- 835 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
Bu yazımı sildim /siliyorum!
Bu yazımı sildim/siliyorum.
Çünkü bazı eleştilerde,hayatımda hiç duymadığım sıfatlara tanık oldum.
Yöneticiler de bu başlığı kaldırsınlar isterim.
Selamlarımla.
YORUMLAR
Yazıyı silecekseniz bari doğru silin. Yorum yapanlar kalıyor şurada olduğu gibi orta yerde. Yazının başında düzenle ve sil butonu var. Düzenle kısmından içeriği sildiğinizde yorumlar kalır. Sil seçeneğini kullanırsanız yazı başlık hariç yorumuyla beğenisiyle komple silinir. Bana sorarsanız silmeniz hiç doğru olmadı. Kişi ne olursa olsun fikrinin arkasında durmalı. Fikri değişmediyse tabi. Saygılarımla.
sabri ayçiçek
Sanırım sorun bende değil,bu linkle ilgili.Yönetime dair...
Aynur Hanıma,Eleştiri ve nazik uyarınızı okudum.
Her seçim kişiye özeldir ve hakkı da vardır sonuna kadar,ancak ben olaya bir "parti" açısından bakmadım,bakmak da istemem.
Kaldı ki buranın önemini biliyor,edebiyatın siyaseten gölgelenmesini doğru da bulmam.Teşekkür eder,güzel günler dilerim.
Aynur Engindeniz
Hayırcılar hep haklı çıktı. Hep uyardılar. Açılımda, Fetöde, Suriye politikasında... 3 kere kandırıldım diyen kapıcıyı kovarsınız ammaaa 15 sene de en az 15 kez kandırıldım diyen birini asla kandırılma lüksü olmayan bir konuma getirmek için de anayasa değiştirirsiniz.
Evet sizce yetmez ama evet demelisiniz. Anayasanın ilk dört maddesini de değiştirmeyi ağızlarında geveleyip durdular. Onlar da değişse yeterli gelir miydi size ?
Sözüm ve sorum evetçilere
ndm ocak tarafından 1/23/2017 3:22:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Oy pusulasıyla birlikte neyi oyladığımızı da açıkça belirten bir yazı olmadıkça oy kullanmayacağım seçimdir. Resmen tam olarak neyi oyladığımızı bildiğimizi sanmıyorum. Bir Ak Partili olarak "Büyüklerim en iyisini düşünmüştür" de diyemeyeceğim kimse kusura bakmasın. Toplumun yarısı neye karşı çıktığını bilmiyor, yarısı ise neye evet dediğini. Nerede toplumsal mutabakat? Onlar bizim rızamızı almamıştı, biz de onlarınkini tınlamıyoruz mu diyelim? Çok çok iyi irdelemediğimiz bir konuya evet ya da hayır deme lüksünü bize kim veriyor. O oyların hesabını ahirette de vermek durumunda kalacağımızı asla unutmayalım.
Şahsen Burhan Kuzu'nun methettiği bir şeye şüpheyle bakıyorum ne yalan söyleyeyim. Ülkenin anayasa profu böyle konuşuyorsa...Bir kere daha "Yanıldık" diyenlerin savunmasını yapmak durumunda kalmamak için, hatta onların da iyiliği için çok çok iyi düşünüp oy kullanmamız gerekiyor. Partiler yanılabilir, seçmenleri yanılmayarak onlara yardım etmelidir.
Hayırlısı ne ise o olsun inşallah.