Ya Başkanlık Ya Kaos 2
Ya Başkanlık Ya Kaos 2
Başkanlığa giden yol cadı kazanı. Pkk nın silahla yapamadığını AKP hukuğu ele geçirerek yapıyor. 90 yıllık Türkiye Cumhuriyetini çöpe atma girişimi olan Anayasa Değişikliği 10 Aralık 2016 tarihinde meclise sunuldu. Sunulan taslağın daha ne olduğu anlaşılmadan patlatılan bombalarla ülke genelinde kaos yaratılmaya başlandı. Dikkatler meclisten uzaklaştırıldı. Bizler terör olaylarını konuşurken AKP tasarıyı oldubittiye getirip, mecliste 330 evet oyu alarak tasarıyı halk oylamasına götürmek istiyor. Çünkü bu tasarının halktan EVET oyu alacağını biliyor. AKP’nin sloganı belli YA BAŞKANLIK YA KAOS, BAŞKANLIĞA evet dersen ülkeye huzur gelir, şehitler olmaz.
Türkiye tehlikeli bir süreçten geçiyor kaderini ya kendisi belirleyecek yada emperyalizmin paslı neşteriyle kesilecek.
Gelin gündemin nasıl başladığına bir göz atalım.
1.12.2016 günü Başbakan Binali Yıldırım ve Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli, anayasa değişiklik paketi üzerine yaptıkları görüşmenin ardından bir basın toplantısı düzenleyerek MHP ile görüşmeler belirli bir olgunluğa erişmiştir.Ve anyasa değişikliğini haftaya meclise sunacağız dedi. Gördüğünüz gibi MHP çantada keklik. Biz MHP’nin içinde onurlu olanların onursuz olanlardan fazla olmasını umut edelim.
Bu açıklamanın ardından Türkiye nasıl cehenneme çevrildi buyrun beraber takip edelim.
1. 07 Aralık 2016 Silvan Hükümet Konağı’nın bahçesine kimliği belirsiz kişi veya kişilerce ses bombası atıldı.
2. 9 Aralık 2016 Diyarbakır’ın Hazro ilçesinde jandarma karakoluna bomba yüklü araçla saldırı düzenledi
Ve 10 Aralık 2016’da Anayasa Değişikliği taslağı meclise sunuldu. Aynı gün öldürlmeye başlandık.
3. 10 Aralık 2016 da İstanbul Beşiktaş’ta terör saldırısı geçekleştirildi. 44 canımız öldü 166 kişi yaralandı. Saldırıyı TAK üstlendi.
4. 13 Aralık 2016 Suriye ordusunun Halep’te zafer ilan etmesinin ardından Rusya’nın İstanbul Başkonsolosluğu önünde Mazlum-Der ve Özgür-Der’in organize ettiği ve hükümet yanlısı gruplar tarafından protestolar gerçekleştirildi.
5. 17 Aralık 2016’da Kayseri’de çarşı iznine çıkan askerlere yönelik terör saldırısı gerçekleştirildi. 13 askerimiz şehit oldu. 48 kişi yaralandı. Saldırıyı TAK üstlendi.
İsterseniz burada küçük bir ara verip DEVLET BÜYÜKLERİMİZ yaşanan bu olaylar terör saldırılarından sonra ne demişler bir bakalım.
Üst üste gelen bu bombalı eylemler sonrası bizi yöneten liderlerimizin açıklamaları;
RTE ’Terör örgütlerinin ortak saldırısı altındayız.’
Başbakan Binali Yıldırım, ’ Zaman Zaman Bir İki Tane Bomba Gözden Kaçıyor’’ dedi.
Kılıçdaroğlu ’ Terörü lanetlersek olayı aşarız.’
Bahçeli ’Terörün panzehiri milli birliktir.’ dediler. Ama biz öldürülmeye devam edildik.
