- 576 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
# NEME LAZIM DEME, HER CANLIYA O MEME LAZIM #
# NEME LAZIM DEME, HER CANLIYA O MEME LAZIM #
_____________________________________________
Kadınların bedenleri ile değil, yürekleri ile baştacı edildiği bir dünya yaratmaya bakın n’olur...
Unutmayın; yanlızca sevilen kadın mutlu ve mutluluk sebebi olur. Yalnızlığa mahkum edilen değil.!
Sevin ve onların sevgilerine layık olun. Kalp resmi çizince değil, kalpten sevince yeşeren tek çiçektir onlar. Sol memelerinin altında çırpınan cevahiri ve orada sizler için besledikleri o tarifsiz tutkularını tutuklamayın tutarsız davranışlarınızla. Gerçekte kırılan narin yüreklerinin, bir kalp resmiyle onarılamayacağını bilin n’olur..
Farkındalık için kadına kalp resmi göstermenize gerek yok inanın. Kadını kanser edende sevgisizliktir, verem edende.!
Helâl meme ucuna minik dudaklarınızla kenetlendiğiniz ve hayat emdiğiniz annelerinizde kadın olduğu için ve her kadının bir anne ve anne adayı olduğu için onları başınıza tac ederek sevin. Sadece sevin n’olur...
Bırakın resimlerle ve yapmacık sözlerle onları mutlu edebilme düşünce ve çocuksu çabalarınızı n’olur.. Sevin. Sadece sevin onları n’olur...
Ne neme lazım, nede meme lazım diyerek değil be arkadaş; bu dünyada huzurla alınacak tek bir nefes için bile onların, kadınların mutlu olması gerektiğini bilin ve sizlere Allah emaneti onları sevin. Sadece sevin onları n’olur...
Ayaklarınız altına kadar indirgenmiş CENNET için hayaller kurarken, alnınızdan gururla öpmeyi ihmal eden dudaklar çatlasın mübarekler.!
Ben basit bir kalp resmiyle değil, yürekten ve farkında olarak haykırıyorum sevgisizliğe terk edilen sizleri kanser edenlerin yüzlerine.!
Allah sizlerden ve sizlerin ana yüreklerinizden yükselen dualardan mahrum etmesin bizleri.
Ramak kaldı / ( Samim İĞDE )