- 688 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ABD’Yİ BUMERAK GERÇETEN ISIRDI
Bu gün ABD’nin düştüğü duruma bakıyorum, sebeplerine bakıyorum. Neden bu halde olduğunu irdeliyorum. Önüme teröre verdiği destekten başka bir şey gelmiyor. Yani ’’Bümerak’’ döndü ABD’ yi ısırdı.
Dünyaya yön veren, dilediği gibi dilediği ülkeyle oynayan ABD şu an eli kolu bağlı sadece Suriye’de olup bitenleri seyretmekle kalıyor. Bunda da bir hinlik vardır diye de aklıma gelmiyor değil. NATO, AB, ABD Suriye barış görüşmelerinin, barış masasının dışında kaldı. Boyunları büküldü, el kol bağladılar. Mahzun mahzun seyrediyorlar. Gözümüzün içine baka baka PYD’ ye silah veriyor, Gözümüzün içine baka baka DAEŞ ve PKK’ ya destek ve silah veriyor. Resimleriyle görüntüleriyle suçüstü yakalanıyor, videolarıyla ispatlanıyor. Yani suçüstü yakalanıyor, ama inkâr ediyor.
Bocaladı, telaşa düştü, hayalleri suya düşüp akıp gitti. Hiç bir zaman bu kadar suçüstü olmamış, hiçbir zaman bu kadar acze düşmemişti. Türkiye’nin adeta kulakları çınlatan ‘’Müttefikiniz biz miyiz yoksa terör örgütleri mi? Feryadına kulaklarını hiçbir zaman böylesine tıkamamıştı. Hiçbir ABD yönetimi, bir müttefikine karşı teröre bu kadar açık destek verip silaha boğmadı. Psikolojik, sosyolojik ve lojistik destek vererek PKK’yı Türkiye’ye sokup hendek kazdırmadı. Hiç bir ABD hükümetleri müttefiki olan Türkiye’yi iç savaşa sokma girişiminde bulunmadı.
Terör suçunu işleyen Fetö ve aveneleri hiç bir ABD döneminde bu kadar korunup kollanmadı. Bir yıla yakındır Türkiye ne kadar anlattı ise de dinlemedi. Şimdi hem müttefiklik hem stratejik ortaklık bozuldu. İfsat oldu. Daha da maya tutmaz.
NATO, ABD, Atlantik İttifakı hiç bu kadar kendi müttefikini, vuracak kadar saldırganlaşıp, körleşmedi. Dünya beşten büyük derken sanki bu günler anlatılıyordu. Lafın kısası gelişmekte ve güçlenmekte olan bir Türkiye istenmiyor. Alışık değiller güçlü bir müttefike. El kol bağlayan emredersiniz efendim diyen bir müttefik istiyorlar. O zaman mesele şu: Suriye ablukasını genişletip, ortak saydıkları PYD ve PKK’yı donatıp Türkiye’yi Suriyelileştirmek, bölmek, parçalamak, kolay yutulur lokma haline getirmek. Eski Türkiye yok karşınızda. Oynadığınız oyunları, kurduğunuz tuzakları görebiliyoruz. İnsana şu soruyu sormazlar mı? PYD’yi uçaksavarlar la donatırken, kim PYD’ye uçakla vuracak Türkiye; öyleysen sen açık açık diyorsun ki: Eğer Türkiye uçaklarla sana saldırırsa bu uçak savarlarla vurursun. Bunu çocuk dahi olsa bilir.
Silopi, Cizre, Surda kim tezgâh kurmuş prova yapmışsa. Bugün PYD ve PKK’ ya silahı da onlar veriyor demektir. Sizin hakkınızda bilmemiz gereken her şeyi bile biliyor ve görüyoruz artık. Siz bu ülkenin insanını tanımıyorsunuz 15 Temmuzda bir nefret aldınız. Şimdi PKK ve PYD ile bir kez daha nefreti kazandınız. Helal olsun size güle güle kullanın en ufağımızdan en yaşlımıza kadar sizi nefretle anıyoruz. Yarım, buçuk PYD ve PKK’ yı yanınıza alarak seksen milyonu karşınıza aldınız. Bu bir akıl tutulmasıdır. Bu ülkenin insanın ABD yönetimi, NATO; AB’yi bırakıp, yönünü doğuya dönmesinden başka çaresi kalmamıştır. Gerçekten de Suriye savaşı, Suriye’nin savaşı olmaktan çoktan çıktı.
Küresel hesaplaşmaya dönüştü. Bu aşamadan sonra artık bir Suriye savaşından söz edemeyiz. Küresel ölçekte çatışmalara, kırılmalara, krizlere neden olacak, Suriye ölçeğinin çok ötesinde yıkımlara yol açacak bir dünya meseledir.
Atılacak her adım Suriye, İran, Irak, Türkiye ve Rusya gibi ülkelerin geleceği hesaplanarak atılmalı.
Türkiye’ye karşı cephe alan ABD, NATO, AB’yi terör bümerak’ı şimdilik ısırdı. Ama koynunda tutmaya devam ederse sokacak ve zehrini akıtacaktır. ABD’yi bümerak gerçekten ısırdı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.