- 1725 Okunma
- 21 Yorum
- 3 Beğeni
CANİ TEKBİR GETİRMİŞ !
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
2017 yılına maalesef kanlı bir şekilde girdik ki İstanbul- Ortaköy’de Reina adlı gece kulübünde yaşanan katliamı artık duymayan kalmamıştır sanırım.
İsim olarak çok bildiğim ama görmüşlüğüm olmayan bir mekan Reina…İstanbul’un ve Türkiye’nin jet sosyetesinin mekanı olan bir yer. Yılbaşı gecesi orada yediyüz insanın bulunduğu söylendiğine göre demek oluyor ki oldukça büyük bir mekan. Hatta bir iskelesi bile varmış. Bazı müşterileri yatlarla veya deniz araçlarıyla gelirlermiş oraya. İki sene önce de bir öğrencim orada çalışıyordu.
Her neyse..İşte bu gece kulübüne gelen gözü dönmüş bir cani uzun namlulu bir silahla önce kapıdaki polisi şehit ettikten sonra güvenlik görevlisini de öldürüyor ve içeri giriyor. Sonra da içeride tam bir katliam yapıyor. Bu katliamda otuz dokuz kişi ölüyor, altmışın üzerinde de yaralı var.
Otuz dokuz kişiyi öldürüp, altmışın üzerinde insanı yaralamak için en azından bu katilin 400- 500 kurşun sıkması gerekir. Çünkü tarama yapıyor. Peki en baba silahın şarjöründe kaç mermi olur? Beş yüz mermi sıkacak bir silah sanmıyorum ki var olsun.
Peki neden ille de beş yüz mermi? Çünkü bu adam hiç mi boşa kurşun sıkmadı. Tek tek atışla öldürmediğine göre kurşunlarının büyük bir bölümünün sağa sola saplanmış olması gerekir. Ayrıca ölenlerin hepsi de tek kurşunla ölmedi sanırım. İşte o bakımdan bir hayli kurşun sıkmış olması gerekmez mi?
Peki hem uzun namlulu bir silah, hem de beş yüz civarında kurşun toplamda kaç kilo eder? Yani bu katil kaç kiloluk bir ağırlık üzerinde olduğu halde o mekana geldi.
Kısaca bu olay tek kişinin işi olacak bir olay değil derim ben. Ancak anlatılan o ki eylemi tek kişi yapmış. Yapan her kim ise oldukça soğukkanlı ve profesyonel bir katilmiş. Çünkü onca insanı öldürdükten sonra üzerindeki kıyafetleri değiştirip başka bir kıyafetle sanki müşteri gibi o da mekandan koşarak çıkmış.
Bir başka husus mekan sahibinin ‘’ ABD ( Hatta doğrudan CIA ) beni bir saldırı olacağı konusunda uyardı’’ demesi. CIA neden bir şahsı uyarır da direkt Emniyeti uyarmaz?
Bütün bunlar inşallah ortaya çıkarılacak. Ancak benim üzerinde durmaya çalıştığım ana konu bu değil. Ana konu bu katliamın faturasının - Pek çok olayda olduğu gibi- İslama kesilmiş olması. İslam ne alaka peki? Efendim bu katliamı yapan hain yaratık güya insanları tararken tekbir getirmiş.
‘’Eee..Ne olmuş tekbir getirmişse’’ Demiyoruz artık. Direkt yapıştırıyoruz: İslami Terör…İslam Dini Adına Katliam…
İşte burada aklıma bir fıkra geldi. Her ne kadar böyle bir katliamı anlatırken pek de uygun düşmese de konuyu izah edebilmem için bu fıkrayı anlatmam lazım ki bilindik bir fıkradır.
Almanya’da bir Alman, Türkler gibi kurban kesmeye niyetleniyor ve bir koyun alıp bunu kesecek birilerini arıyor. Derken yaşlı bir adam bulup koyunu kestiriyor ama yaşlı adam kesme işi bittikten sonra deri yüzme işini yapamayacağını, çok yorulduğunu söylüyor. Alman ‘’ peki deriyi kime yüzdüreceğim’’ Deyince yaşlı adam ilerideki bir mescidi gösterip ‘’ Oraya git. Caminin hocası sanırım yüzer’’ Diyor. Alman elinde kanlı bıçakla mescide dalıp ‘’ Hoca kim’’ Diye sorunca cemaat korkuyor. Hepsi birden dehşet içinde hocayı gösteriyorlar ‘’ O ‘’ diye. Hoca hemen atılıyor ‘’ Ulan şurada iki rekat namaz kıldırdık diye hemen hoca mı olduk?’’
Ortaköy katliamındaki katil de ‘’ Allahu ekber’’ dedi ya ( Ki, dediğini de bilmiyoruz aslında) hemen Müslüman oldu. Öyle olunca da bu terör saldırısı insanların yaşam ve inançlarına yönelik bir terör saldırısı oldu çıktı.
Peki olamaz mı? Yani gerçekten de bu katil yılbaşı gecesinden neredeyse bir ay öncesinden başlayan yılbaşı kutlamalarına karşı kampanyalardan, söylemlerden, din adamlarının vaaz ve nasihatlarından etkilenerek böyle bir cinayeti yapmış olamaz mı?
Olamaz. - Şeytani de olsa- müthiş bir zekaya sahip olan bir katil eğer yılbaşı kutlamalarına karşı ve kendisi aşırı İslamcı olduğu için böyle bir cinayeti işlemiş olamaz. Çünkü Reina denen o mekana yerlilerden daha çok yabancıların geldiğini, yabancıların ise yılbaşını zaten kutladıklarını bilir. Yani hedefi yılbaşı kutlayan yabancıları değil, Müslümanları öldürmek olması gerekmez mi?
Yılbaşı gecesi içinde Türk ve Müslümandan daha çok yabancıların bulunduğu bir mekanda katliam yapmak yerine mesela Ramazan ayında açık olup içinde - Nüfus cüzdanına göre Müslüman - olan insanların bulunduğu bir mekanı taraması beklenmez mi böyle bir katilden? Ama böyle yapmıyor.
