- 1494 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Söylemediklerimi İşit Lütfen!
Söylenmesi gereken sihirli cümleleri çoktan tükettim.
Kalmadı artık açığa vurmuş kelimelerin mahremiyeti.
Miladı çoktan geçti, özlemlere sığınan aciz satırlarım.
Artık uyarlanamıyor hiç bir nakaratta şarkıların rivayeti üstüne.
Zaman önleyemiyor gecenin ağır aksak saatlerinde sensizliğin verdiği mağlubiyeti.
Ve hiçbir mana anlatamıyor, gözlerimde senli biten mimiklerimin yarım kalan öyküsünü.
Bir kibrit çöpü yakıp üzerine senli tüm hatıraları yaktım.
Artık, acılar satın aldı bende bıraktığın boşluğu
Hücrelerimde son dokunuşlarından kalan tüm sezgileri kurumaya bıraktım.
Keşkelerimi takas ettim yalnızlığıma, düşlerimden bile aşkla başlayan bütün teorileri kaldırdım.
Artık ayaklarım beni taşımayacak hüzün kokan şafaklara
Ellerim uzanmayacak maskenin ardında beliren sahte gamzene.
Gözlerim belki de ilk kez yorumsuz kalacak aşk kokan tüm bakışlarına
Biliyorum hiçbir şey eskisi gibi olmayacak senden sonra
Ne göğsümde çırpınıp duran kalp atışlarım salacak kendini gecenin bir yarısı yollara
Ne de kırmızıya kesilen suretimin aynasında beliren manaları okuyabileceksin bir daha
Yüreğimde on dört yaşın zemheri çoşkusu olsa da
Sönmüş bir volkanın dibine vuran ölüm sessizliğine tanık olacaksın karşımda
Artık her şey uzak bana, aşk çok uzak,senin kadar uzak
Belki de hayata dair yeni filizler bekleyeceğim umutlarımı besleyecek
Yeniden uçurumların kenarında gül kokusu çekecek tenimin ağrıyan yanları
Arşınlayacağım belki defalarca, acıyla bastığım toprağının silinmeyen izlerini
Sana benzeyen bir yağmurda ıslanacağım yine iliklerime kadar.
ve yine unutmak için çırpınacağım yıllarca
Aşk acısı bağışıklık kazanır mı,aldığı yaralardan.gönül uslanır mı yeniden sevmelere.cevabı ağır kalır.
Bl-le-mez-sin…
faik danışman
not;yazı başlığı, Charles C.Finn
YORUMLAR
"söylemediklerimi işit lütfen"
ütopik bir hayalden ibaret bu isteği kelimelere bu denli ustalıkla yansıtabilmek büyük ustalık. Tebrikler...
BLUEfairy tarafından 1/8/2009 5:46:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
BLUEfairy tarafından 1/8/2009 5:46:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Aşk acısı bağışıklık kazanır mı,aldığı yaralardan.gönül uslanır mı yeniden sevmelere.cevabı ağır kalır.
Bl-le-mez-sin…
Aşk acısını anlatan muhteşem bir eser...aşk acısı bağışıklık kazanmaz, zaman iyileştirir o yaraları, ama yine yeniden sevmelere yelken açar gönlümüz ve bu böyle devam eder, aşkı güzel ve anlamlı kılan da acısı değil mi sanki...gönül uslanmaz çektiği acıları unutur her seferinde...
Sevdaya dair güzel bir yazıydı...
Selâm ve sevgilerimle...
Aşk acısı bağışıklık kazanırmı bilinmez hiç kimse bilemez yürek ağrısının sancısını yaşamayan sezemez.. Aşk öyle bir vururki insana gönül kafesindeki kuş tam uyumuşken yasa... Öyle bir gelir ki insana bir tohum atıp gider anka kuşunun mercimek tanesini attığı gibi toprağa... Kutsallaşır yürekte sevda filizlenir umutlar, yüz güler, göz parıldar, ve sonra hayat öyle bir tokat atarki yüreğe... aşk biter.. hasret yiter.. Geriye umuttan bekleyiş kalır insana... yürek ağlar gözleri gurur hapse sürer... Kimse bilemez yitik sevdaların acısını...
Her an aşk bitecekmiş gibi yaşamanın acısını onun için savaşıp ellerin boşkalışını kimse bilemez... Acının bağışıklığını...
Aşk, davaya benzer, cefa çekmek de şahide: Şahidin yoksa davayı kazanamazsın ki.. .....MEVLANA..
Yüreğe Tebrikler...
Bir kibrit çöpü yakıp üzerine senli tüm hatıraları yaktım.
Artık, acılar satın aldı bende bıraktığın boşluğu
Hücrelerimde son dokunuşlarından kalan tüm sezgileri kurumaya bıraktım.
Güzel bir sevda dizeleriydi kaleminden akan kardeşim,
onsuzluk ne kadar uzak olsa da, yüreklerin mesafesi hep 0 km dir...önemli olan yüreklerin ne hissettiğidir...yoksa uzaklıklar hep hikayedir....Yüreğine sağlık güzel bir yazı okudum kaleminden...
bu yazınızı okurken Edip Akbayram ın kuşlar şarkısını dinliyordum.şarkıda diyor ki
Sevda çok uzaklarda yıldızların da ötesinde
Bilmem nasıl yakalarım kuşlar.
Ya umutlar biterse
Gidemem gidemem gidemem o kadar uzaklara gidemem
Tek çarem sonsuzluğa atın beni kuşlar.
Aşk acısı bağışıklık kazanır mı,aldığı yaralardan.gönül uslanır mı yeniden sevmelere.cevabı ağır kalır.