Bİ GELSEN....
Gelsen...
Giderken götürmüş olduğun nefesimi de getirmiş olursun ve senden sonra hiç gelmeyen baharımı...Güneşim hiç batmaz sen yanımdayken,hiç üşümem.Anılar acı vermez artık seninle...
Gelsen...
Dünyalar benim olur,hiç üzülmem.Hani sen yanımdasın ya hiçbirşeyi dert etmem,çünkü bilirimki seninle bütün sorunların üstesinden gelebilirim,ama sadece seninle...
Gelsen...
Uyuyabilirim artık.Sensiz geçirdiğim hergünü yeniden yaşarım.Çünkü bilirimki sensiz geçen günleri ömürden düşmeli,yaşanmamıs saymalı.Bu yüzden yeniden yaşamalı seninleyken...
Gelsen...
Çiçeklerim açar her daim ve hiç solmazlar.Dört mevsim baharı yaşarım seninle,çünkü bilirimki sen demek hayat demek,herşey demek...
Gelsen...
Aşk kokar her yan,her an.Gözlerimdeki ışıltıyı gören herkes anlar geldiğini,anlar aşk ile dolduğumu ve anlar özlemin bittiğini.Çünkü bilirler ki benim için sen demek,aşk demek,sevda demek,tutku demek...
Gelsen...
Artık uçurumlarda yürümekten vazgeçer bu gönül.Ağlamaz artık bu gözler,gözyaşlarım sevinçten akar bitek.sensiz bi güne uyanacağım için uyumaktan korkmam artık,çünkü bilirimki uyandığımda sana gözlerimi açacağım,yalnız sana...
Gelsen...
Daha da birşey istemem bu hayattan.Sen...Sen, tek dileğimsin,tek isteğim ve tek eksiğim bu hayatta...
Gelsen...
’’Gelsen...’’ demek istemiyorum artık.Gel...Ne olur gel artık.Ama bidaha gitmemecesine gel,bidaha ayrılmama koşuluyla,bidaha beni karanlığa terkedip de gitmeme şartıyla gel.Hep gel ve hiç gitme...
Aşkım...
Gel artık,kapım hep açık gittiğinden beri.Ve ben hep seni bekliyorum bıraktığın yerde.Gözlerim gittiğin yollarda kaldı,gel de bitsin bu sessizlik,bitsin bu sensizlik...
Aşkım...
Gel de heryanım şenlensin,bayram olsun her günüm.Bu aşkı harcamayalım,yazık olur valla...Ben seni yanımdayken bile özlerken ya şimdi,söylesene ya şimdi ne yapayım?anılarımız boynu bükük seni beklemekte ben gibi...
Ne diyim ki gel işte,gel sadece...AŞK için