6. 19 Aralık 2016 Fırat kalkanı Harekatı kapsamn pında düzenlenen operasyonda 1 asker şehit olurken 5 askerimiz yaralandı.
7. 19 Aralık 2016 Rusya Ankara Büyükelçisi Andrey Karlov’a suikast düzenlendi. Burası önemli altını çizerek okuyun. 15 Aralık 2016 da Dışişleri bakanımız Çavuşoğlu ’’27 Aralık’ta Moskova’da Türkiye, İran ve Rusya Suriye meselesi için masaya oturacak’’ açıklaması yaptı. 19 Aralık’ta Rus elçi suikasta kurban gitti.
8. 21 Aralık 2016 Fırat kalkanı Harekatı kapsamında düzenlenen operasyonda 14 askerimiz şehit olurken 6 askerimiz ağır yaralandı.
9. 22 Aralık 2016 Rize’de Atatürk heykeli kaldırıldı.
10. 1 Ocak 2017 Reina’ya silahlı saldırı 39 ölü 69 yaralımız var.
11. 1 Ocak 2017 de Diyarbakır Çınar ilçesinde Emniyet Amirliği binasına teröristlerce rokeatarlı saldırı düzenlendi.
12. 4 Ocak 2017 de Elbab operasyonunda 1 askerimiz şehit 4 askerimiz yaralandı.
13. 5 Ocak 2017 İzmir Bayraklı’daki adliyenin C kapısının önünde bir bombalı araç patlatıldı biri polis 2 kişi şehit olurken 10 vatandaşımız yaralandı.
14. 6 Ocak 2017 PKK’ya yönelik düzenlenen operasyonda iki askerimizşehit oldu, dört askerimiz yaralandı. Ne çok öldürülmüşüz görebildiniz mi? Eğer göremediyseniz daha öldürülmeye devam edileceğiz.
Ya Başkanlık Ya Kaos, Ya Öleceksin Ya Başkan olacağım. Mecliste sağlanacak oy çokluğu sonrasında bu taslak halka sunulacak. O tarihe kadar halkın canını yak, emdiği sütü burnundan getir, korkut, öldür, yarala ki referandumda EVET demeye mecbur kalsın. Uyan Türkiyem eğer birlik olup bu emperyalist oyunun karşısında durmazsak yarın hiç şansımız olmayacak. Bize çözüm diye sunulan Başkanlık 94 yıllık Türkiye Cumhuriyetini yıkma ve akabinde ülkeyi iç savaşa sürükleyerek daha çok kan akıtmak ve ülkeyi bölmekten ibarettir.
Bir ol Türkiyem geç olmadan bir ol diri ol ve vatanını savun Türkiyem.
Ezop 7 Ocak 2016
YORUMLAR
Başkanlık demek ülkenin parçalanması, daha çok kan akması demek.Bu ülke başkanlık sistemiyle yönetilmeye hazır değil.Çok gelişmiş ülkelerde ki yönetim şekli iken çobanın sürüyü kurda tesliminden öteye geçilmeyecek. Çok tehlikeli bir geçiş süreci . Ama ne yazık ki kör, sağır ve dilsiz. Konuşulacak yerde susan toplumun gelecekten söz etmeye hakkı olamaz.
bu ülke oldu ,bittilere teslim edilemez
yazık bu güzel ülkeye yazık.
derdiniz derdimiz de halkı dinlemeyen kılıç kalkan ekibiyle karşı karşıyayız..
saygılar
SÜRMELİM_81 tarafından 1/14/2017 12:03:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
ezop
ezop
ezop
Terör olayları ile Başkanlığın bağlantılı olduğuna inanmıyorum. Terör olayları Başkanlığa evet çıkmasını zorlaştırır hatta. Herkes her yer kan gölü nedir bu başkanlık hevesi diyor. Gerçek anlamda bir başkanlık olsaydı ben destek verirdim. Ama değil, o sebepten hayır diyeceğim. Terör tek etkene bağlı değildir.