- 500 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Çocukların büyüdüğü,gençlerin yaş aldığı,yaşlıların da sağlıkla ihtiyarladığı...
İki bin on yediye üç gün kaldı.
Çok şey denecek,çok dilek de dillendirilecektir tabi...
Ben başlıkta görüleceği gibi dileğimi özetlemiş oldum:
-Çocukların büyüdüğü,gençlerin yaş aldığı,yaşlıların da sağlıkla ihtiyarladığı bir yılın bizi beklemesi en büyük dileğim ve beklentimdir.
Ve gencecik asker ile polislerimizin de toprağa düşmediği bir yıl beklemek abartı olmasa gerektir.
Terör ve şiddetin de son bulması isteklerimdendir.
Kadın ve kızların salt "cinsiyetlerinden "dolayı tacize uğramasının da olmadığı bir yıl hayalimdedir.
Farklılıklarımızın "kavga" değil,"zenginlik" olduğu gerçeğinin de sözden uygulamaya geçmesini istiyorum tabi ki.
Tüm insanların daha sağlıklı ve huzur duyacağı dünyada yaşamalarının da en doğal bir insan hakkı olduğunun dillendirildiği bir yıl olmasını da dilemek isterim.
Ve nihayet şimdilerde bize bir "yıldız" kadar uzak duran "barış"ın hem ülkemizde,hem komşu ülkelerde,hem de dünyada hayat bulması zor da olsa düş dünyamdadır demeliyim.
Kısaca,hayatın esas olacağı bir yıl dileğindeyim.
Nazım’ın "Aslolan hayattır."dediği gibi.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.