Neyse…Diyelim ki bu caninin düşünce yapısı ve psikolojisi çok farklı. Kemal Kılıçdaroğlu’nun sorduğu soruyu işte tam burada sormak lazım : Katil onca mermiyi ve silahı nereden buldu? O katile o silahı ve mermileri kim verdi?
Efendim, bu gün dünyanın gözleri önünde tekbir getirerek kafa kesen, insanları diri diri yakan sapıklar yok mu? Var elbette. En belirgin misal de İşidciler.
Bu katil İşidci olamaz mı?
Büyük ihtimalle öyledir?
İşidciler ‘’Allahu ekber’’ Diyerek kafa kestiğine göre bu katliam bir İslami terör değil midir?
İşte asıl soru bu.
En son yazdığım yazımda bir cinayetten bahsetmiştim.
Adam karısıyla tartışıyor. Sonra kadını öldürüyor; ardından evinin balkonuna çıkıyor ve ‘’Allahu ekber’’ Diye tekbir getirip kendini aşağı bırakıyor ve ölüyor. İşte bu olay ne kadar bir İslami cinayetse Ortaköy katilinin ya da İşid katillerinin yaptığı cinayetler de o kadar İslami bir katliamdır.
Hz. Ali’yi ‘’ Hüküm yalnız Allah’ındır ya Ali’’ Diyerek ve ‘’ Allahu ekber’’ deyip tekbir getirerek katleden İbn-i Mülcem ne kadar Müslümansa, o katliamı ne kadar İslam dini adına işlemişse Ortaköy canisi ya da İşid katilleri de o kadar Müslümandır.
680 Yılında Hz. Hüseyin’i ve ailesini katleden, 683 yılında ise Harre olayı dediğimiz katliamda Kabeyi mancınıklarla taşa tuttuktan sonra binlerce Müslümanın kafalarını kestirerek veya kaynar kazanlara atarak katleden Yezit ne kadar Müslümansa Ortaköy canisi ve İşid katilleri de o kadar Müslümandır ve yaptıkları İslam ile bağdaşır.
Gerçek Müslüman, yılbaşını kutlayan Müslümanı tenkit edebilir, ayıplar, ona bir kaç söz de söyleyebilir ama öldürmez, canını incitemez. Yabancılara yani gayrimüslime hiç bir şey deme hakkına bile sahip değildir bırakın öldürmeyi.
Ortaköy canisi eğer bu katliamı İslam adına yapmış ise sormak gerekir: Bu cani Sultan II. Abdulhamit’den daha mı Müslümandı ? Çünkü:
Padişah II. Abdülhamit bırakın gayrimüslimleri yılbaşı kutluyor diye cezalandırmayı tam tersine 1893 yılında "Yılbaşı Yortusu" dolayısıyla Rum ve Ermenilere para vermiş, her iki patrikhane de Padişah’a teşekkür mektupları göndermişler ve bu mektuplar Sadrazam Cevat Paşa tarafından Mabeyn Baskitabeti’ne 4 Ocak 1893’de arz edilmiştir. Dahası 19.2.1318 (1902) tarihli bir iradeden ( padişah fermanından ) bunun alışılagelmiş bir uygulama olduğu ve her Noel ve Paskalya’da, Noelin ve Paskalya’nın girişinden önce verildiği anlaşılmaktadır. ( kaynak: 1- Başbakanlık Osmanlı Arşivi Irade-i Hususiye Kataloğu 1318. Genel No: 88~, Husus! No: 29
2---4 Sefer 1320 (1904) tarihli irade-- BOA; Irade.i Hususiye Kataloğu 1320. Genel No: 742, Husus! No: 9.)
Ayrıca yine Sultan II. Abdülhamit’in 1896 yılında İstanbul- Beyoğlu’nda Madam Flora adlı bir terzinin evinde ( Modacı ) süslenmiş bir yılbaşı çamının altında, evlatları ve eşi ile birlikte yılbaşı kutladığını hatta madam Flora’nın kendisine hediye ettiği robdaşambr için teşekkür ettiğini biliyoruz.( www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=149006 ) O zaman sorarım. Abdestsiz bir tek adım atmadığı söylenen II. Abdülhamit’ten daha mı Müslümandı bu hain katil?
Kısaca…Bu katliamı getirip yine İslamın üzerine yıkmaya kalkmasın hiç kimse.
Rabbim bu katliamda ölen Müslüman ya da gayrimüslim herkese rahmeti ve merhameti ile tecelli eylesin. Alçak teröre bir kere daha lanet olsun..Her kimden, her ne taraftan gelirse gelsin Teröre lanet olsun…İbni Mülcemlere, Yezit ruhlulara lanet olsun.
2017 yılında başka katliamlar ve acılar yaşamamamız dileklerimle tekrar tüm milletime baş sağlığı dileklerimin yanı sıra daha huzurlu daha nice yıllar temenni ediyorum.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOT: Yazıyı yayınladığımda ’İşte Reina Katilinin resmi diye yayınladığım net bir resmin katliamı yapan kişi ile hiç bir ilgisi yokmuş. Katilin en net resmi yukarıda yeniden tarafımdan yayınlanmıştır.
YORUMLAR
Üzücü bir durum.
Terör olayları...
Terörün din ile aynı kefeye konması...
Siyasetin terörü koltuk değneği yapması...
Suçsuz, günahsız insanların katledilmesi...
Ne bileyim işte?... üzülüyor insan...
Birileri,
çıkıp geliyor güzel ülkemin dışında bir yerlerden,
memleketimin güzel bir şehrinde,
kendince,
bildiğince,
masumca eğlenen insanları(Çoğu da yabancı) öldürüyor gözünü kırpmadan.
Ne istiyorsunuz bu çilekeş ülkeden?
Bir türlü yakasını bırakmadınız gitti.
Diğer dinlerde de çok çatışmalar,
mezhep kavgaları olmuştur.
Ama,
bizim dinimiz gerçekten başka.
Sadece,
mezhebi uğruna dindaşlarını öldürmeyi ilke edinen devletler var.
Daha ne denebilir?
