Uyanın! Cumhuriyeti Yıkıyorlar
Uyanın! Cumhuriyeti Yıkıyorlar
Yugoslavya’ya kısa bir bakış;
Batı tarafından Yugoslavya Halk Ordusu’nu zayıf düşürmek ve Slav birliğini yıkmak için Böl ve Yönet politikası kullanılarak birbirine yakın dilleri konuşan Slav halkları birbirlerine karşı kışkırtıldı. 1980’lerin sonlarından 2000’li yıllara kadar yaklaşık 20 yıl süren kanlı bir süreç sonunda yedi ayrı egemen ülkeye bölündü. 1992 ile 1995 yılları arasında iç çatışmaların artığı ve özellikle Bosna’da yaşayan müslümanların üzerinde yoğunlaşan saldırıların sonucunda yaklaşık 200 bin Bosnalı katledilmiştir. Bu kanlı böl ve yut oyununda Batı’nın rolünü Heidelberg de yaşayan bir bir Sırp, bana çok net ifade etmişti. Sırp ’Bosna savaşında Almanya bize savaşmamız için silah verdi ve bizler arabalarımızın bagajına silahlarımızı koyarak Bosna’ya savaşmaya gittik.’ demiştir. 70 li yıllarda Yugoslavya topraklarında gezerek halka, gelecek yıllarda çıkacak bir iç savaşta birbirinizi öldüreceksiniz, birbirlerinizin kadınlarınıza tecavüz edip evlerini yakıp yok edecekceksiniz ve bunların karşılığında bağımsız birer devlet kuracaksınız deseydiniz Yugoslavya halkını oluşturan hiç bir ırktan, dinde kimse size inanmazdı. Batı bir katliama göz yumarak hatta destekleyerek Yugoslavya’da amacına ulaştı.
Saddam ve Irak’a Kısa Bir Bakış;
20 Mart 2003’te ABD ve İngiltere önderliğinde kurulan çokuluslu koalisyon kuvvetleri, Irak hükümetinin insan haklarını suistimal ettiği, kimyasal silahların bulunmasını bahane ederek Irak’ı Özgürleştirme Operasyonuna imza attılar. ABD’nin Saddam Hüseyin ile dostane ilişkileri 80’li yıllarda ABD’nin Irak’ı terör ve teröre destek veren ülkeler listesinden çıkararak ve ABD kendi silahlarını Irak’a satmayı serbest bırakmasıyla başladı. . Bu silahlar çok geçmeden İran-Irak savaşında kullanıldı. Saddama açıkca destek veren ABD 1990-1991 yıllarında Irak’ın Kuveyt’i işgal etmesine göz yumdu. Lakin Saddam’ı yeteri kadar kullanan ABD Saddamın Kuveyt işgaliyle yollarını ayırarak Saddamı diktatör ilan etti. Saddam’ın İsrail’e olan sert tutumu Arap dünyasında saygı görürken özelikle Batı dünyasında Zalim ve Diktatör olarak tanımladı. 2006’da Saddam yakalandı ve sudan sebeplerle suçlanarak idam edildi ve tarihin karanlık sayfalarına gömüldü. Emperyalizm sözde barış, demokrasi ve özgürlük bahanesiyle Irak’ta yaklaşık 1 milyon insanı katletti. ABD ile Saddamın dostane ilişkiler içinde bulunduğu yıllarda yani 1980’li yıllarda Irak halkına, Amerika gelecek yıllarda ülkenizi işgal edecek, kadınlarınıza, kızlarınıza tecavüz edip öldürecek, sakat bırakacak ve topraklarınızda taş üstünde taş bırakmayacak denilseydi eminim bunu hiç bir Irak’lı kabul etmeyecekti. ABD ve Batı Irak’ta da milyonlarca sivili öldürerek amacına ulaştı.
Canım Ülkem Türkiyem!
Gelelim canım memleketime, bindirildiğimiz kerametin bizi, ülkemizi nasıl bir kıyamete götürdüğünü daha hala idrak edememiş durumdayız. Bundan 10 yıl önce halkımıza, din tüccarları tarafından kandırılacaksınız, gerek dinsel gruplar, gerekse yazılı, görsel ve sözlü basın tarafından algı operasyonuna maruz kalacak ve Atatürk’ten soğutulacaksınız, mevcut rejimin değişmesinin yanında yer alacaksınız, ülkenin bölünmesine ses çıkartmayacak, etnik ve mezhepsel bazda kutuplaştırılacaksınız, Mehmetçiğin öldürülmesine tepkisiz kalacak, ülkenin değişik yerlerinde patlatılan bombalarla katledileceksiniz ama buna tepki vermeyeceksiniz ve tüm bu kaos ortamından kurtulmanın reçetesi olarak sunulacak Anayasa Değişikliği ve Başkanlık oylamasına Evet demek durumunda bırakılacaksınız. Evet demezseniz bu kaos ortamında yaşamaya devam edecek ve patlatılan yeni bombalarla ölmeye devam edilecekesiniz denilseydi halkımız bunu asla kabul etmezdi. Lakin geldiğimiz ve ABD ve Batı desteği ile getirildiğimiz noktada 94 yıllık Türkiye Cumhuriyeti yıkılmayla karşı karşıya. Emperyalizmin bu topraklarda amacına ulaşması an meselesi.
Yankee’den yükselen sesler.
Mart 2016 da Erdoğan’ı Türkiye’nin başına musallat eden isim ve 1994 de Türkiye parçalanabilir raporunun mimarı Abramowitz ile Edelman Erdoğan’a istifa çağrısında bulundu. ’Eğer Erdoğan başta söylediğimiz konularda aynı fikri koruyorsa, ya bunu gerçekleştirmeli yada derhal istifa etmelidir.’ dediler. 10 Aralık 2016’da ise Amerikalı neo-con yazar Michael Rubin’den daha çarpıcı açıklamalar geldi. Rubin Türkiye’de psikolojik anlamda bir bölünme gerçekleşti,Türkiye parçalara ayrılmış durumda. Türkiye’nin sınırları yakında yakında değişecek.’ diyerek BOP projesinin bitmesine ve yüz yıllık Sevr rüyasının gerçeklemesine az bir süre kaldığını bizlere açıkca söylemek istedi.
Yurttaşlarım;
Güzel ülkemin demokrat, vatansever ve aydın yurttaşları, 93 yıllık Türkiye Cumhuriyeti yıkılma aşamasında. Ben tek başıma ne yapabilirim demekten vazgeçip, yeni bir milli mücadeleyi başlatabilmek için adımlar atmaya, birlikler ve gruplar kurmaya ve ortak hareket ederek oluşturulan bu uyanışın büyümesi sağlanmalı ve kitlesel bir şekilde bize ait olanlar ve bizleri yönettiğini sanalardan o yetkiler geri alınmalıdır. Tepkilerimiz kitlesel halde sokaklarda dile getirilmeli ve geç olmadan anadolunun tüm şehirlerinde kurtuluş ve mücadele ateşlerinin yakılması gerekmekte ve mücadeleyi başlatmaya mecburuz. Yarın herşey için çok geç olmadan bugünden hareket etmeye mecburuz. Korkma, sen korku nedir bilmeyen bir ulusun temsilcisisin. Mücadele et ve Vatanını savun. Zaman eğilme vakti değil bilakis ayağa kalkma zamanıdır.
Ezop 28 Aralık 2016 Heidelberg