- 521 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
TÜM DÜNYA LİDERLRİNE ÇAĞRI
TARİHTE İKİ BÜYÜK KANLI NOEL VE YILBAŞI YAŞANDI. BİRİNCİSİ 1963 YILINDA KIBRIS’TA, İKİNCİSİ 2017’DE İSTANBUL’DA. KİMLER YAPMIŞ OLURLARSA OLSUNLAR VE HANGİ AMAÇLA YAPILMIŞ OLURSA OLSUN, HER İKİSİ DE TARİHİN EN BÜYÜK YÜZ KARASI OLAN VAHŞETLERDİR. BU VAHŞETTE BULUNANLARI BİR KERE DAHA KINIYORUM. BU VAHŞET OLAYLARI BOŞUNA YAŞANMIYOR. BUNDA BÜTÜN DÜNYA LİDERLERİNİN PAYLARI VAR.
18 Mart 2016 günü, dünya liderlerine yaptığım çağrı üzerinde küçük değişiklikler yaparak yeniden yayınlıyorum. Dilerim, milyonlarca insanın ortak çağrısı olacağına inandığım bu sese kulak verilir.
TÜM DÜNYA LİDERLERİNE ÇAĞRI
Bugün 2 Ocak 2017. Emperyalizmin, özgürlükler karşısında en çok azgınlaştığı günlerden biri. Tarihlerinde en büyük zaferi yaşayan Türkler, ne yazık ki bugün bugün çok büyük bir felaketle karşı karşıya geldiler. Aslında bugün yaşanan felaket sadece Türkler’e değil insanlığa ve özgürlüğe karşı işlenen bir cinayettir. Duyulan acı ve kederler ortak olmalıdır.
Bu acı gerçekle birlikte Çanakkale Savaşı’nda yaşananları anımsamanızı istiyorum. Yaralı düşman askerleri ile; mataralarındaki sularını, torbalarındaki ekmeklerini paylaşan ve yoğun ateşe rağmen, onları sırtlayarak kendi taraflarına götüren Türkler, o gün dünyaya büyük bir insanlık dersi vermişlerdi. Böylece, insanlığın evrensel olduğunu da kanıtlanmışlardı.
Çanakkale Savaşı sırasında yaşanan örnekler, dostla düşman arasında bir dostluk ve insanlık köprüsü oluşturmuştu. Yeni Zelanda, Avustralya, İngiltere başta olmak üzere; dünyanın uzak yerlerinden gelen insanlar, bu köprüden geçerek Çanakkale’ye geliyor ve Türklerle birlikte Çanakkale Zaferi’ni kutluyorlar.
Sayın dünya liderleri, Sayın Tramp, Sayın Putin ve diğerleri; sizlere çağrıda bulunuyorum. Lütfen ortak akıl ile hareket ediniz. 18 Mart’ı örnek alınız. Erdemli ve özverili olunuz. Dünyaya, yeni bir ortak insanlık günü kazandırınız.
Dünyada, özellikle Orta Doğuda bugün yaşanan olumsuzluklara, gelecekten daha büyük boyutlar kazandıracak olan “BOP Projesi” ile buna eşdeğer veya benzer tüm projeleri tarihe gömünüz. Azgın hırslarınıza gem vurmaya çalışınız.
Sayın liderler, sizlerden, Anneler Günü, Kadınlar Günü, Sevgililer Günü gibi insanlığın ortak değeri olan yeni bir günü gerçekleştirmenizi öneriyorum. Bu günün adı “2 Ocak Dünya Barış ve Dostluk” günü olsun.
Bunu sizlerden, Türk ulusunun her türlü siyasi ve politik görüşten uzak bir bireyi olarak insanlık adına istiyorum. Lütfen bu erdemliliği gösteriniz. Bu takdirde insanlık adına büyük bir adım atmış olacaksınız ve isimleriniz dünya tarihine altın harflerle yazılacaktır.
Eğer bunu yaparsanız; yüzyıllar sonra gelecek yeni kuşaklarınızı, sizi anarken utanç duymaktan da kurtarmış olacaksınız.
En derin saygılarımla…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.