- 318 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM-2 BÖLÜM - 1 Ucunda ölüm vardı
2. KISIM
Ucunda Ölüm Vardı
BİR AVUKATIN MACERALARI KISIM-2 BÖLÜM - 1
Ucunda ölüm vardı
1
‘’Ooo Bugün erkencisin Seçkin?
Seçkin Komiser_ Öyle olması gerekmiyormu Baş komiserim? Gece dükkanın kepengini sen indiriyorsun. Bırak ta sabahları ben açayım.
Sedat Baş komiser_Anlat bakalım bu kadar erken gelmenin sebebi ne?
Seçkin Komiser_Sabah, sabah işler karıştı Baş komiserim. Denizden bir ceset çıkarmışlar. Ama daha önce beynine iki kurşun sıkılarak öldürülmüş.
Sedat Baş komiser_Kimlik çıktı mı üzerinden?
Seçkin Komiser_ Çıkmadı Baş komiserim. Adamın yüzü zaten kimlik. Uyuşturucu baronlarından biri.
Sedat Baş komiser_ Ben tanıyormuyum?
Seçkin Komiser_ Hemde nasıl, bizi azmı koşturdu peşinden? Bu şerefsiz Bay Jozef baş komiserim.
Sedat Baş komiser_ Vay canına bu adamı kolay, kolay gözden çıkartmazlardı. Aralarında anlaşmazlığa mı düştü bunlar? Bir dakika düşünelim, Bay Jozef- Büşra. Bay Jozef öldü. Hemen bana Büşra Baş komiseri bul. Onunla acil görüşmem lazım.
Seçkin Komiser_ Başüstüne Baş komiserim hemen.
2
Sedat Baş komiser_ Gel bakalım Büşra Baş komiserim.
Büşra Baş komiser_ Ne oldu baş komiserim. Bir gelişme mi var?
Sedat Baş komiser_Şu uyuşturucu baronlarının sana yapacakları teklif belli oldu. Bay Jozef’i devre dışı bırakmışlar. Bu sabah cesedini denizden çıkardılar.
Büşra Baş komiser_ Nasıl yani, öldümü şimdi?
Sedat Baş komiser_ Senin özgeçmişin üzerinde bazı değişiklikler yapmakta ne kadar haklıymışım anladın mı şimdi? Emin ol sana bu teklifi yapmadan en ince detayına kadar öz geçmişini Masaya yatıracaklar. Onun için bir kere daha düşün derim sana.
Büşra Baş komiser_ Vay canına lanet olsun. Düşünecek bir şey yok Baş komiserim. Bu benim için namus meselesi oldu.
Sedat baş komier_ Anlaşılan odur ki, bir iki denemeden sonra seni Bay Jozef’in koltuğuna oturtacaklar.
Büşra Baş komiser_ Baş komiserim şu iki yüz elli bin işinide halledelim.
Sedat Baş komiser_ O para sende kalsın ihtiyacın olacak çünkü. Bu arada Narkotikle iş birliği yapacağız. Narkotikten bir arkadaş seninle beraber çalışacak.
Büşra baş komiser_ Baş komiserim bu haksızlık. Ben yalnız çalışırım bunu biliyorsun.
Sedat baş komiser_ Bu sefer itiraz yok emir yukarıdan geldi. Gelişmeleri dikkatle takip ediyorlar. Bu işte başarılı olacağına onlara garanti verdim. Anlıyorsun değil mi? Bu arada pazartesi gününe kadar izinlisin. Hazırlıklarını yap. Daha sonra ortağınla tanışırsın.
Büşra Baş komiser_ Ben çıkıyorum Baş komiserim görüşürüz.
3
Emniyetten ayrıldıktan sonra, Merve’yi aradım.
Merve_ Mutlaka bana bir işin düştü değil mi? Yoksa başka türlü beni aramak aklının köşesinden bile geçmez.
Büşra_ Mızmızlanmayı bırak. Şimdi senden biri hakkındabilgi istiyorum. Ne bulursan yüklen gel.
Merve_ Kimmiş bu şanslı adam?
Büşra_ Şanslı olup olmadığına sen karar vereceksin. Bildiklerimi öğrenince. Uyuşturucu baronlarından Bay Jozef.
Merve_ Vay canına. Tamam ama haber benimdir. Bay Jozefle buluşmak mı istiyorsun? Yaşatmaz o seni.
Büşra_ Bırak orasını ben düşüneyim.
Merve_ Eğer polis olduğunu öğrenirse Yandığının günüdür. Büşra Ölüler kimseye bir şey yapamaz o öldürüldü.
Merve _Neee, Başın büyük belada kızım.
Büşra Orasını bırakta ben düşüneyim. Sana haber vermeden tek bir satır yazı çıkmayacak gazetende. Yoksa benim ölüm fermanımı sen hazırlarsın.
Merve_ Nerede buluşuyoruz?
Büşra_ Nerede olacak bizim evde yola çıkmadan beni ara.
Merve Tamamdır canım. Çayları hazırla yanında kek te olsun.
Merve iyi kızdır. Kendisini ne zaman arasam, her konuda imdadıma yetişir. Sıra geldi Deniz’e. Onuda çağırayım onsuz iş yapamaz hale geldim. Kadın bende bağımlılık yarattı. Önce Deniz geldi. Ofisinden kaçmak için fırsat arıyormuş. Fazla beklemedik Merve ‘de kapıyı çaldı. Elinde kabarık iki dosya birden vardı. Daha girer girmez sordu.’’ Senin ne alıp veremediğin var bu adamla. Adam sigara izmariti bırakır gibi arkasında bir sürü ölü bırakıyor’’
Büşra_ sağlığında demek istiyorsun değil mi?
Merve _ Orası öyle ama.
Büşra_ Bir konuda çok ciddiyim. Ben yaz demeden kesinlikle yazmayacaksın daha sonra ben sana hikayeyi vereceğim.
Daniz_ Kararlısın değil mi İçlerine gireceksin?
Merve_ Şu işi baştan anlatsana. İyice anlayalım.
Büşra_ Önce salona geçelim ben çay ve pastaları getireyim sonrada sıra anlatmaya gelir. Hadi kış, kış salona.
Çaylarımızı içip pastalarımızı yerken bende sırasıyla her şeyi anlattım. Merve ağzı bir karış açık dinledi. Sonra da beni soru yağmuruna tuttu.
Büşra_ İşte bu kadar kızlar yardımınıza çok ihtiyacım olacak. Bu işte bana katılacakmısınız?
Merve_ Ben varım.
Deniz_ Benim düşünmem lazım. Beni bir tanıyan çıkabilir. Bu da senin için risk oluşturur.
Büşra_ Orasına sen karışma, ben seni öyle bir değiştiririm ki seni ben bile tanıyamam.
Deniz_ Hadi öyle olsun bakalım.
Pazar akşamına kadar nefes almadan çalıştım Bu çalışmamda narkotiğin ve bizim kızların çok faydası olduğunu inkar edemem. Bu arada ortağımın resmini gördüm Sedat komiserim sağolsun. Adam müthiş yakışıklı. Yoksa ben bu adama aşıkmı olacam ne.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.