- 947 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ulaşamazsın Aşk Olur
Ne güzel söylemiş Aşık Veysel değil mi? Şu sözü dikkatli ve sakin bir kafa ile düşündüğümüzde inanın hepimiz bu sözü doğrulayacağız. Kişiden kişiye anlamca değişebilir bu söz. Biz insanlar ulaşamayınca aşık olanlardanız ya da bir kısmımız öyleyiz. Bir araba sevdalısı genç yaşlarda iken aman da aman bir arabam olsun el arabası dahi olsa olur diye tutturmuş . Tutturmuş tutturmasına her gördüğü yerde arabaları incelermiş ve hayaller kurarmış . Zaman geçmiş her geçen gün aşkı sevdası artmış ve babası ona çok ucuz bir araba almış , eski modellerinden. 3 gün 5 gün arabaya gözü gibi bakmış , gezmiş tozmuş . Sonrasında ise artık arabaya tek gözüyle bile bakmaz olmuş . Zamanı tutmak mümkün mü ? Zaman ilerlemiş ve bu çocuk tutturmuş 0 km ve gayet güzel bir araba istemeye. Başlamış hergün babasını rahatsız etmeye . En sonunda bu isteğide olmuş bu arabayıda almış 3 gün 5 gün derken bu heveste sona ermiş. Zaman yine ilerledikçe ilerlemiş kendi işini kurup iş görmeye başlamış bu genç.Araba tutkusu bitmemiş ama öyle her arabayada bakmazmış . En son model ve insanların hayretle baktığı bir arabaya kafayı takmış yememiş içmemiş çalışmış bu arabayıda almış. İlk zamanlar gözü gibi bakmış arabaya zamanla bu arabada çok yakıyor demeye başlamış ve o güzelim arabaya LPG takdırmaya karar vermiş. Takdırmış taktırmasına ama o LPG sonu olmuş yaptığı bir kazada patlayan LPG onun sonu olmuş ve onunda arabaya olan aşkı orada sona ermiş.
Paylaştığım hayali hikaye; ilk zamanlar El Arabasına bile aşık olan gencin zamanla insanlar için çok kıymetli olan arabayı bile beğenmez olduğunu anlattı bizlere. İşte yazdığım bu yazıda da amaç bunu anlatmaktı. Biz insanlar sevdalanırız ulaşamayız aşk olur.Ulaştıktan sonrada Aşk yok olur.
Dilerim ki Yok Olmayan Aşklar Sizin Olur...
Radyo Programcısı
Fatih AYDIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.