Sonumuz hayır olsun.
sami biberoğulları
Allah sonumuzu hayr etsin
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
Evet degerli ogretmenimiz kiymetli yazarimiz,oyle seffaf oyle ayrintili yaxiyorsunux ki, sizin kaleminixin izleri ufkumuxu aciyor inanin. Ne zor ne aci keder dolu bir 2016 yasadik.2017 de biter bu lanet olasi teror belasi demistik, maalesef yasa bogulduk. Cok uzgunum hayata kustum vallahi, tv ksrsidinda surekli haber dinliyorum, esime dolapta xeytin peynir var tost yap ve benden yemel bekleme
diyecek kadar halsiz ve son derece uxgunum. O vahset geceden beri ilk kez dogru duxgun yemek yedim. Migdemin agrisi halen gecmis degil. Umarim birdaha boyle acilar yasamayiz canim ulkemde
Saygilarimi biraktim...
sami biberoğulları
Dediğiniz gibi umarım ve umud ederim ki bir daha böyle acı olasylar yaşanmasın.
Selam ve sevgilerimle.
daha önce sayın Mekansıza da buna benzer bir şeyler yazmıştım
derdimiz aynı mihval üzre Hocam
bir yerde bir haksızlık ve hata varsa vahşet varsa kim yaparsa yapsın
hz Alinin 'haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır' şiarinca
hz Hamzanın 'gözümüzün gördüğü hiçbir şeyden korkmam' desturunca korkmuyoruz
haksızlığın her yerde olduğu ve gözümüzün görmediği şeyler dönemi ama
siteye geldiğim günden beri çok garip şeyler yaşadım koca ülkenin bir küçük penceresi burası
gerçek hayatta da söylüyoruz
ışid bir terör örgütü müdür?
evet ve ısidciler teröristtir
ışidi destekleyen ve övenler de en az onlar ve onlardan daha tehlikeli teröristlerdir
pkk bir terör örgütü müdür?
evet ve pkk lılar teröristtir
pkk yı destekleyen ve övenler de en az onlar ve onlardan daha tehlikeli teröristlerdir
hainlik eden masum canlara kıyan iki cihanda da hesabını mutlaka verir
suçları neydi katledilenlerin?
Kapıda o gün ailesinden ayrı ekmek parası için nöbetini tutan polis ve güvenlik görevlisi
Içeride emîn olun çoğu yılda bir gün eğlenmek için 12 ay çalışan insanlar
zengin olanlar zaten yurt dışına kaçıyorlar yada lüks home partiler düzenliyorlar toplu yerlerden uzak duruyor uyanıklar bu ülkede olan hep garibana olur
okuduğumdan beri aklımdan çıkmaz yazı;
bu ülkede 75 lira asker aylığının 70 lirasını ailesine destek için gönderip 2 lirasıyla halk otobüsüne binen 3 lirasıyla da bir cafede çay ve simitle kahvaltı etme hayalleri kuran gariban çocukları öldürdüler hain köpekler
cehennemim dibine kadar yolları var hepsinin
sabrımızı sınıyorlar sözde müslüman kimliğine bürünmüş pislik ışidciler kandilci köpekler
her neyse
saygılarımla Hocam...
Düzenle [ Cevap yaz ]
sami biberoğulları
O gün o kaspıda güvenlik görevlisi olarak benim oğullarımdan birisi de olabilirdi çünkü yaptıkları iş bu.
Nitekim o kapıda olmasa da başka kapılarda içeride eğlenenlerinin güvenliğinden sorumlu olarak görev yapıyorlardı ve üzerlerinde bir saldırı halinde kendilerini koruyacak coptan başka hiç bir şeyleri yoktu. Yani uzun namlulu bir silah ve sok bombasına karşı cop...
Ölenin oğlum ya da kızım olmaması hiç bir şeyi değiştirmedi. Acı aynı acı. Üç kuruş ekmek parası için böyle kahpece ölmek hiç bir masum gencin hakkettiği bir şey değil...Yazık...
Selam ve sevgilerimle.
Bu vahşeti her kim yaptıysa insanlığını sorgulamak gerekir İslamı değil...
Bu katil ister tekbir getirsin,
isterse Tevrat veya İncil den ayetler okusun ne önemi var ki..
Amaç, İslam adına tüm dünyada infial yaratmak ve gözlerin İslam coğrafyasına çevrilmesini sağlamak...
İslamiyeti özümsemiş hiç bir insanın böyle bir kötülük yapacağını düşünmek istemiyorum lakin inancından zerrece şüphe etmediğimiz kişilerde bile düşünce bozukluğu görülebiliyor.
Yunus Emre "Yaradılanı sev yaradandan ötürü" derken
“Herkese şefkat gözü ile bakmalısın. Yetmiş iki millete bir gözle bakmayan halka müderris olsa da; Hakk’a âsîdir.”diyor Hacı Bektaş Veli .
Yani Sami hocam bu vahşet her ne maksatla yapıldıysa, şefkatten ve insan sevgisinden uzak piyon bir psikopatın eylemidir ve hepimizi üzmüştür... Tekrarının yaşanmaması dileğimle.. İyi seneler
Dilek USTA tarafından 1/2/2017 11:05:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Bu güzel ve anlamlı yoruma daha başka ne denir ki.
Sağ olun var olun.
Selam ve sevgilerimle.
Terör ile İslam yan yana ... Eğer dinimiz bunca dile dolanıp kirletilmeye çalışılıyorsa bir düşünmek gerek. Kim hangi konudan sürekli dem vuruyorsa bilin ki en çok yıpratan ve kullanan da odur... Ölen öldü ve karanfiller döktük yollarına.. Kifayetsiz ne söylesek... Katil kadar günahkar alkış tutanlar... Katil kadar günahkar nemalananlar...
Sevgilerimle..
sami biberoğulları
Kim hangi konudan çok konuşuyorsa bilin ki en fazla yıpratan odur kuralı genel bir kural değildir. Evet mesela dinden en fazla konuşan insanşların ondan en fazla nemalanan insanlar olduğunu görüyoruz ama işte bu tip asalaklara karşı yine dinden konuşmak gerekiyor, hem de çok konuşmak gerekiyor ki bunların melanetlerinin önüne geçilebilsin.
