timsah gözyaşları
son günlerde sinirimi bozan bir olaydan bahsetmek istiyorum. hrant dink cinayeti.tamam ölüm soğuk,acı,zor...
ama bunlar üzerinden rant yapılmasını ben pek hazmedemiyorum.cinayeti ilk duydugumda üzüldüm,adını ilk defa duymuştum.benım gibi milyonlarca insanın da ilk defa duydugunu zannediyorum.
benı en çok sinirlendiren olay, medyanın işine gelen insanların
haberlerini,olaylarını canlı maç yayını yapar gibi yayınlaması.
bugün ismail cem öldü.herkese soruyorum ,kıyaslama yapın.bir tarafta bu millet için elinden gelen herşeyi yapan bir şahsiyet.
diğer taraftan da agos gazetsinin yazarı? hangisinin reytingi fazla.
-sizce?
Dünya’nın her yerinde bu cinayet son dakika haberi olarak yayınlandı.normal midir bu?
Türkiye ’de son yirmi yıl da 17.000 faili meçhul cinayettten neden kimse söz etmiyor.
çiftçi mehmedin,talebe ahmedin cinayetlerinin sorumlusu kim?
En çok güldüğüm olay da.’hepimiz ermeniyiz,hepimiz fransızız ’. zaten bu sözleri söyleyen insanların da sırf başkalarının agzına bal sürmekten başka bişi yaptığını zannetmiyorum.
hrant dink’in delik ayakkabılarını gösteriyordu gazeteler.sadece şunu sölemek istiyorum.Türkiye’de 5.5 milyon insan asgari ücretle çalışıyor ve hepsinin ayakkabıları delik.hepsi aç.
bırakın timsah gözyaşlarını dökmeyi.gerçeklerle beraber olun.
YORUMLAR
bence bunu başka olaylarla mukayese edmek biraz haksızlık olur.bu memlekette gerçekden insanlar vatanları için bişey yapacaklarsa,bunu sokakda savunmasız insanlara karşı yapmaması lazım.bu etik de degil.kaldıkı bunu yapanlar bu ülkeye iyilikmi kötülükmü yapıyolar buda tartışılır.kurşun sıkacaksak bunu bunu hrant Dink den daha çok hakedenler var.birileri bu ülkenin bütünlügüne savaş açmış otuz bin insanımızı öldürmüş.şimdi sehidlerimiz size darılmazmı,demezmi öldürecekseniz apoyu öldürün diye.bu ülke için hepimiz ölürüz yada öldürürüz ama lütfen sagduyulu olalım.hrant dink bu ülkeye ihanet etmiş de olsa bunu silahla degil kalemiyle yapmıştır.bırakın buna kalemle karşılık verenler var bu ülkede
kaleme kurşun yakışmaz bize.kürşünü olan kandil dagına gitsin bence.saygılar
gerçeklerle beraber olun diye bitirmişsiniz sözünüzü. peki gerçek ne? Hran Dink'in Türkiyede öldürülen 62. gazeteci olması m? Hrant Dink son yazısında ne diyor biliyor musunuz ''güvercin tedirginliğinde bir yaşam..'' ülke aydınlarını kaybediyor.. 301 gibi saçma bir yasadan yargısız infazlar yapılıyor.. milliyetçilik sözünün arkasına sığınan cahil kesimi kınıyorum bu kurşun sadece Hrant Dink'e değil düşünce özgürlüğüne,barışa,kardeşliğe sıkıldı.