- 312 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TERÖR BÖYLE BİTİRİLİR!
TERÖR BÖYLE BİTİRİLİR!
‘Türkiye’ye, birbirimize, birliğimize dirliğimize ve ortak iyiliğimize duyduğumuz inançla bitireceğiz terörü.’(1)
Türkiye’de ev ev, insan insan, toprak toprak, arama-kontrol ve bomba tarama yapılmadıkça bu ülkede terör bitmez. Türkiye’de kimin vatansever, kimin vatan haini olduğu belli değildir. Sapla samanın ayrılması şarttır. Geçenlerde MHP lideri Devlet Bahçeli’nin de dediği gibi "Türkiye’nin terör örgütleri tarafından ablukaya alındığı ortadadır. Maalesef ülkemiz her yönüyle darboğazdadır"(2) demiştir.
Düşünün ki: Terör ablukası bir yandan, cezaevlerinde bu milletin vergileriyle beslenen hainler bir yandan, Dış düşmanlar bir yandan herkes ahtapot kolları gibi bu ülkeyi istila etmiş.
Türkiye’de ev ev, insan insan, toprak toprak, arama-kontrol ve bomba tarama yapılmadıkça, cezaevlerinde bu milletin vergileriyle beslenen hainler idam edilmedikçe, Dış düşman ülkeler ile ilişkilerimizi kesmedikçe bu ülkede terör bitmez.
Bu millet bu durumlara nereye kadar dayanabilir. Bu derin kanama bu ülkeyi ne kadar canlı tutabilir, bilemiyoruz. Allah’ın izniyle ülkemizin 7’den 70’e her ferdi şahadet şerbetini içmeye hazırdır. Her gün işkence çekmek yerine, bir kerede keskin çözüm yollarına başvurulması millet olarak temennimizdir.
Rabbim İslam alemine, devletimize, milletimize ve devlet yöneticilerimizin yardımcıları olsun. Âmin.
“Bir Yerde Terör Varsa Orada Siyonizm Vardır”(3)
KAYNAK
(1) www.star.com.tr/yazar/pkk-teroru-nasil-bitecek-yazi-1055074/
(2) tr.farsnews.com/world/news/13951004001692
(3) el-aziz gazetesi Elazığ
www.el-aziz.com/editor_bir_yerde_teror_varsa_orada_siyonizm_vardir_yazi11960.h
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.