- 1405 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
‘’FLAŞ, FLAŞ,FLAŞ!!!’’ SON DAKİKA HABERİ NOEL BABA İMANA GELDİ’’
Son beş saniye, 4-3-2-1 yayındayız.
İyi akşamlar sayın seyirciler. Türkiye’nin kabızı adlı tartışma programına hoş geldiniz bu akşam sizlerle Noel babanın gelmişini, geçmişini, masaya yatırıp Türk milletinin tüm dayatmalara rağmen belli bir azınlığın haricinde bir türlü içine sindiremediği Noelin dününü ve bu gününü tartışacağımız bir program hazırladık. Programa, bizlere bilgi ve birikimleriyle katkıda bulunacak değerli katılımcıları tanıtarak başlamak istiyorum.
Yalnız bir dakika sevgili seyircilerim, kulaklığımdan, yönetmenim kulağıma bir şeyler fısıldıyor. Evet hıhım Terbiyesiz.
Evet sevgili seyircilerim kaldığımız yerden devam etmek istiyorum.
Hayret bir şey ya şaka gibi yönetmenim ısrarla kulağıma bir son dakika bilgisini geçiyor. Of ya evet,dinliyorum. Hı, hııı yok canım gerçek mi söylüyorsun? Tamam tamam anladım. Sayın seyircilerim çok özür dilerim ben yönetmenimi yanlış anlamışım bir son dakika haberi için yurtdışı haber büromuzdan sevgili Ayşe Doğrusöylere bağlanıyoruz.
-Ayşecim beni duyabiliyor musun?
-Evet duyabiliyorum.
-Yönetmenim kulağıma fısıldadığı flaş haber doğrumu? Doğruysa ne olduğunu senden öğrenebilir miyiz?
- Evet Sevgili Kezban, BBC News’in dünyanın tüm haber ajanslarına geçtiği bilgiye göre Noel baba imana gelip Müslüman olmuş.
-Öyle mi?!’’ gerçek ten de, şok! habermiş çok enteresan bizim de bu akşamki tartışma konumuz Noel ve Noel babaydı. Peki haberin ayrıntısına dönük bir bilgiye ulaşabildin mi Sevgili Ayşe?
-Tabi ki,ulaştım. Birleşik krallığı ve tüm Hristiyanları şoke eden bu haberi uluslar arası ajanslara canlı yayınla bbc news’nin ünlü tv modaretörü Mayk Edwards’ duyurdu. Geçen sene ülkemize gelen Noel baba Sintremos’un şok bir kararla Müslüman olduğunu yukarıdaki fotoğrafla dünya kamuoyuna bbc tarafından servis edildi. Aynı zaman da Noel babayla ilk ve tek röportaj yapan Edwards kamuoyuna yaptığı açıklamaya göre Noel baba Sintremos Müslüman olma kararını nasıl aldığını şöyle açıklamış; Zinadan tecavüze,uyuşturucudan, çocuk pornosuna,kadar hatta terör örgütlerine el altından destek vermek dahil, yoksul ülkelerin emeğini faizle sömürmek gibi her türlü kahpeliği, insanlığın yüz karası ve trajedisi olan tüm pisliklerin emperyalist ülkelerde döndüğünü zaman içerisinde fark ettiğini söylemiş ve bu nedenle de İslamı seçip Müslüman olmuş.
-Kezban?
-Dinliyoruz sevgili Ayşe? Gerçekten çok ilginç bir habermiş sana da bu son dakika haberi için çok teşekkür ederiz kolay gelsin. Neden kafanı sallayıp duruyorsun sevgili Ayşe bir şey mi söyleyeceksin?
- Yoooo Alışkanlık işte.
- Sevgili seyircilerim bu flaş haber sonrasında yeniden stüdyodaki konuklarımıza dönmek ve onları tanıtarak programa devam etmek istiyorum. Sağ yanımdaki koltukta oturan İstanbul üniversitesi öğretim üyelerinden sayın,
Ekran başındaki sevgili izleyicilerimiz yönetmenim kulağıma söylediğine göre bu konuyla ilgili yayınımıza uranüsten katılmak isteyen baş Noel baba aziz Nikola telefon hattımızdaymış.
-Buyrun Aziz Nikola.
- Selamün aleyküm, sayın Kezban hanım. Size ve konuklarınıza hayırlı akşamlar diliyorum.
-Hayırlı akşamlar aziz Nikola. Selamün aleyküm derken sizde mi Müslümanlıkla şereflendiniz yok sa?
-Şeref mi?!’’ Ha, yok benimkisi ağız alışkanlığı.
- Ne bileyim öyle Müslümanlar gibi selam verince bi’an sizinde sayın Sintremos gibi Müslüman olduğunuz sandım.
- Kezban hanım. Her sakallıyı dedeniz mi sanıyorsunuz? Kimliğinde dini İslam yazanı ve adı Müslüman ismi olanı sizden sanıyorsunuz öyle mi? Eğer öyleyse sizin daha çok işiniz var demektir. Neyse programa telefonla neden bağlandığımı söyleyeyim.
-Buyurun efendim.
- Bi kere o fotoğraf foto montaj dır. Ve bu haber uydurmadır.
- Ama sayın Nikola bu haberi dünya kamuoyuna bbc duyurmuş?
- Hanım efendi sözümü kesmeyin lütfen, ben sizin sözünüzü kesiyormuyum?
-Olur efendim kesmiyorum buyurun.
