- 850 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Müjde
Mehdi Resul
Son nebinin, Peygamber Efendimizin müjdesi olan Mehdi Resul kimdir?
Ahir zamanda fitne fesadin zirveye cikmasi söz konusu olacakdir, Allahin yardimi Mehdi Resul olacakdir.
Kuranda zalimin zulmünü Allah, elcileri vesiylesiyle ortadan kaldirdigini ifade etmisdir..
Bu devirde o Mehdi Resuldür.
Ali Imran-164:
Andolsun ki Allah, mü’minlerin (başlarının) üzerine bir ni’met olmak üzere (onların aralarında, kendi kavminin içinde) kendilerinden bir resûl beas eder.
Onlara O’nun (Allah’ın) âyetlerini tilâvet eder,
onları tezkiye eder ve onlara kitap ve hikmeti öğretir.
Ondan evvel onlar gerçekten açık bir dalâlet içinde idiler.
O bir nimettir. Nimetin kiymeti zor zamanda anlasilir.
Secde-24:
Ve onlardan, emrimizle hidayete erdiren imamlar kıldık, sabır sahibi oldukları ve âyetlerimize (Hakk’ul yakîn seviyesinde) yakîn hasıl etmiş oldukları için.
Allahin emri ile hareket edecek olan Mehdi Resul, Allahin ayetlerini, hem muhkem ayetleri,
hemde asil önemlisi mütesabih ayetleri Allahtan ögrenerek, bilmekdedir.
Hadisler:
“Hz. Mehdi ile müjdelenin. O Kureyş‘ten ve Ehl-i Beyt‘imden bir kişidir.“
O bir müjdedir.
“… O (Hz. Mehdi) arza sahib olur ve kendisinden önce baskı ve zulümle dolu olan arzı adaletle doldurur.
SİZDEN O’NA KİM YETİŞİRSE, KAR ÜZERİNDE SÜRÜNEREK OLASA GELSİN, O’NA KATILSIN. Zira O Hz. Mehdi (as)’dır.“
Kalben Allaha yönelerek, yani Ruhumuzu Allaha ulastirmayi dileyerek Hacet namazi kilip onun kim oldugunu Allahtan sormak mümkündür.
Öyleyse bu imkani kullanalim insallah. Ve Allahtan bir cevap alana kadar israr edelim.
Hacet Namazi:
Hacet namazinin persembeyi cumaya baglayan gecelerde veya kandil gecelerinde kilinmasi asildir. Ama bütün gecelerde kilinabilir.
Önce boy abdesti alinir.
Sonra hacet namazina niyet edilir.
Namazda asagidaki âyetler okunur:
1. Rekâtta: Subhaneke + Fatiha + 3 Âyetel Kürsî
2. Rekâtta: Fatiha + Ihlâs + Felâk + Nas.
2. Rekâtin sonunda : Ettehiyyâtü
3. Rekâtta: Subhaneke + Fatiha + Ihlâs + Felâk + Nas.
4. Rekâtta: Fatiha + Ihlâs + Felâk + Nas.
Namaz tamamlandiktan sonra Allah’tan hacet neyse o istenir. Allah’tan mürsid istemek için bu namaz kilindiysa mürsid istenir.
Bu namazdan sonra hiç konusmadan yatmak gerekir. Yatarken kibleyi saga alacak sekilde yatak kurulur. Vücudun ön cephesi kibleye çevrilerek yanüstü yatilir,
3 Âyetel Kürsî okunur ve Allah’tan mürsid istenir.
Eger kisinin haceti mürsid degil de baska bir hedefe ulasmaksa (zahirî veya batinî bir hedef olabilir) o hedefe ulasmak istenir.
Sessiz zikir (hafî zikir) bu istekten sonra baslar.
Allah razi olsun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.