Bu katliama alkış tutanlar için Devlet Bahçeli en güzel cevabı verdi ''Alçaklık'' Diyerek.
Ben de aynı kanaatteyim.
Selam ve sevgilerimle.
Değerli hocam, bu saldırı Tokyo'da bir Japon düşmanı tarafından yapılsaydı, saldırgan "Yaşasın Budizm!" diye bağıracaktı...
Ondan sonra Japon'un gafili "Bunun suçlusu Budizm'dir!" diye yazacaktı...
"Bunun suçlusu Japon hükümeti!" diye yazacaktı...
[Hatta "Mesele ağaç değil, hâlâ anlamadın mı!" diye yazacaktı...]
"Bunun suçlusu Japonluk!" diyemeyeceği için...
"Bunun suçlusu Japonya!" diyemeyeceği için...
"Japon misafirlerininin güvenliğini sağlayamıyor!" diyemeyeceği için...
"Japonya misafirleri için güvenli bir yer değildir, gelmeyin!" diyemeyeceği için...
Böylece Japon ve Japonya düşmanı kendini faş ederdi de ondan...
Fakat Japonya'da böyle gafillik sık görülmez...
Onlar Hiroşima'yı, Nagazaki'yi unutamayacaklar çünkü...
Kurtuluş Savaşı'nı unutanlar olsa da...
Sevr'i unutanlar olsa da...
Cumhuriyetçi, Atatürkçü, anti-emperyalist gibi görünenler olsa da...
Hatta Müslüman...
Ne kadar çok gafil, o kadar çok terör...
Vesselam.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Anlaşılan o ki biz tepemize bir atom bombası inse yine de Japonlar gibi uyanamayacağız ve belanın nereden geldiğini anlayamayacağız.
Selam ve sevgilerimle.
Cani katliama başlarken Tekbir getirdi diye bir Müslüman mı değil mi tartışması bir yana,
sosyal medyada yapılan
-" Oh! olsun size, içip içip azarsanız hak edersiniz!"
-"Hep fakir fukara mı ölsün, birazdan siz geberin, hiç üzülmedim"
-"Al sana Noel kutlaması Oh oldu!"!
inanılmaz acımasız yorumlar beni esas kahreden. Toplumun geldiği nokta bu
ve eminim iktidar da ipin ucunu kaçırdığı için işin içinden çıkamıyor.
sami biberoğulları
İşin bir başka yönü de b u maalesef.
Evet maalesef bu bahsettiğ,iniz yorumlardan biri bu olayı konuştuğum bir arkadaş tarafından birebir bana yapıldı:
''Hep fakir fukara çocuğu mu ölecek. Biraz da zengin çocuğu ölsün''
Ben de aynen sizin gibi dehşet içinde kaldım böyle bir yorum karşısında..
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Şahıs sol resimdeki şahıs değil. Pesmi değiştirdiğim halde sayfaya yansımamış. Ben de işin farkına daha sonra vardım ve yazımın altına not düştüm.
Haber hakkında ise basında ne söyleniyorsa onu söylüyorum
Selam ve sevgiler.
"Almanya’da bir Alman, Türkler gibi kurban kesmeye niyetleniyor ve bir koyun alıp bunu kesecek birilerini arıyor. Derken yaşlı bir adam bulup koyunu kestiriyor" Şeklinde başlayan fıkranız bana; 7 hristiyan 1 danaya ortak olmadıkça bir çam ağacı süslemem şeklindeki ekşi sözlük repliğini hatırlattı. Bu durumda bu şekilde söyleyenlerin çam ağacı süslemesi gerekir sanki. Eğer ben dana dedim koyun demedim şeklinde oyun bozanlık yapmazlarsa.
Tabi latife yaptığımı fark etmiş olmalısınız sayın hocam. Bu da bazı Yeşilçam komedilerinde iddiayı kaybederse etek giyeceğini söyleyip şeytana maskara olanlara dönecek neredeyse. Tam da bu yüzden şeytanla iddialaşmak doğru bir yaklaşım değil kanımca. Ya da bir Holywood filminin repliği misali şeytanla ay ışığında vals yapmaya kalkışmak fonda Shostakovich'den "the second valtz" Çalsa bile sağlıklı bir yaklaşım olmasa gerek.
Tüm bunlar bir yana hocam;
Kahpe terör vaktiyle kahveleri tararken, şimdilerde tüm barbarlığıyla barları taramaya başladıysa vay ki ne vay!
Yine, sizinde arz ettiğiniz gibi terörün dini, ideolojisi olmaz, sağı, solu olmaz
Dini imanı para olup petrol, silah ve uyuşturucu ticareti odaklıdır, toplumları manen çökertmeyi hedeflerken, ekonomik ve siyasi istikrari bozmayı da gaye edineceği kuşkusuzdur
Nihayet, bu menfur saldırıda hayatını kaybeden güzel yurdumun güzel insanlarına Allah'tan rahmet dilerken; Noel tatilini yurdumuzun abidevi köşesi İstanbul'da geçiren turist kardeşleriminde toprağı bol olsun
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Yeni yılda hanenizden sağlık, huzur, bereket eksik olmasın dilerim
Saygı ve selamlarımla...
sami biberoğulları
Yeni yılda sağlık huzur ve mutluluklar sizinle ve sevdiklerinizle olsun.
Selam ve sevgilerimle.
Hocam yazınızı da yorumlarıda ilgiyle okudum. Yorumlarda İslamı ve Müslümanların irdeleyen bakış açıları çok ilginç geldi bana cuma hutbesinde Müslüman din adamı yani imam yılbaşı kutlamalarına tu kaka demiş! Ya! Ne diyecekti? Ey Müslümanlar İslamın 1400 yıllık aydınlıkçı öğretileri değişti. Bundan sonra batıl haktır cahiliye dönemine dönebiliriz mi diyecekti? Sonra da hey, millet dilediğiniz gibi yılbaşı kutlaya bilirsiniz. İstediğiniz gibi köpük partileri yapıp şişenin dibine vurup uyuşturucuyu damardan encekte edip sonra ister tekli ister gurup halinde krem şokola fantezileri ile sabaha kadar çılgınca zina edip eğlenebilirsiniz mi diyecekti? Anlamadım gitti. Elbette yılbaşı gecesinde bir Müslümana İslamın öğretilerine yakışır şekilde davranılması gerektiğini söyleyecek ne diyecekti başka. Hayret bir şey ya gerçekten çok ilginç yorumlar.
