkeğin sevişmesinden şu avantajları elde eder:
Kendine hala genç ve güzel sanması ( eğer benimle genç bir erkek yatıyorsa demek ki ben genç ve güzelim)
Elektriksel olarak seks esnasında genç erkekten aldığı güç kadını günlerce enerjik bir şekilde ayakta tutar.
Bir genç tarafından seçilebilme düşüncesi,: hala seçilebiliyorum demek ki yaşlanmadım.
Karşı tarafa borçlu olmama duygusu,: aşk , uzun ilişki , ve bağlılık gibi saçma konuları girmesine gerek duymadan fiziksel zevk almak.
Biz insanlar ortalama 60 yıl yaşarız, hangi din, hangi ırk, ve ya nasıl bir düşünce tarzımız olduğundan önce , insan olma çabalarımız daha önemlidir…
Yatağımızı kirletmeyelim.
Bu yazı ve grafik analiz tamamiyle benim şahsıma ait olup hiçbir yerden alıntı yapılmamıştır.
Rza
YORUMLAR
kocum
senin bu ilmi milmi calismalarin edebiyat sitesinde gumburtuye gidiyor.. sen en iyisi bu bilimsel arastirmalarini nature, science gibi ilmi dergilerde degerlendir.. kesin nobel odulu filanda kazanirsin
hadi kocum, yavas yavas toz ol buralardan bakiim
Den(iz)
Valla çok eğlendim bu gece böyle . Çok yaşayın emi
Den(iz)
Yok ya adam olmaz bu millet bi kültür şeysi bile okumuyor lar...
bak şimdi, hedef göstermiş gibi oldum. kafam iyi lan. kafa iyiyken doğru dediğim şeyler doğru olmayabilir. sikko bir kafa ile ile yorumlamış olabilirim her şeyi. çoğunluk salakça yazarım. hayalgücümün eseri bile olabilir yazdıklarım. sevmedim yazdıklarını kısaca, bağırsağımda olan *ok kadar bile değeri yok yazdıklarının. ama işte yine de insan bu. bir şekilde anlamak zorundayım onu. yoksa bu gece rahat uyku yok.
Şöyle bir göz gezdirdim yazılarınıza.Hep kadınlar üzerine yazılmış.Satır aralarında kadınları sürekli suçlamanız hiç hoş değil. Çok mu aldatıldınız acaba?
Bu grafikler de bilimsel veri değil ,kafanıza göre oluşturmuşsunuz.Hintli veya Acem ismi almanız bir tesadüf mü? Yoksa İran lı mısınız ? Türkçeye hakim yabancı bir vatandaşın kadınlar üzerine, edebiyat sitesinde ahkam kesmesi oldukça tuhaf..
Deniz Giritli tarafından 1/26/2017 10:57:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uyumsuz_PenGuen
Deniz Giritli
Uyumsuz_PenGuen
tanisiyozmu ya, allaniseviyosan soolee, bak allanadini verdim n'olluur.
Deniz Giritli
Adınızın Uğur olduğunu siz bir yorumda yazmıştınız ordan şeyyapmıştım :)) Aklımda kalmış yani.
Uyumsuz_PenGuen
Deniz Giritli
Uyumsuz_PenGuen
Uyumsuz_PenGuen
Den(iz)
Abi bu Deniz de Izmirli boşa kürek çekme sen ..neyse hadi ben çıktım aradan .... : ) )
Deniz Giritli
Uyumsuz_PenGuen
gholam reza khajavi
Aldığım onlarca ayıp , terbiye dışı, saygısızca ve suçlama msj lar içinden, sanırım bir tek sizin msj niz, laf atılmadn, dalga geçmeden yazıldığı için cevap verme gereği duydum.
Siz bayanmısınız, erkek mısınız bilemem (bugünkü profillerı güven yok tabii) ama kibarca ve medeni bir şekilde eleştiri yapana saygım sonsuz.
Çeşitli yazılarımda dediğiniz gibi kadınlara sürekli suçlamışım.
Evet bu doğru, ama hangi kadın.?
Sürekli yazılarımda dile getiriyorum buradaki yazı bütün kadınlara değil, kast ettiğim belirli bir grup var ki onlara hepimiz tanırız.
Kadınlar üzerinde ahkam kesmek, ne benim haddim, ne de kimsenin haddine,
Dikkat edersiniz, aldatan, oyun oynayan, saygı ve sevgi den anlamayana ahkam kesmeye çalıştım, ki sanırım bunu herkes yapar.