-Tamam geçen sene ülkenize gelen Noel baba Sintremos Trakya bölgesinde Hüsmen ismindeki bir Müslümanın sopalı saldırısına uğramış ve kafasına aldığı darbeler sonrasında biraz şuur kaybı yaşamış ama sayın piskopos Sintremos Noel babalık görevinden vaz geçmiş değildir. Ve görevinin başındadır. Çünkü Biz Noel babaların görevi masum görünerek ilahımız batuma’nın emrini yerine getirip kültür emperyalizmi ile içine sızdığımız toplumları kendi değerlerine düşman ettirmek sonra da kendi kültüründen utanmasını ve komplekse girmesini sağlayarak şuursuzlaştırıp ekonomik ve kültürel olarak sömürmektir.
- Sayın Nikola, araya giriyorum ama bir soru sorabilir miyim?. Peki, toplumları soysuzlaştırma da ve kendi değerlerine düşman edip değer yargılarından koparma konusunda başarılı oluyor musunuz?
-Ayıpsın. Başarılı oluyor musunuz ne demek? Kendi peygamberine hakaret eden kendi dininin mensuplarını aşağılayan. Kendi tarihini inkar eden ve bizi bizden fazla savunan insanlar boru mu? Ülkesine yatırım yapılmasın diye bi’ yerlerini yırtan yapılmış yatırımları küçümseyerek sabote edenleri görmüyor musunuz? Elbette ki,başarılı oluyoruz. Ama itiraf etmeliyim ki, alacağımız daha çok yol var. Fazla vaktinizi almak istemem son cümle. Sayın Sintremos’un imana gelmiş olması büyük bir yalandır.
- Sayın Nikola? Bir dakika hattan ayrılmayın lütfen Piskopos Sentremos reci deki arkadaşlarımızı telefonla aramış ve kendisinin Müslüman olduğunu hatta ismini de değiştirdiğini söylemiş. Üstelikte Kudüs de evangalistleri ve siyonistleri dize getirmiş hayranı olduğu tarihi şahsiyet Selahattin Eyyubinin ismini almış sizinde aşağılık bir iftiracı olduğunuzu nesilleri çürütmek için müstehcenliği modernlik olarak gösteren, uyuşturucuyu meşrulaştıran emperyalizmin maskotu olduğunuzu ve yalan söylediğinizin notunu bırakmış buna ne diyeceksiniz.
- Vay namussuz hem de can düşmanımızın ismini almış öyle mi? hakkımda söyledikleri değil ama bak bu zoruma gitti işte...
Tilink.
-Sayın Nikola hatta mısınız? Sayın Nikola? sevgili seyirciler aziz Nikola hattan düştü,sanırım telefonu kapattı. Bizim de süremiz kalmadığı için Maalesef yayınımızı burada noktalıyor ve sayın konuklarımızdan özür diliyoruz. Yarın akşam yeniden bir araya gelmek dileğiyle siz sevgili seyircilerimize bizi biz yapan değerlerimizden kopmadan huzurlu mutlu ve bolluk bereket içerisinde geçen nice seneler diliyorum. Hayırlı akşamlar.
-Kestiik. Teşekkür ederiz arkadaşlar canlı yayın sona erdi.
Serhat BİNGÖL 31.12.2016
YORUMLAR
Aga.
Ben şimdi Noel Baba imana geldi mi gelmedi mi konusuna değil de başka bir konuya takmış durumdayım. '' O polise o silahı kim verdi?''
Bu sorunu hallettikten sonra Noel Babanın imana gelip gelmediği mevzuunu da ele alacağım.
Selam ve sevgilerimle.
Serhat BİNGÖL
Özetle içimizdeki noel babaların yanında Orijinal noel baba çok masum kalır.))))))
Saygı ve sevgilerimle
Bir deyim vardır ya Serhat üstadım (Müslüman mahallesinde salyangoz satmak) diye...
Adamlar bırakın salyangoz satmayı bize afiyetle yedirdiler bile.
Öyle ki; Neşet Ertaşı bilmeyenler, Amerikan halk müziği Rock ın roll dinliyor.
Sırtında yoksullara erzak taşıyan Hz Ömer'den bi haber olanlar, noel babayı iyilik timsali olarak görüyor. Daha neler neler...
Birde; altı yüz sene şanlı Türk sancağını dalğalandırmış Osmanlıyı Türk olmamakla suçlayıp. Osmanlı ne yaptı ki diye saçmalayanlar var.
Neyse üstadım mevzu derin.
Tebrik ediyorum yazınızı...
Serhat BİNGÖL
Kıymetli dostum Çakır-bey, yorumunuzda çok doğru konulara değinmişsiniz tebrik ederim.
Gerçekten çok zor bir ülkede yaşıyoruz. Dünyanın başka devletlerindeki insanlar, ülkeleri gelişsin diye çaba sarf ederken bizdeki siyasetçisinden bürokratına ve sıradan vatandaşına kadar bazı insanların bu ülke gelişmesin ekonomik ve kültürel olarak güçlenmesini istememelerini ve bi’yerlerini yırtıyor olmalarını anlamıyorum. Hükumeti kuran mevcut iktidarı beğenmemeleri en doğal haklarıdır anlarım eyvallah ta ama ülkenin kötüye gitmesini ve kültürel asimilasyona maruz kalmasını istemek bunun içinde can hıraç çaba harcamak ne demek bunu bir türlü anlamıyorum.
Ya arkadaş ülkenin siyasi kaderinin belirleneceği seçimler geldiğinde o zaman tatile gitmeyin ya da bi'zahmet tatil yörelerinden gelip oyunuzu kullanın dendiğinde yok onuda yapmazlar. Hatta bu türden eleştiri yapıldığında kendilerine bir söz denildiğinde de hemen kıyameti koparıyorlar.
Sizinde dediğiniz gibi mevzu derin söylenecek çok şey varda değmez bu insanlara.
Saygı sevgilerimle.