Ya Başkanlık Ya Kaos 1
Başkanlığa Giden Yol Cadı kazanı....
Oyuna gelme!
Başkanlık gelmezse tehdidiyle halkın beynine darbe yapılıyor. Ülke kaos ortamına sokuluyor. Patlatılan bomlarla, her gün gelen şehit haberleriyle halk içinde bulunduğu bu zor şartlardan kurtulmak istiyor ve çare arıyor. Çare yi bu ülkeyi yönettiğini sanan Başbakan Binali Yildirim dan geliyor, "Başkanlık gelmezse ülkenin bölünme riski var. `` diyor. Yandaş medya Ya Başkanlık Ya Kaos manşetiyle toplumda korku ve paniğe yol açıyor. Chp genel başkani Kemal Kılıçdaroğlunun konvoyuna silahlı saldırı düzenleniyor, CHP Genel Başkan Yardımcısı Bülent Tezcan’a Aydın da silahlı saldırı yapılıyor. Cumhuriyet gazetesine operasyon yapılarak neredeyse nesli tükenme asmasına gelen özgür medya talan ediliyor, Anıtkabire giden yollar Ankara belediye baskanı Melih Gökcek in emriyle kamyonlarla kapatılıyor, İstanbul Avcılar ilçesinin CHP’li belediye başkanı Dr. Handan Toprak Benli’nin makam aracı silahlı saldırıya uğruyor, Adıyaman Mara Mahallesi’nde bulunan Süryani mezarlığına saldırı gerçekleştirilip mezar taşları yerlerinden sökülüp kırılıyor.
Oyuna gelmeyelim, birileri inatla bu toprakların kimyasını bozmak istiyor ve canla başla calışıyor. Unutmayın ne diyordu Basbakan Binali Yıldırım "Başkanlık gelmezse ülkenin bölünme riski var. `` Başkanlığa Giden Yol Cadı kazanı ve bizi bu cadı kazanında talan ediyorlar.
Ezop 01.09.2016 Heidelberg