Çok mu aldatıldım diye sordunuz , çok değil, yalnız iki defa.,!!! Zaten bir keresi bile bir ömre bedeldir.
Erkek ve ya kadınsınız, hayatınız toz pembe, her şeyden memnun bir şekilde yaşıyorsunuz, birden karşınıza biri çıkı veriyor, sevmeye başlarsınız ,aşık olursunuz, ve oda seni seviyorum, sana aşığım demeye başlar. Artık bütün dünya sizindir. Mus mutlu yaşamaya devam ederken, birden karşınızdaki size aldattığını fark edersınız, inanmadan araştırırsınız ve evet gerçekten de öyleymiş.
Zar zor sevdiğinizden ayrılırsınız ve bu belki yıllar sürer… peki ondan sonra..? acaba yine o eski güzel dünya kalmış mı..?
Tabii ki hayır. Artık her kese ,her şeye şüphe ile bakmaya başlarsınız.
Çevrenizde bayan arkadaş varsa ve yeni evlenmişse, durumunu bir bakın, nedense hepsi aynı, evlenirken, ah aşkımı çok seviyorum, o dünyanın en iyi erkeği,… ama yalnız bir yıl sonra,
Allah bütün erkeklerin belasını versin, hepsi aynı pislik… vb,
Neden.?
Bana yazılan msj leri bakın , bir birlerine kur yapmaya çalışıyorlar, benim saçma gelen yazılarım insanlara bir birine yakınlaştırıyorsa ne mutlu bana.
Ama bir bayan msj de ( ben zaten çıtır arıyorum, bundan sana ne… , ) diye yazıyorsa benim diyebilecek bir lafım kalmaz.
Ben hayatım da ne bugüne kadar ne yazdıysam hepsini gördüğüm ve yaşadığım için yazdım.
Şimdi Hn. Efendi ve ya Bey Efendi sizinle bir şey paylaşacağım inanmayacaksınız ve hatta bana gülersiniz , ama bu gerçek.
Ben yaklaşık 20 yıldır kadın hakkını savunan bir aktivist olarak faaliyet gösteriyorum.
Ve bunun için kendi ülkemde idama mahkum edildim (belgeler mevcut)
http://zane-azade-iran.blogspot.com.tr/2016/11/blog-post.html
https://www.youtube.com/watch?v=O9AFxZhRVrc
şimdi dersiniz ki kötü bir kadın yüzünden , neden bu suçlamaları yapıyorum,
yine tekrarlamam gerek ben hayatta hiçbir konuda genelleme yapmadım ve yapmam.
Kast ettiğim o biçim kadınlar kendilerini bilir.
Yine bir bayan profilli biri bana msj göndermiş: neden erkeklerin yaptıkları hakkında yazmıyorsun diye..?
Eğer benim bütün yazılarımı diğer sitelerde ( özellikle yabancı sitelerde ) okumuş olsaydı beni tanırdı,
Artı onun dışında türkiye de erkekler hakkında yazsam ne olur ki onların umurunda mı ki?
Kurtlar vadisi, futbol, at yarışları, kahve, erkek erkeğe gezmeler dışında başka düşüncesi olmayana, değiştirebilir mısınız.?
Eşini aldatan ve sonra ne olacak ben erkeğim yaparım, ama karım yaparsa onun kafasına keserim diyen birinin nesine değiştirebilirsiniz.
Kadınlar neden aldatır yazımda (eski bir yazı) dikkatle okunur ise, aslında kadınlara karşı değil ve tam erkeklere yönelik bir yazı olduğunu fark edilebilir.
Daha önce söylediğim gibi:
Kadın haklarını savunmak zor bir görev, ama türkiye de zor değil, imkansız çünkü bunu türk kadının kendisi istemiyor.
Deniz Giritli
Kadın olduğumu kanıtlama gibi saçma bir girişimde bulunmayacağım elbette.Güvensizliğinizin altında yatan nedenleri açıkça yazmışsınız'' ihanet'' diye. Siz nasıl insanlara güvenmiyor, kimlik sorguluyorsanız ,benim de sizin kimliğinizi sorgulama hakkım var..
Mesela siz, dikkat çekmek ve yazdıklarınızın okuyucu bulması için Acem ismi almış bir kadın düşmanı olabilirsiniz.Bu varsayımın doğru olma olasılığı fazla. Çünkü yazınız tıklanma rekoru kırmış görünüyor.Farklı bir isim alarak erkeklerin dikkatini çekmek isteyen yaşlı bir bayan da olabilirsiniz.Bu örnekleri çoğaltmak mümkün ama ben uzatmayacağım.
