KALIBIN(IN) ADAMI!...
-Git hadi,çirkinleşmeyelim daha fazla!...
-peki cnm hadi bye :)
Ne yani çok mu saçma bi dialog,kadın milleti ayrılırken bile tavlanmaya tav...
Tamam kandıralım kendimizi
-Git hadi çirkinleşmeyelim daha fazla!
-Sensin çirkin alan almış dedin saldın kendini dokunmak bile istemiyorum,ıyyyy,hadi kaçtım ben...
özürdilerim okuyucu beceremiyorum fiyakalı sonu...ama gerçekçi bi tarafım,umarım...
Neden çirkinleşiriz,giderken?
Seni seviyorum çünkü diye başlanan 101 maddelik yazılar mı bizi saptıran...Çünkü kaşın gözün arasındaki o milimetrik ahenk için seviyorum seni, çünkü sabahları yatağa kahvaltı getiriyorsun aynı öğretildiği gibi,çünkü 1. yılımızda 1 gül 2. yılımızda 2 ve 3. de 3 kırmızı gül vermiştin( 3 çok şaşırtıcıydı itiraf etmeliyim:),çünkü romantiksin tek taş yüzük var mı ötesi,çünkü kalıbının adamısın( kalıpların adamı)...hop hop hop dur orda okuma kimi uyandırma çabası...
Ben bir deli,başımı aldım ellerimin arasına üzgünüm ,üzgünüm,bakmayın bana,uyuyun...
(tek taş yüzük kafana fırlatılınca,deri bilekliğin boynuma dolanınca,yatağa getirilen kahvaltı kenara bırakılıp sana doyulunca, sana bakan kızlara çok mu beğendin hoş çocuk ama dimi derken, sen bana nasıl gül alırsın papatya diye ağlarken, hiçbir anın yıldönümünü hatırlamazken(neyin dönümü o bi kere),sen aşıksın abartmaya meğillisin o kadar da abartı bi hatun değilim ben derkene,hesabı ödettirmedin diye sana küserkene...)
Git aşkım o kadar güzelleşirdin ki beni...