- 914 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İşe Başlama 1989
1989 Ocak ayının dokuz’u evimizin kapısı çalındı ve gelen AMİR imdi.
Elinde iş başı yazım ve hayırlı olsun dilekleriyle gözleri gülüyordu...
Aynı gün işe başladım ve beni Derbeder edecek ,içime atarak dert sahibi yapacak,beni sırttan vuracakların,iğrenç suratların maskelerinin bir bir düşeceği bir yere gittiğimi nerden bilecektim..?
Yıllar yılları kovalıyorken ,gelen gideni aratıyor iken hep sabır hep sabır ve AMİR ime sözüm olduğundan ,ağzımla kuş tutmaya çalışsam da nafile...
Çünkü insan satmayı bilmiyordum.Arkadan konuşmayı bilmiyordum...
Başkasının derdini kendi derdim edinmişdim.Haksızlıklar karşısında susmamayı destur edinmişdim...
Dün tam 27. yılımı doldurdum ve huzur doluydum sabah...Öğleden sonra AMİR im çıka geldi odama...
Çay dahi içmeyeceğini söyleyince bir gariplik olduğunu hissettim ...
Ve ayağa kalkarak tayini çıktığını söylüyordu yine...Tam 28.yıla girmiştik beraber.
Ne de kolay söyledi GİDECEĞİNİ... Ben yine Derbeder ,ben yine dert dolmuştum gözlerim gibi...
Sen bize hakkını helal et AMİR im... Bizim sende hakkımız varsa da helali hoş olsun...
İşin rast gelsin,gittiğin gibi gelesin...Allah yar ve yardımcın olsun...
DERBEDER
10.01.2017
Ha AMİR im kimdi biliyor musunuz ?
Kargaların arasında ben gibi tek uçan KARTAL DI..!
YORUMLAR
Devlet hizmetinde 34 yıl on ay çalıştım 2002 yılında emekli oldum, yaşım da (70)yetmişi de geçti, Nelere ve ne gibi şerefsizliklere şahit oldum bir bilseniz, Çok çalışkandım, çok başarılara imza atım, ama benim başarılarımdan başkaları nasiplendi yani onlar derece aldı,ödül aldı, yükselme aldı. Çalışmayan memurlar aylık izinlerinin yanında istedikleri zaman istedikleri yerleri gezip görme imkanları vardı da 34 yılda her iki yılda bir 15 gün izin alabilmek için ne diller döküyordum ne diller. Benim bu çektiğimi bir Allah bilir, Her ne ise çocuklarımı okuttum, baş göz ettim, 2002 yılında emekli oldum, Hayatımı yaşamak buymuş diyorum.
Şimdi sayın arkadaşım ben bunlara hakkımı mı helal edeyim. Asla. Ben sizin gibi iyi niyetli değilim artık.
Yazınızı çok beğendiğimi de söylemek isterim. Kolay gelsin.
Kolay gelsin, Sn. Kenan Kerim YAVUZ. İyi bilirim, verdiğin mücadeleyi; riyakarların, fırıldakların arasında.. Haksızlıklar karşısında, genellikle yalnız kalarak mücadele etmenin ne demek olduğunu.. 4 gün sonra, 30 yılı iki ay geçmiş olacak..
Saygılar...