Yazdığınız yorumdan anlaşılacağı üzre, etrafınızda hep mutsuz evlilikler varmış .(Bunlar sizin yorumunuz.)Kadınlar evliliklerine güvenmiyor , erkekleri suçluyor.Sonra da aldatıyor diye kesin sonuca varmışsınız ya. Kadınlara olan nefretiniz öfkeniz ve kızgınlığınız sözlerinize yansıyor,ama siz bunun bile farkında değilsiniz.
20 yıldır kadın aktivisti olduğunuzu söylüyorsunuz ,ama yazılarınızda kadınlara satır aralarında şiddet uyguluyorsunuz.Bizim ülkemizde buna ''bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu'' denir.Hiç inandırıcı gelmiyor kulağa'' kadınları savunuyorum, bu yüzden ülkemde ceza aldım'' demeniz..
Türkçeye bu kadar hakim birinin Türk kelimesini yazarken t harfini küçük yazmasını klavye hatası olarak kabullenmem de mümkün değil, artı Türk kadınlarının savunulmaya ihtiyaçları yok. Siz ellerinizi ve ayaklarınızı kadın bedenlerinden çekin yeter ki .Biz kadınlar kendimizi de, namusumuzu da koruruz.
Türk erkeklerini yazın hele bir bakalım.Türk kadınları bazen ''geyik ''yaparak size yanıt verir ,bazen de ciddi yorum yazabilir.
Türk erkekleri hakkında yazdığınız yazılar nasıl ses getirir, deneyin ve görün bakalım.Müslüman mahallesinde salyangoz satmaya benzemez bu işler.
Ortalık prof. kaynıyor :)
Bir daha ki yazınızda kendinden yaşça küçük küçücük olan kızlarla birlikte olan erkekleri sorgulayın :)
Hastalıklı erkekler içinde bir grafik çizmenizi bekliyoruz.
Uyumsuz_PenGuen
Ya illa 50 yaşına gelmek şart mı? Daha genç yaşta çıtır sevgili yapsak istatistiksel hata vermiş olurmuyuz? Evlenip başına bela almak istemeyen her kadın hasta mıdır?
Bide hocam en çok merak ettiğim konu çocuk yaşta kızlarla zorla evlilik yapan sapıklar için hangi istatistikler yapılıyor?
Ayrıca bu gün kadın ve bacak arası konulu üçüncü yazıyı okuyorum bu sitede. Derdiniz ne abicim ya. Siz kendi organlarınızla baş edin de gerisini biz hallederiz. Tecavüz edip dövüp elimizden bütün özgürlükleri almaya çalışmayın da biz kimi istersek severiz size ne ya.. Biz kadınlar olmasa ne yazıp çizecektiniz acaba.
Yahu sırf bu eksik akıllara inat gidip bi çıtır bulcam be ..
Deniz Giritli
Tanışmak istedikleri yaşlı çıkmış sanırım yazık :)
Den(iz)
Uyumsuz_PenGuen
Uyumsuz_PenGuen
Den(iz)
Ben grafiği falan geçtim. Diyelim ki bilimsel bir araştırma ( öyle olmadığı aşikar) . Bu kadınlar tek başına yapamazlar bu işi. Kendinden yaşça büyük olan ERKEKLER nerede.
Bazı konular "ben yazdım oldu" mantığı ile yazılmaz. Araştırma, eğitim gerektirir. Biraz özen.
mymartin tarafından 1/26/2017 10:43:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Filiz Şahin.
Göktürkmen
Uyumsuz_PenGuen
eeee sana ne bundan isteyen istediği ile sevişsin.
mesleğin nedir hangi kaynaklardan yararlandın bunu yazarken.
grafik oluşturulurken deney grupları kaçar kişilikti.
Bunların hepsini geçtim de zorlama ve baskı olmadığı sürece kime ne. Cinsellik hastalık mıdır ? Istek hastalık mıdır. Bırakın şu boş işleri
Bir kaç sorum var size. Profildeki adınız doğru mu yoksa rumuz mu?
Siz bu grafiği oluştururken kullandığınız verileri nasıl topladınız?
Hangi ülkede yaşıyorsunuz ve bu istatistik hangi ülkeye ait acaba?
Siz bu sitenin anasını ağlatmak için özel olarak mı gönderildiniz?
Filiz Şahin. tarafından 1/26/2017 9:49:26 PM zamanında düzenlenmiştir.