- 17364 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Fahişe kelimenin doğru anlamı
Fahişe ne demek
Sözü edilen kelimenin asıl kökeni Arap kültüründen geliyor ve anlamı şu:
Fazla _ Fazla olan şey ve ya varlık _ Fazlası _ …
Bu kelime bilindiği gibi kötü yolda olan kadınlar için kullanılır ve bununla birlikte bir de,
Orospu kelimesi kullanılır. Ama dikkat edilmesi olan şu ki aslında bu iki kelimenin aralarında çok büyük fark var ve her ikisine aynı yerde ve ya aynı kişi için kullanılmaz.
Sokaklarda, para karşılığı erkeklerle cinsel ilişkiye giren ve bu yoldan para kazananlara, fahişe diyebiliriz bunun nedeni de bu kitleye toplumdan ayrı tutmaya çalışmamız.
Yani bu kitle, toplumuza fahiş ve fazla geliyor diye.
Burada , fahişe ve orospu arasındaki o önemli fark , ahlak meselesidir.
Bilmemiz gerek, aslında sokaklarda fahişelik yapan bir kadın, düşünüldüğü kadar kötü biri değildir, çünkü en az, size kandırmaz, aldatmaz, size yalan söylemez, size vaade bulunmaz, sana aşığım, seni seviyorum demez. Hemen en başta kendini tanıtır, ne istediğini söyler, ne kadar zaman sizinle birlikte kalacağını belirler, ve en son hiç yalan dolan olmadan işi bitince ayrılır gider, gittikten sonra arkanızda konuşmaz, hakkınızda uydurma ve yalan iftiralar atmaz vs.,…
Sokaktaki paralı bir fahişe kesinlikle hiçbir zaman ahlaki değerlerine ayaklar altına almaz.
Bir fahişe vücudunu satar, ama kendini satmaz.
Amacı sırf para kazanmak ve hayatını maddi olarak devam ettirmek olduğu için bir gün milli piyango dan iyi bir ikramiye kazanırsa hemen bu kirli işi bırakır.
Fahişeler arasında bir erkeğe aşık olan ve onunla evlenip ondan sonra temiz bir kadın olarak yaşayan kadınlar az değildir.
Öte yandan aile içinde olan, hatta aile sahibi olan, kendine temiz ve dürüst gösteren, inançlı bir görünüm sergileyen ve ahlak açısından çok titiz davranan, eşi, nişanlısı, ve ya kendisine seveni olan bir birey olarak yaşayan, ama çift standart olarak yaşayan ve hızlı bir şekilde, gizlice kısa cinsel ilişkiler kuran kişiye orospu denir.
Dikkatli bir bakışla çevremizde de bazen görebileceğimiz tiplerdir bunlar, ve aslında aşırı derecede tehlikeli ve yuva yıkan insan kılıflı şeytanlardır bu varlıklar.
Bir erkek hata yapıp evli olduğu halde bir fahişe ile birlikte olabilir,
(kesinlikle tasvip etmiyorum, şeytanca bir davranıştır)
Belki bu eylem eşi , sevgilisi tarafından zaman içeresinde unutulur ve bağışlanır…
(ben olsan bağışlamam)
Ama eğer o salak erkek orospu huylu bir şeytan ile birlikte olursa bir kerecik olsa bile, artık her şey bitmiştir demek, o yuva , o hayat, yıkılmış, yanmış ve artık geri dönüşü olmayan bir yoldadır.
Hele bir orospu sıfatlı bir varlık (ona insan diyemem) her zaman kendisinden yaşça küçük,
ve çoğu zaman evli olan erkekleri seçmesinde önemli bir sebebi vardır,
Çünkü evli olan erkek kendi iyiliği için, bu kirli ilişki hakkında hiç bir yerde konuşamaz ve bu her zaman sır olarak kalır ve hatta çevrede bir birine kardeş abla olarak çağırmaları görünür.
Kadın ve ya erkek, fahişeleri saygı gösterin, orospulardan uzak durun.
Eşiniz sevgiliniz dışında başka birileri ile yatağa girmek hüner ve zekilik değildir,
aptallık ve pislik olmaktır.
Bir orospunun fahişesi olmak hayatınızı bitirir.
Rıza.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.