Hocam Evangalzmin ve Siyonizmin başı ezilme dikçe ve emperyalizmin karşısında hakkı ve vicdanı savunan İslam birliği oluşturulmadıkça dünyada kan, göz yaşı ve zulüm son bulmayacak insanlık rahat nefes alamayacaktır. Kaldı ki bunu sağır sultanda biliyor. İslamın tebliği edildiği 1400 yıl önce den günümüze yani faizi, zinayı ve içkiyi haram kılan İslam dininin aydınlıkçı öğretilerini benimsemiş onurlu Müslümanlar hep sapık müşriklerin saldırısına maruz kalmışlardır.
Savaşçı anlayışa sahip olmayan medeniyetin öncüsü ve adı barış olan İslam dinin şerefli mensubu Müslümanların toprakları, harama ve hırsızlığa yatkın barbar evangalist ve siyonist emperyalist güçler tarafından istila edilmiştir. Ekonomik değerleri başta olmak üzere, bilim ve ilim gibi sahip oldukları tüm değerleri gasp edilmiş cebren ve hileyle ellerinden alınmış açlığa ve cahilliğe terk edilmiştir.
Dolayısıyla İşit, mişit bahane kimse kimseyi aldatmasın karnın doyuracak paraları olmayan insanların eline bin dolardan başlayıp yüz bin dolar ve üzeri rakamlardaki son model silahları uzaylılar vermiyor her halde. Amaç belli İslamı ve Müslümanları terörist göstermek güçlenmesini önlemek ve on yıl öncesine kadar Müslüman olmayan toplumların İslama olan hızlı eğilimin önünü kesmek. Ama nafile biraz zaman alacaktır elbet fakat eninde sonunda batıl yıkılacaktır. Dünyada hak yani İslam hakim olacaktır. Bunun sosyolojik,psikolojik ve siyasi nedenlerine girmeyelim uzun sürer zaten herkes neyin ne olduğunu biliyor da, bakmayın dillendirmek işlerine gelmiyor. Kaldı ki, o yapıların İslam ülkelerindeki işbirlikçileri ve o örgütlerin başında ki, liderlerin nerede eğitim aldıkları kimlerin yönettiği belli. Onlarda çağımızın Lawrans’ları.Son cümle; Ortada bir gerçek var ki, dünyada tek bir terör örgütü vardır, o da evangalist hristiyanlar ile siyonist yahudilerin oluşturduğu ve birlikte hareket ettikleri siyasi ve ekonomik konsorsiyumdur.
Saygı ve selamlarımla
sami biberoğulları
Arkadaşların yorumlarında geçen Yılbaşına tu kaka denme ifadesi sanırım biraz da benim bir önceki yazımdan kaynaklandı.
Biz Müslümanlar olarak, camiye giden vatandaşlar olarak Yılbaşını senin belirttiğin şekilde kutlamamız gerektiğini biliyoruz zaten. Ancak yine biliyoruz ki insanların birbirlerine iyi dileklerde bulunmasının günü ve saati yoktur. Yani ben rahatlıkla bir Müslüman kardeşime Yeni size ve tüm sevdiklerinize hayırlar, mutluluk ve saadet getirsin dileklerinde bulunabilirim. Yani bir yerde yılbaşını kutlamış olurum. Lakin bir imam camide cemaaete o gece bir tek çekirdeği bile yılbaşı kutlamak amacıyla yerseniz bunun vebali çok ağırdır derse işte o zaman İslami hoşgörü denen şeyden bahsetmemiz mümkün olmaz ki yazımda da belirttiğim gibi hiç birimiz II. Abdülhamitten daha dindar değiliz. Ki o İslamın halifesiydi aynı zamanda.
Hilal ve haçın çarpışması kıyamete kadar sürecektir. Bunun da bilincinde olmalı Müslüman.
Müslüman, İslamiyet ile terörün asla yan yana gelmeyecek kelimeler olduğunu da bilmeli aynı zamanda.
Müslümanın bu gün mücadelesini vermesi gereken konu '' İslamiyet terörü kesinlikle reddeder'' Konusu olmalıdır.
Selam ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Kıymetli hocam Öncelikle güne gelen yazınızı can ı gönülden kutlarım. Size ait ‘’bana bir çekirdeğin vebalini diye başlayan yazınızı az önce okudum. Yazınızda geçen serzenişinizde haklı olduğunuz yerler var elbet ama (hepimiz adına) söylüyorum. Sanki din adamlarımıza olması gerekenden fazla misyon yüklüyormuşuz gibi geliyor bana. Yani adamın din adamı olduğunu unutup nedeyse Astronomi biliminden, tıpa ve siyaset bilimine kadar vesaire her konuda bilgi sahibi olmasını bekliyoruz. Velev ki bu konularda bilgili ve donanımlı bir imam olsa ve bu konulardan bahsetse emin olun bu seferde ya sen din adamısın dini konulara değinsene diyecek çok insan çıkacaktır. Velhasıl zor bir mesele. kaldı ki diğer dinlerin durumda çok farklı değil. Örneğin kilise papazı da muhtemelen ayin için kilisede toplanmış Hristiyan cemaate günah sevap olgusu üzerinden dinlerinin öğretileri nelerse onları anlatıyordur. Birileri başka din adamlarının cemaatlerine, her türlü günahı işleyin kumar oynayın, faiz yiyin, zina edin vesaire gibi şeyler söylediğini sanıyorsa yanılıyor, yok öyle bir şey. Ha anlıyorum bazı insanların beklentisi o yönde ama bu pek mümkün değil yani böyle bir şey eşyanın tabiatına aykırı olur.
