- 401 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 4 Ucunda ölüm vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM 2 BÖLÜM - 4
Ucunda ölüm vardı
Elde ettiğim zafer tahmin ettiğimden çok daha büyüktü. Pek fazla bir şey beklemediğim halde, daha fazlasını adeta altın tepsi içinde sundular. Bu sefer dönüş yoluna koyulduğumuzda gözlerimi bağlama zahmetinde bulunmadılar. Artık onlardan biriydim. Yinede arkamı boş bırakacaklarını sanmıyorum. Hiç olmazsa bir müddet için. Şoför kapıyı açarken inmem için yardımda bulunması gözündeki yerimin daha yükseklerde olduğu anlaşılıyordu. Şoför köşeyi döndükten sonra, yolun karşısına geçip büfeden içeri girdim bir, iki alış veriş yaptıktan sonra’’ Celal telefonunu versene benimkinin şarzı bitmiş’’. ‘’Hemen abla buyur’’.
Telefonu aldım ve hemen Denizi aradım. Gecikmedi telefonu açtı.
Büşra _ Yatıyor musun, oturuyormusun?
Deniz_ Senden bir ses çıkmayınca oturdum aramanı bekliyordum.
Büşra_ Sakın yatma bekle beni. Geç vakitte olsa geleceğim.
Deniz_ Gel bekliyorum bu arada bende kahveyi ocağa koyayım.
Büşra_ Bekle beni biraz daha geçsin geleceğim.
Köşe başında Büşra Baş komiserin evini gözetleyen iki kişi kendi aralarında konuşurken, bir taraftan da sigaralarını içiyorlardı.
Yorgi_ Boşu boşuna burada üç saattir dikilip duruyoruz. Baksana kadın ışığı söndürdü yatağında kim bilir kaçıncı uykusuna daldı.
Ahmet_ Doğru söylüyorsun Yorgi. Artık buradan bir şey çıkacağı yok. Ben bizimkilere haber vereyim de geri dönelim.
Yorgi ile Ahmet kendilerini sokağın öbür ucunda bekleyen arabaya doğru yürürken, Büşra’nın oturduğu evin kapısı sessizce açıldı. İçeriden sokağa doğru Bir karaltı çıkarak karanlığa karıştı. Büşra yarım saat sonra Deniz’in kapısını çaldı. Deniz hemen Büşra’yı kolundan içeri çekerek kapıyı kapattı.
Deniz_ Nerede kaldın meraktan çatladım.
Büşra _ Bir de bana sor bugün öldüm, öldüm dirildim.
Deniz_ hadi salona geçelim. Yılmaz da yatmadı seni merak ediyordu.
Salona geçtik. Yılmaz Beyle bu ikinci karşılaşmamız dı. Utançla başımı eğmeme rağmen, beni gayet içtenlikle karşıladı. Bugün yaşadıklarımı başından sonuna kadar anlattım . Beni dikkatle dinlediler
Deniz_ Vallahi benim kalbim bu kadar heyecana dayanamaz duruverirdi.
Yılmaz_ Göze aldığın tehlikenin farkındasın değil mi? Şimdi ne yapmayı düşünüyorsun?
Büşra_ Evet tehlikenin ne derece büyük olduğunun farkındayım. Ama bir avuç insane müsveddesi ülkemin kötülüğü için elinden geleni yaparken, ben kendimi düşünemezdim. Deniz sen yarın Sedat Baş komiseri görmeye gideceksin. Benim anlattıklarımı sen ona anlatacaksın. Bir de yazdığım raporu sedat Baş komisere ver. Ben gidemiyorum çünkü bir müddet göz altında olacağım. Bana yeni bir telefonla bir de hat alsın daha sonra bir yolunu bulup onunla buluşacağım.
Deniz_ Merak etme canım ne istersen yaparım.
Büşra Kahve için teşekkürler ben kalkayım artık.
Deniz_ Seni ben bırakayım.
Büşra_ Sakın ha, ben sessizce giderim kimsenin ruhu bile duymaz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.