- 1216 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇAĞRI
Benim bir sözüm var şimdi!
O da eskinin komünist o günün ve bu günün solcularına;
Hani o sizin bir sloganınız vardı "NE AMERİKA NE RUSYA BAĞIMSIZ TÜRKİYE" derdiniz.
Sözde de Atatürkçü de idiniz, ve Atatürk’ü de çok iyi kullanıyordunuz, gerçi halada kullanıyorsunuz bu sizin adetiniz bunu biz çok biliyoruz.
Hani şimdi siz nerelerdesiniz? Devleti yıkmaya, ülkeyi bölmeye mi koyuldunuz. Öyleyse çok yanlış yoldasınız? Hem bu size hiç yakıştıramadım yakışmazda. Vatana, millete, bayrağa, inanca saldırandan hiçbir şey olmaz.
Ey solcu sol kafalar şimdi ise Milletin yanında durmayı, devletimizi yıkıp vatanı peşkeş çekmeye koyuldunuz. Lütfen koyulmayın ki, reçeteniz çok ağır olur.
Gerçi Yüce Millet her zaman diyordu, şimdide diyor kim mi? İşte bu Aziz Millet Çanakkale’de haykırıyordu "NE AMERİKA NE RUSYA BAĞIMSIZ TÜRKİYE" diye, diyor da diyordu ve halada diyor. Peki soruyorum şimdi siz nerelerdesiniz?
Lütfen kendinize gelin artık. Kafanızı kumdan çıkartın. Şöyle bir dünyaya bakın. Gerçekleri olup bitenleri bir bir fark edin. Yeter gafletiniz. Yanlışlar terk edilsin ve de terk edin. Birlik, beraberlik ve kardeşlik duygular ön plana çıksın ve çıkartın. Varlığınızı İslam’la da müşerref olarak, tek vücut olarak tesis edilsin ve de edin ve buda muhafaza edilsin ki, işte o zaman dünyada varsınız, ya da yoksa yoksunuz.
Başkalarının maşsı olup cehaletin bekçiliğini kucaklayana kadar, kendi varlığınızın bilgini olun ilimi be bilgiyi kucaklayın.
Kurtuluşun ve kurtarmanın sen yegâne yolu bu olsa gerek. Çünkü insanlığa saadet, refah, huzur ve güven çok önemlidir. Tabi bu her insan ve insanlık için önemlidir.
Cemalettin GÜRPINAR.
ÇAĞRI Yazısına Yorum Yap
"ÇAĞRI" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.