Çocukluk ve ilk gençlik yıllarımda mahallemizde ki Hristiyan komşularımızın yıl başını olağan bir akşam gibi gayet mütevazi duygularla geçirip normal saatlerinde koyup kafayı yatarken bizim insanlarımızın daha öğlen saatlerinde başlayan koşuşturması ve gecenin yarılarına kadar içip içip sonra da naralar atması hem içimi acıtır hemde çok komiğime giderdi. Emin olun Hristiyan komşularımızda bu garip durumlara etraflarında olan bitenlere çok şaşırıyorlardı.
Saygılarımla.
Öncelikle ülkemin, Türkiyem' in başı sağ olsun. Hangi din ya da inançtan olursa olsunlar hayatını kaybedenlere rahmet; yakınlarına, sevenlerine sabırlar diliyorum. Yaralılara da acil şifalar..
Yoğun emek ve araştırma ürünü yazılarınızdan dolayı sizi de ayrıca tebrik ediyorum Hocam.. Mutlu yıllarınız olsun..
Yazılarınızda toplumsal ve bireysel haklara, hassasiyetlere dikkat etmeye çalıştığınızın farkındayım. Ki ne, ne kadar doğrudur elbette bilemiyorum; fotoğrafını paylaştığınız kişi ile ilgili farklı haberlerde net e düştü:
http://www.sabah.com.tr/gundem/2017/01/02/reina-saldirgani-diye-sosyal-medyada-fotografi-yayildi
http://www.star.com.tr/guncel/reina-saldirgani-diye-internette-kendisini-gordu-kosarak-karakola-gitti-haber-1172583/
http://www.internethaber.com/iste-saldirgan-diye-fotografi-cikmisti-gercek-anlasildi-1743573h.htm
Paylaşmak istedim..
Saygılarımla...
sami biberoğulları
Yazımda '' İşte teröristin resmi'' diye yayınlanmış olduğum net resmin o teröristle hiç bir ilgisi yokmuş. Bunu farkettiğim anda resmi değiştirdim ve yazımın sonuna da not düştüm.
Maalesef ne kadar dikkat etmeye çalışırsanız çalışın bazen böyle hatalar olabiliyor.
Dikkatinize ve ilginize ayrıca teşekkür ederim.
Selam ve sevgilerimle.
Sami ağabey... Suudi Arabistan da çalıştığım yıllarda; her cuma mutavva denilen o bölgenin imamının, kapalı bir araç ve askerler ile sokakta gördüğü insanları arabaya zorla atıp, camiye götürdüklerini gördüm.
O insanların abdesti var mı diye soran bile yok. Üstü başı kir, ayak tırnakları adeta pençe gibi uzamış insanlara zorla namaz kıldırıyorlar dı.
Sabah namazında ise camiler nerede ise bomboş...
Öylesine katı kurallar vardı ki; Bütün bayanlar peçeli olmak zorundaydı, bayanlara araç kullanma ehliyeti bile yasaktı. Belediye otobüsleri ortadan bölünmüş arka kısmın camları siyah film kaplı idi...Eşinle gelirsen eşin arkada bayan kısmında, sen önde erkek tarafında oturuyorsun. Suudili bayanla bırak konuşmayı yaklaşamazsın bile...
Oysa Bahreyn, Umman gibi ülkelerde o kadar katı kurallar olmadığını gördüm. Ramazan ayında teravih namazında ummanlıların bizi adeta zorlarcasına evlerine yemeğe götürdüklerini
marketlerde bankalarda bayanların çalıştığını ve peçe zorunluluğu olmadığını gördüm.
Yani diyeceğim İslamiyet ülkeler arasında bile bu kadar farklı uygulanıyor. Nasıl ki Suudi Arabistan öyle katı kural uyguluyor diye iyi Müslüman veya olması gereken Müslüman değilse
Diğer ülkelerde kötü değil. bunu insanlar olarak ele alırsak namaz kılıyor diye kimsenin iyi olmak veya kılmıyor diye kötü insan olmak gibi bir durum yok...
Kısaca dini mezhebi meşrebi ne olursa olsun iyi iyidir kötü kötüdür.
Ve Reina katliamını yapan kansız da katilin önde gidenidir.
Selamlar saygılar ağabey.
çakır-bey tarafından 1/2/2017 2:48:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
çakır-bey tarafından 1/2/2017 2:50:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Denilecek en doğru sözü söylemişsin.
Reina katliamını yapan kansız, katilin önde gidenidir.
Allah tümünün belasını versin.
Selam ve sevgilerimle.
ne oldu
tekbir getirince misliman mı oldu
misliman olunca müslüman mı kabul edeceğiz
yıllarca doğu, güney doğuda ki dakotalı hasanların aslınca haçlı coni olduğunu bağırdık kim inandı
hdpkk sevicileri bizi faşist ilan etti
şimdi dakotalı hasanın haçlı david olduğunu söylüyoruz kim inanıyor
onu bunu bilmem her secdeye kapanan müslümandır diyemem demem
tek bildiğim HERKESİN İMANI KENDİNDEN SORULUR KİMSE KİMSENİN KAHYASI OLMADIĞI GİBİ SAHİBİ DE DEĞİLDİR.
"akletmezseniz üstünüze pislik yağar" diyor Allah.
gerisi de, evveli de şudur
kılavuzu (tekbirli ya da tekbirsiz, sünnetli ya da sünnetsiz, abdestli ya da abdestsiz sakallı ya da sakalsı hiiiç farketmez ) dakotalı hasan olanın burnu kandan ve *oktan çıkmaz. Kimi seviyorsanız siz de o'sunuzdur....
hem zaten bak satranç oynayanlar lanetlenmişmiş cübbeli dedi ben demedim. dertleri üzüm yemek değil İslamı karalamak ki amaçlarına ulaşmaları da öyle zor görünmüyor bu kadar islamdan bihaber müslüman varken aslında misliman aramaya da gerek yok.
Filiz Şahin. tarafından 1/2/2017 2:28:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Satranç oynayanları niçin lanetlemiş ki Cübbeli hoca?
