- 1030 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR HADİS-İ ŞERİF......
Cennet Ayakları Altında Bulunan Annelerimize.....
Peygamber Efendimiz SAS bir hadisi şeriflerinde buyurmuşlardır ki:
’Kadın dört şey için nikah edilir;
1.Malı için,
2.Soyu için,
3.Güzelliği için,
4.Dindarlığı için..
Sen dindar olanına bak....’
Hadis;Buhari,Müslim,Ebu Davut,Tirmizi,Nesei,İbni Mace,Müstedrek,Uyunul Ahbar,Darakutni gibi çok önemli Hadis Kitaplarında yer almaktadır....
Dikkat edilirse Allah Resulü;bakma aşamasında bile tercihi dindar olandan yana yapmakta,bakışları Dindar olana çevirmektedir....
Yetişmesi için bir çok çileler çekilen ’ Özlenen Neslin ’üzülerek belirtmeliyim ki bu konuda çok yanlış taraflara kanalize edildiği kanaatindeyim...
Yine o neslin yetişmesinde çok büyük emekleri olan Anneler;özellikle aranan oğulcukları için, mesleklerinin,yakışıklıklarının,dindarlıklarının,zenginliklerinin efsunu ile,güzel gelin adayı bulma çabasına girmişlerdir...
Senin gelinin mi güzel,benimki seninkinden daha güzel;(dilleri ile söylemeseler de) anlamsız bir yarışın içerisine bulunmaktadırlar..
Güzellik göreceli bir kavramdır her şeyden önce,herkese göre değişir....
Unutulmamalıdır ki Rahman her kulunda bir güzellik halketmiştir...Bu gözle bakılırsa o da hemen farkedilir...
Tabii ki bu hususta ilk önce Allah Resulünün bir emrini ters yüz ediyorlar,istemeyerek de olsa bu anlamı olmayan yarışmanın neticesi olarak..
Bu çok büyük bir sorumluluktur ve vebaldir en azından...
Buradan sözüm büyük çileler çekerek yetiştirdikleri gıpta ile bakılan Özlenen Neslin çilekeş annelerine;Bu yanlış uygulamayı terk edin... Allah Resulünün emrine kulaklarınızı açın ve gereğini yerine getirin...Gözünüz gibi baktığınız evlatlarınızı ikilem içerisinde bırakmayın...
Onları, hayat adlı imtihan devresinin başlangıcında yanlış istikametlere sevk etmeyin...
Bir sözümde Özlenen Nesle;
’Delikanlım işaret aldığın gün Atandan yüreyeceksin! Millet yürüyecek arkandan...’Arif Nihat Asya şiiri ile size bir şeyler söylemeyeceğim...
Onu hücrelerinin en uç noktasında zaten yaşıyorsun...Ama yukarıdaki Hadisi Şerifin
gereğini yerine getir Huzur Bul...
Resulullahı hoşnut et...
Kendin de rahata kavuş...
Cemiyetin görünmeyen noktalarında ’Zinanın sağnak halinde insanın üzerine yağdığı bu asırda,çiğselenmeden kuru kalmanın kisvesidir Tesettür..’ Anlayşı ile kendini gizleyen saklayan,allı pullu giyinmeyi elinin tersiyle iten,Gerçek Anne Adaylarını ara bul...
Dünya ve Ukba Saadetine Ulaş.....
Mevlanın verdiği güzelliği,Takva Tacı ile süsleyen genç Anne Adaylarına da binlerce selam...
Hayır dualar size ve anlayışınıza..
Ebeveyinlere de;
TÜMÜMÜZÜN BİLDİĞİ HZ.ÖMER KISASI İLE VEDA...
Halife Ömer RA ,Tebdili kıyafet halkın arasındadır..
Issız bir mekandan geçmektedir...
Bir konuşmaya şahid olur...
-Yarın satacağımız süte su karıştır kızım...
-Olmaz Anne Halife Hz.Ömer süte su karıştırmayı yasakladı...
-Nereden bilecek Halife Ömer süte karışdırdığın suyu...
-Allah görüyor ve biliyor ya Anne..
-...........!!!!
Hz Ömer Efendimiz o kızı oğlu Asıma eş olarak aldı..
...................................
Fon Müziği:Eşref Ziya/Can Senindir.....
Y u s u f ç a Yansımalar...........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.