- 1525 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Çok duygulandım..
Bu sıcaklığı ve himayeyi hiç tatmayanlar adına üzüldüm
Sevgiyle selamladım
Öznur'um, parça parça oldum, gözlerimden yaşlar aktı inan . Öylesine duygu yüklü ki yazın.
Annene şiir yazamayışının nedenini çok iyi anlıyorum.
Hayat hep böyle çelişkilerle dolu değil mi, bir yandan annemize, çok sevdiklerimize şiir yazmak isteriz, diğer yandan acıların bize miras bıraktığı korkular var ya onların esiri oluruz yazamayız.
Gönlünce olsun herşey.
Kutlarım. Sevgim kucak dolusu.
Anne, yavrum dese: yaşlar birikir gözlerine,
Anne, evlada serer kalbini yorgan yerine!..
Abdullah ÖZÜTEMİZ
Evladının eline diken batsa, yüreği kanayacak annelere hürmetle...
Sayın Öznur Hanım, sayenizde güzel bir yazı okudum bu akşam, akıcı sürükleyici duygu dolu ve sımsıcaktı... Babanıza Allah Rahmet eylesin.
Önemli olan bir hoş seda, bütün yaşamın sonunda bizden geriye kalacak olan evlatlarımıza, sevenlerimize...
O yüzden sevdiklerimizin değerini bilmek ve en güzel olanı yapmak gerekiyor, yarın çok geç olabilir...
Hoşçakalın...Tebrikler
yaz mevsimi tarafından 1/24/2007 11:15:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
ABİM!!!
Sadece gözyaşlarım var şu anda.
Ve sevgim sana.
Konuşmaya halim olunca güftesinin adresini de alacağım ve gögsüm kabararak Anneme götüreceğim. "Abimden armağan sana Annem" diye.
Tıpkı küçüklüğümde, benden önce 2 aylıkken ölen abim için "benim niye bir abim olamadı" diye hep ağlardım. Ama artık var.
İyi ki varsın.
Allah sana da Sevgili Anneciğine de uzun, sağlıklı ömürler versin.
Teşekkür ederim.
Sonsuz sevgimle