Bu konuyu da irdelemem gerekiyor)))))))
Cübbeli hoca demişse vardır altında bir hinlik.
Selam ve sevgilerimle.
Filiz Şahin.
birkaç yıl önce satranç iyidir diyen sakallı şimdi lanetlenmişlerdir diyorsa boşver vakit harcama
hep hadisle rivayetle yürütüyor gemisini.Ayet sun deseler hık deyip kalacak ama işte soran yok. hıkhık deyip gidesice ...
sami biberoğulları
Teröre ve teröriste lanet olsun.
Reme gelince: Ben de farkettim ve değiştirmek için çok uğraştım. Benim sayfamda hala değil denilen resim göründüğü için de yazımın sonuna bir not olarak o olmadığını yazdım. Soldaki sakallı genç İstanbul Zeytinburnu'nda yaşayan kendi halinde bir delikanlymış ve resmi görür görmez emniyete gidip durumu anlatmış.
Maalesef ilk etapta ben de yanıldım.
Selam ve sevgilerimle.
Saygıdeğer öğretmenim, meslektaşım, yazılarınızı okuyorum zaman zaman. Hayli de bilgi sahibi oluyorum. Araştırmacılığınız ve anlatılarınızı belgeye dayandırmakta takdire şayan. Tüm bunları güzel. Ben genel değil elle tutulur, gözle görülür iki somut veriden bahsedeceğim.
21.12.2016 günü malum cumaya denk geliyordu. Bir müslümanın yaptığı ibadeti söylemesini abes bulurum. Konuyla ilgili olduğu için yazıyorum. Cuma hutbesinin tamamı hemen hemen yılbaşı kutlanmasının tu kaka olduğu ile ilgiliydi.
İddaa ediyorum. İstediğiniz camide bir safta namaz kılan din kardeşlerimize sorun Fatiha Süresinin mealini? Bİlmezler. Yaşanmışlığımızdan biliyorum. Bu millete yılbaşı kutlamayın mesajı kutsal mekenlardan verilirse, işte o zaman Kubilay olayları yaşanır. Reina olayları yaşanır.
Daha bir kaç yıl önce bizim hızlı din kardeşlerimiz Köln kadedralindeki Hristiyan mabetinden daha yüksek minare yapma hakkını kendilerinde buluyorlardı. Yine belirteyim. 1995 yılına kadar Almanya'da altı yıl öğretmendim. Bizim camilerimiz vardı, serbestçe ibadet yapılıyordu, yapılıyor. Biz ise yılbaşı kutlamasını mimberlerde kınıyoruz. Yorum sizin. Cehalet diz boyu. şimdide bir tarikattan kurtuluyoruz sözüm ona başka tarikatların kucağına atıyoruz çocuklarımızı. Devlet baba, devlet ana ne denirse. En azından eğitim-öğretim işini kendi yaparsa ülkede fay hatları oluşmaz. Bilmem ne dersiniz...
Emeğe saygımla, Selam ve saygılarımla...
sami biberoğulları
Devlet baba 1982 anayasası ile din dersini okullarda zorunlu ders yaptığı halde maalesef bizler hâla fatiha suresinin anlamını bilmeyen müslümanlarız ve maalesef en geniş teşkilatlardan biri diyanet işleri başkanlığı olduğu halde hâla dinimizi cübbeli hocalardan, Mahmut Efendilerden, Kaplan hocalardan ( Ki cemalettin ölse de oğlu devam ediyor), Müslim Gündüz'den ( Kahramanmaraşta örgütleniyor şu an itibariyle), ondan bundan öğreniyoruz da okullardan yine bomboş çıkıyoruz.
Yani bir yerlerde çok büyük yanlışlıklar yapılıyor.
Haftada altı saat yabancı dil, dört saat ikinci yabacı dili olan bir müfredatla ilkokul 4. sınıftan itibaren yabancı dil öğretiyoruz güya ama hiç bir çocuğumuz yabancı dil öğrenemiyor. İlk okul 2. sınıftan din dersine başlayıp on sene zorunlu din dersi veriyoruz ama gelin görün ki fatiha suresinin manasını bilen neredeyse yok.
Kısaca bir şeylere çok acil el atmak lazım.
Selam ve sevgilerimle.
Ağabey öncelikle duana Amiiin diyorum.
Beni şu tezler her zaman üzmüştür! Allah u Ekber diyerek bu katliamı yaptı. Aklıma Yargıtay baskını geldi.
Yahu bre densiz! Reina denilen yerde 700 veya 800 kişi olduğu söyleniyor. O kalabalık tamamen sussa bile en baştaki bir kişi bağırarak birşey söylese nasıl duyacaksın? Ki orada sanıyorum iki kişi konuşurken dahi birbirlerinin kulaklarına bağırarak konuşur. Orada Müzik açılmış, açılmasa bile o gürültüde nasıl duyulmuş? Diyelim ki Katilin yanındaki duymuş. Nasıl sağ kurtulmuş? Adamın elinde otomatik silah var ve sen onun yanındasın ve tekbir getirdiğini duyuyorsun da neden üzerine atlayıp kendi canını feda edip başkalarını kurtarmıyorsun? Ve tekbir getirdi ateş etti diyorsun.Ağabey bu sözler hikaye. Haaaaa yanlış anlama ben o kişiyi savunmuyorum. Eski bir Araştırmacı Polis olarak düşünüyorum.
Reina sahibi diyelim ki cia dan duymuş veya aramış söylemişler! Sen kimsin ki sana söylesinler? Söyleseler bile bunu emniyetle paylaştın mı? Paylaşırken, paylaştığın o görevli senin hakkında ne söyledi bu hususta. Demedi mi ki ''' Sen kimsin ki cia ile bu kadar yakınsın ve seni neden aradılar?''' Ve sen Emniyete yazılı olarak güvenlik talep ettin mi? Ettiysen ne ala etmediysen, bu işe katil kadar sende ortaksın.
Bu gibi işyerlerinde kendi güvenlikleri haricinde, Badigard la gelenlerin olduğunu biliyoruz. Onlar neredeymiş?
