tanrının gözüyle
tanrı şeytanı neden yarattı acaba
irade verdiği insan
bununla nasıl mücadele eder.. bunu gözlemlemek için sanırım
tanrı seni neden yarattı acaba
hayır hayır
bu konuya girmem..
YORUMLAR
Neden Ademoğlu Tanrı ile ilgili düşüncelerini,yada yanıtsız sorularına yanıt arayan yazılar yazdığında Ademler Havvalar kürsüye çıkıp çok bilen yanlarını sergilemek için izdiham yaşar anlamış değilim.Hiçbir şey bilmeyelim ne var ki.Ama okuyalım,okuyalım,okuyalım.Şarkılar dinlemek içindir,yazılanlar okumak içindir.Şu vesvese diyorum ve hatta kibir ne kötü bir şey..Hepside yeryüzünde nedense sadece insan denilen canlılarda var.Halbuki Tanrı iblisi Ademoğullarına kibir yapıp eğilmedi diye lanetlemiş.Yoksa bizim Ademoğlu diye bildiklerimizin % 70 i iblisin insanla çiftleşmesinden mi üredi,yoksa iblisin çocukları ile yeryüzünü mü paylaşıyoruz bak bilemedim şimdi.Bence Anu'nun oğlu Enki 'nin başını çektiği Anunnaki 'lerden başla araştırmaya ve Lucifer Baphomete ulaş.Orion gezegenini incele,sonra Mısır piramitlerine gel..Mayalılara uğra.Eğer halen devreleri yakmadıysan :) ve iyiysen sonra reptilian ırkına var.Karşına Prenses Diana diye bir kadının açıklanmasının yasak olduğu bir gerçeğe şahit olduğu için öldürülüşüne ulaşacaksın.Zaten kimin şeytan kimin insan olduğunu çözeceksin.Dogmatizm ile septisizm arasında kalırsan Araf'ta kalırsın.Araf'ta kalmaman dileğimle.
Uyumsuz_PenGuen
fransız
Çok okuyunca çok düşününce çok zeki isen çok gezmiş isen çok arkadaşın varsa çok çok vs vs daha fazla yapılan şeyler insanlarla yabancılaştırıyor senin sen olmanı sağlıyor aynı zamanda
fransız
Öpmek orucu bozar mı, kadın başını örtmezse kocanın napması gerekir, dört kadın kapatmanın yolları vb. gibi saçma sapan konular hakkında derin fıkhi bilgiler veren site alimlerinin ve dahi "dinimiz için ölürüz" naraları atanların şurada insanları İslam hakkında aydınlatmasını çok isterdim. Burada kadınların rüyalarını yorumlayıp "tabiyetin kabul oldu. Şu kadar daha şu zikirden çek evliyagillerden olacaksın" diyerek gaibten malumat veren hocanın da bu konular hakkında iki çift laf etmesini isterdim. Ama yok. Şule Yüksel Şenler'den alıntılar yaparak çok mühim konuları açıklamaya devam.
Saygılar.
fransız
çok güzel ve yerinde ifadelerdi.. teşekkürler Aynur Hanım
-Yavaşım Birle
seytan cok ozel bir melek bence, tanri'dan süre istemis, buda yetmezmis gibi tanri ile idaaya girmistir..
cibril'in nurundan yaratildigina inanamiyor insan..
buyrun, birlikte bakalim;
araf - 14
araf - 15
fransız
Üstad, oraya kadar gelmişken geriye de dönmek olmaz ki. Biraz daha ilerle gir bak içeride neler neler var, aklın şaşar. Çok karışık işler, kimin eli kimi cebinde. Saygıyla