- 5911 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
KİBAR ERKEK?!
Erkeğin sadece kibar olması hiçbirşey kazandırmaz. Eğer onun yanında başka meziyetleri yoksa gece gündüz kibar olsa kaç yazar.
Örneğin;
1.Yalancıysa - kibarlığı sıfırlar. Biz kadınlar hemen yakalarız yalanları:)))
2.Aldatıyorsa-neye yarar kibarlığı. Kadın aldatıldığını hisseder.
kibarlığı neye yarar?
3. Akolikse- İçkili ayaş geliyor kibarlık taslıyor. Neye yarar? Kadınlar içki kokan erkeklerden nefret eder.
4. Çalışmıyorsa-Tenbel ’yan gel yat Osman’ türü erkekler. Eşler çalışır kendileri yer.Kibar olmuş neye yarar. Kadınlar çalışmayan erkeklere hiç saygı duymazlar.
5.Şiddet .Eşini döven erkek döverken ve ya dövdükten sonra kibar olsa komik olur.Dayak yiyen kadın o erkeğin kibarlığını ne yapsın?
Bu sayılar çoğaltılabilir. Buna itiraz edecek erkekler, yazıda erkek yerine kadın kelimesini koysunlar ve düşünsünler.
Kadın da bu vasıflar varsa hangi erkek kibarda olsa o kadın hoşlanır*.
Lütfen size yapılmasını istemediğiniz birşeyi cinsiyet farkını koyarak karşı tarafa dayat mayın.
Kadınlar bu tür erkekleri seviyor demeyin.
Adliyelere gidin en kadınlar artık kendileri boşuyorlar kocalarını.
"Boşanmalar arttı çok kötü" diyenler vardır aranızda.
Aslında geçimsizlikler herzaman vardı da kadınlar toplum baskıları veya ekonomik sıkıntıları yüzünden ayrılmıyorlardı. kanunların değişmeside buna etken.
Kadın ekonomik bağımsızlığını kazanınca şiddet ve aldatılmaları çekmekten vazgeçip ayrılmayı kendi seçebiliyor artık.
Sevgi saygı olmayan ortamda bir arada yaşamanın ne gibi bir yararı var sorarım.
Sadece kibarlık hiç birşeyi halletmez
Kralın başına taç takıp çıplak olmasına benzer.
Komik duruma düşer. İster kadın olsun ister erkek başka meziyetlerle desteklenmeli ki kibarlık bir işe yarasın.
Teşekkürler bu konu üzerinde daha çok şeyler yazılır.
Arkadaşlardan yorum beklerim.
YORUMLAR
Çalıntı kelimelerle kurulan sahte hayat fertleridir tarifini yaptığınız kişiler.oysa sevda yaşanamaz.yoktur sevdayı yaşayan.kim ben yaşadım derse yalan konuşur.çünkü biz sevdayı nefsimize kurban etmişiz ezelden bir kere.yoktur bunun ötesi...
Muhabbetler...
Efendim sizin dediğiniz kibarlık değil biraz ikiyüzlülük, dalkavukluk, yağcılık gibi duruyor. Kadına kibar olunmayacak da kime olunacak? Alkolik, yalancı bilmemnemenem şeyleri kibarlık kovasında harmanlamanız
doğru değil. Güçlü olmak kibar olmayı gerektirir. fakat bunun bir yanında da kadın duruyor değilmi? Her erkek bir değil, her kadın da. Dengi dengine.
Selam ile.
Bu güzel yazından dolayı önce seni kutluyorum Necva ve yorumuma sadece bir şiir eklemek istiyorum bak ne diyor Murathan Mungan ;
"unutma
hakiki erkek,
yüzlerce erkekten meydana gelir.
zaten bir zaman sonra,
yüzlerce erkeğin sana verdigini,
bir erkekten beklemeyecek kadar
olgunlaşmış olacaksın sen de...
bir kadının aradığı o bir tek erkek,
her zaman için hayali bir varlıktır.
hiç olmamıştır...
her erkekte,
aradığın erkeğin yalnızca bir parçasını bulursun.
gerçek bir kadın için, gerçek bir erkek, allah gibidir..
her yerdedir ve hiçbir yerdedir.
aşk da budur zaten!
başka bir sey değil.
aramaktan vazgeç demiyorum,
bulmaktan vazgeç..."
Sevgilerim çokça, sayfana tekrar gelebilirim :))
Guldane Dal tarafından 9/5/2008 4:20:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi saygı olmayan ortamda bir arada yaşamak...sorun burada bence ve ne kibarlık ne diğer maddeler düşünülmeden sevgi ve saygı yitimi zaten yaşamayı bitirmiştir.
Maddeler genel doğrulardır kimse itiraz etmez, edemez...sevgi bittiyse, saygı yitirildiyse her şey bitmiştir.
Sevgiyle.
kibarlık budalası,züğürt ağa,zübük gibi model kahramanlar bana göre bugünde %70 ve ya 80 (kadın erkek farketmez)sözüm ona sosyal bir özentinin vede fantezinin şabloncuları..bir bakıyorsun mayasındakini gösteriyor farkında olmadan..işte asıl kişiliği o zaman ortaya çıkyor..kısacası;toplumdaki değer dejenerasyonunu ben "SAHTE KİŞİLİK ALDATMALARINA BAĞLIYORUM..HEPİMİZ KİŞİ VE KARAKTERİMİZİN DIŞINDAKİ ROLÜ OYNAMAYA ÇALIŞIYORUZ..KİM KİMİ ALDATIYOR BELLİ DEĞİL.."
dolayısıyla bu meyanda önemli bir konuyu kaleme almanızdan dolayıda sizi kutlarım..