Emniyetin tedbir almasının yanlışlığı da ortada! Bir Polis Memuru ve ilk te o Şehit ediliyor!
Bu gibi yerlere tedbirler alınırken ekip gönderilir ve o da en azından 15-20 metre uzaklıkta olur.Nedeni ise işte böyle saldırıları karşıdan görüp daha hızlı hareket etmektir. Polis belki orada ortalık daha da sakinleşti diye kapıya yanaşmış ta olabilir. Varsaysak bile tedbir gevşekliği olmamalıydı!
İstihbarat zaafiyeti; Yok yav her insanın ardına bir Polis takarsak nasıl olacak bu iş? Sen ne yaparsan yap ağzınla ala kuş tutsan, hatta her caddeye ve sokağa kameralar koysan ve koyulmuş, anında müdahale çok zordur! O kadar tedbire rağmen olacak olan olay istihbarat zaafiyeti diye geçiştirilemez.
Allah u Teala Kur'an ı Kerim de ''' LEKUM DİYNİKUM VELYEDİN''' derken sadece Müslümanlara demiş!
Bu sözü neden kaale almıyoruz? O kadar çok yanlışımız var ki saymakla bitmez. Adamlar ortalığı karıştırmak için ellerinden gelen bütün pislikleri yapıyorlar. Neymiş efendim? 31 Aralığı 1 Ocağa bağlayan gece Mekkenin fethiymiş! Ulan deyyus muhasara edilen tarih mi ele alınır, yoksa Fetih günü mü??? Müslüman Yılbaşını kutlamaz mış!!! Niye? Ben dünyadan ayrımı yaşıyorum? Ben içki içeceğim veya dans edeceğim sen de git sabaha kadar ibadet yap! Elinden mi alıyorlar? Tutturmuşlar bir '''Tebliğ''' önce sen
'''Tebellüğ''' et de sonra kendini Tövbe haşa Peygamber yerine koy! Ele verir talkını kendi yutar salkımı...
Ölenlere rahmeti bol rabbim rahmetiyle muamele etsin.
Güzel bir anlatımdı ağabey.
Çok teşekkür ederim.
Selam ve saygılarımla.
sami biberoğulları
Ben deli, sen benden deli.)
Konuyla ilgili olarak söylenebilecek neredeyse herşeyi söylemişsin zaten.
Olan zavallı gençlere oluyor.
O gün o kapıda güvenlik görevlisi olarak benim oğullarımdan biri dae bulunabilirdi. Ya da benim oğullarımın güvenlik görevlisi olarak çalıştığı ve yılbaşının olabildiğince coşkulu eğlencelerle kutlandığı o sitelere de saldırı yapılabilirdi..
Yapacağımız tek şey var: Herşeye rağmen dik durmak. Teröre boyun eğmemek.
Selam ve sevgilerimle.
"Yani hedefi yılbaşı kutlayan yabancıları değil, Müslümanları öldürmek olması gerekmez mi?"
Caninin/lerin yılbaşı kutlamasına reaksiyon verdiğini varsaymışsınız ki böyle olmak zorunda değil. Nasıl ki 14 Temmuz'u kutlayanların üzerine kamyonunu süren kişinin 14 Temmuz'la doğrudan bir derdi yoksa burada da benzer bir durum olabilir (Olmayabilir de). Yılbaşı gecesinin seçilmesi sadece mekanın en dolu olmasına, en kalburüstü müşterilerinin gelmesine dayanabilir.
Sebebe gelince: Biraz uzaktan alacağım, kusuruma bakmayın. 2011 de Tahrir'le başlayan süreçte 846 kişi öldü. Az uz bir sayı değil bu. 800 bir yana, 46 bile dün geceyi gölgede bırakabilir. Peki bu olay mı turistlerin gözünü daha çok korkuttu, yoksa Tunus'ta 2015 teki otele yapılan saldırıda ölen 38 kişi mi (30 u yabancı turist olmak üzere)?
Genel olarak 1) Batılılara yapılan saldırılar uluslararası medyada daha fazla ses getirir 2) Onlara yapılan saldırılar Türkiye'yi daha hızlı bir karışıklığın hakim olduğu üçüncü dünya ülkesi standartına indirir (Otuz yıldır devam eden gerilla savaşı Türkiye'yi bir turizm ülkesi olmaktan çıkaramamıştı, bölgeselliği ve hedef aldığı kişi ve kurumlar yüzünden).
Bu sene Orlando'da 49 kişiyi yarı otomatik silahla vuran kişi toplamda 202 mermi harcamıştı. Eğer konumunuzu doğru alıp, çıkış yollarıyla kalabalık arasına konuşlandıysanız ağıldaki inekleri vurur gibi çalışabiliyorsunuz. Tüfek kurşunları yakın mesafeden öbekleşmiş birden fazla kişiyi indirebiliyor. Tahminin 10 kadar 30 luk sarjör işinizi görür (Sarjör değiştirme, tutukluk gibi durumlar için her zaman ikinci bir silah, genelde tabanca el altında bulundurulur)
Amacım sadece niye o da bu değil sorularına bu'nun olması da gayet mantıklı olabilir yanıtı hatırlatmaktı. Tersi bir durum söz konusu olsaydı da, siz Niye yabancılar değil de Türkler hedef alındı diye sorsaydınız ona da cevap vermek kolaydı (Dinden dönen her zaman red edenden daha kötüdür). Özetle birbirine ters her duruma açıklama bulmak mümkündür. Komplo teorileri de böyle büyür.
Saygılarımla.
İlhan Kemal tarafından 1/2/2017 2:25:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
sami biberoğulları
Caninin yılbaşı kutlamasına reaksiyon verdiğini varsaymadım. Sosyal medyada genel olarak bu varsayımın ön plana çıkartıldığını görünce bu tezin yanlış bir tez olduğunu anlatabilmek için bir şeyle söylemeye çalıştım.
Sizin ileri sürdüğünüz tezlerin hepsi de elbette göz önünde bulundurulması gereken varsayımlardır.
Selam ve sevgiler.