- 585 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DİN ÖĞÜTLE AYAKTA DURUR
Abdulkerim Kaya
14 Ocak 2016 · Ankara ·
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM. ( DİN ÖĞÜTLE AYAKTA DURUR.) ( GERÇEK MANADA ALLAHA İMANA VE SEVGİSİNE , ÇOK GÜZEL BAZI ÖRNEKLER.) SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZE, MÜŞRİKLER TEVHİD DAVASINDAN VAZ GEÇMESİNİ İSTEMİŞLERDİ.LAİLAHE İLLA ALLAH MUHAMMEDÜN RESULÜLLAH DAVASINDAN VAZ GEÇMESİ, İMANDA VE İBADETTE ISRAR ETMEMESİNİ,İNSANLARIN TARAĞIN DİŞLERİ GİBİ EŞİT OLDUKLARINI SÖYLEMEKDEN VAZ GEÇMESİNİ, KADINLARA VE KIZ ÇOCUKLARINA YOKSULLARA ,YETİM VE ÖKSÜZ VE KİMSESİZLERE, VERİLEN DEĞERDEN VAZ GEÇMESİNİ ISRARLA İSTİYORLARDI.YİNE MÜŞRİKLER,NAMAZDA BU KADAR ISRAR ETMEMESİNİ, AYAKLARININ ALTI ŞİŞENE KADAR İBADET ETMEKDEN VAZ GEÇMESİNİ İSTİYORLARDI MÜŞRİKLER..VE ZAMAN ZAMAN KENDİ PUTLARINA İBADET ETMELERİNE KARIŞILMAMASINI DA İSTİYORDU ...EĞER BU İSTEKLERİNDE TAVİZ VERECEK OLURSA, İSTERSE KENDİ BAŞLARINA BAŞKAN,İÇLERİNDE EN ÇOK ALTIN ZENGİNİ YAPACAKLARDI VE EĞER GÜZEL KADINLARLA EVLENMEYİ İSTİYORSA BU DAVASINDAN VAZ GEÇMESİ KARŞILIĞINDA İSTEDİĞİ KADAR GÜZEL KADINLA DA EVLENDİRECEKLERİNİ TEKLİF EDİYORLARDI...İNSANLIĞIN KURTARICISI OLARAK GÖNDERİLEN SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZ HAZRETİ MUHAMMED ALEYHİSSELAM ( VALLAHİ SAĞ ELİME GÜNEŞİ SOL ELİMEDE AYI VERSENİZ BEN BU KELİMEYİ TEVHİD DAVASINDAN ASLA VAZ GEÇMEM... VALLAHİ BEN BU İMAN VE İSLAM DAVAMDAN, İNSANLIĞIN KURTULUŞU DAVAMDAN ASLA VAZ GEÇMEM, YA ALLAHÜ TEALANIN VAAD ETTİĞİ ÜZERE İNSANLIK UÇURUMUN KENARINDAN KURTULUR, YA MÜŞRİKLER VE İNKARCILAR ŞEYTANA TAPMAKDAN ,KIZ ÇOCUKLARINI DİRİ DİRİ TOPRAĞA GÖMMEKDEN VAZ GEÇERLER,İNSANLIK LAYIK OLDUĞU ŞEREF VE İZZETİ,SADECE ALLAHA KULLUĞU KAZANIR, BUNLAR OLMAZSA, BEN ALLAH ALLAH DİYE DİYE HELAK OLUR GİDERİM MANASINDA TÜM MÜŞRİKLERE VE TÜM İNSANLIĞA HAYKIRIYORDU ...EVET KARDEŞLERİM,BİZİM SEVGİLİ PEYGAMBERİMİZ,İNSANI RABBİSİNE EN ÇOK YAKLAŞTIRANIN, RIZASINI KAZANDIRANIN VE EN GÜZEL AMELİNDE, HER GÜN KILINAN BEŞ VAKİT NAMAZ OLDUĞUNU BİLDİRİYOR. VE İNSAN, GENÇLİĞİNE ZENGİNLİĞİNE VEYA YÜKSEK MEVKİ VE MAKAMINA GÜVENİP DE,DİNİN DİREĞİ OLAN, NAMAZINI TERK ETMEMELİ,DİNİNİ YIKMAMALI BU KONUDA YUNUS EMRE MİZ ( MAL SAHİBİ MÜLK SAHİBİ,HANİ BUNUN İLK SAHİBİ,MALDA YALAN MÜLK DE YALAN,VAR BİRAZDA SEN OYALAN.) ÖĞÜDÜNÜ ASLA UNUTMAMALI... VE YİNE TARİHE ALTIN HARFLERLE YAZILMASI GEREKEN RAHMETLİK, 8.CUMHURBAŞKANIMIZ TURGUT ÖZAL IN ŞU SÖZÜNDEN DE ÇOK GÜZEL DERSLER ÇIKARMALI,BENCE BU SÖZDE,HİÇ BİR ZAMAN UNUTULMAMALIDIR.RAHMETLİK CENNET MEKAN ( BEN CUMHURBAŞKANI OLDUM DİYE,BEŞ VAKİT NAMAZIMI NİYAZIMI MI TERK EDECEĞİM,NAMAZIMI KILMAYI MI BIRAKACAĞIM,DEMİŞTİ. VE O MÜBAREK İNSAN İSLAM DEMENİN NAMAZ DEMEK OLDUĞUNU ÇOK İYİ ANLAMIŞTI,NAMAZI ALLA HÜ TEALAYA EN YAKINLIK OLDUĞUNU ,RIZASINI KAZANDIRICI EN BÜYÜK AMEL OLDUĞUNU ÇOK İYİ ANLAMIŞDI. İNŞAALLAH İSLAMI YAŞAMA KONUSUNDA DA BU KADAR GÜZEL MESAJLAR VEREN UNUTULMAZ CUMHURBAŞKANIMIZ CENNETLİK OLMUŞTUR. SELAMLARIMLA.,DUALARIMLA.
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.