- 772 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FETHİ ABİ ...
Fethi Abi…
Evet, Fethi abi diyorum o kadar yakınız, o kadar yakın olduk seninle hepimiz.
Herkes tanıdı seni çok geç olsa da…
Güzel yüreğini, mertliğini, korkusuzluğunu, cesaretini, vatanseverliğini, insan severliğini, merhametini, vicdanını herkes bildi, herkes öğrendi.
Konuşulacak günlerce, aylarca belki…
Zaman zaman hatırlanacak Yiğit ler, Ömer ler gibi …
Kahraman Fethi … Bir Kahraman Trafik Polisi…
Ya eşin ya evlatların… Seni çok özleyecekler abi çok…
Hiç unutulmayacaksın , Giderken bile evlatlarına bolca Onur , Gurur bıraktın sen.
Onlar bu vatan için canını feda eden, büyük bir faciayı katliamı önleyen FETHİ SEKİN in evlatları.
Şimdi Acıları da büyük, Şerefleri de …
Sana olan sevdaları da büyük, özlemleride…
İnsan olmak gerek her şey den önce…
Kürdü, Türkü, Çerkez ide ne…
Sen insanlığı gösterdin yeniden bu millete, ders verdin anlayabilecek gönüllere.
Hepimiz bu ülkede kardeş değil miyiz bir kere birbirimizi kırmak niye…
Yoksun Fethi abi, büyük bir kayıpsın sen.
Bu vatan uğrunda ölen, kalplere gömülen.
VATAN İÇİN ÖLMEKSE KADERİM BEN BU KADERİN ELLERİNDEN ÖPERİM DİYEN…
KAHRAMANIMIZ…
SANA MİNNETTARIZ…
RABBİM CENNET BAHÇELERİNDEN EN GÜZELİNİ NASİP ETSİN SANA…
Çok uzun zamandır yazamıyorum. Duygularım çok yoğun ağlamadan duramıyorum.
Neden neden diye sorgulamaktan yoruluyorum… Bir zerre güzelliğe muhtacız… Biz bunca güzel insanı kaybederken.
Acın düştü yüreklere… Fethi abi… Senin gibileri yitirmek çok üzüyor beni.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.