Bezirgan Pazarında Ziyanlık
İlk günah aşikar olandı ve Adem şeytanın Allaha apaçık düşman olduğu gerçeğine rağmen o ilk günaha bulaşıverdi NEFS.............................
Ya Hay Ya KAyyum
İnsan denen varlığın Allah’ın tabiri ile nankör oluşunun içimizde peydahladığımız ve gün yüzüne boy boy boca ettiğimiz günahlarımız..
İçine ne kadar düşsekte günahın bir umut bir ümit bir beklenti var insanda ve Allah duamız olmazsa bizi ne yapardı
Bezirganların tepemizde bizlere pazarlamaya çalıştığı efsane dine bir bakın
içi boş sadece üç beş şart ile kısıtladığımız din sadece Allaha kulluk olarak nitelendirilen bir kaç nafilemiz dışında neyimiz var
Ve Rahman bizlere ne ile geldin dediğinde verebilecek bir cevabı olmayan ve MUhammed(s.a.v) ile sadece övünen...ama ona uyulmayan ona benzemeye çalışılmayan onun getirdiğine değil onun efsanesi ile övünen garip bir ümmet!
Küçükken bizlere öğretilen o türküvari tekerleme gitmesekte kalmasakta o köy bizim köyümüzdür teraneleri
Hayır gidemediğin köy kalmadığın mekan senin olamaz.Yaşamadığın bir dine mensub olduğunu iddia eden ahmaktır. Şeytanın Allahın affı ile aldatması ahmakların yegane tesellisidir.Ömrünü bezirganların heybesinden nasib umarak geçiren ve biz iman ettik hevasına kapılan güruhlar......
Hayır iman etmediniz diyor Allah İslam oldunuz diyor Tevhidi sade dil ile ikrar eden guruhlar amele gelince bezirganların sundukları seçeneklere razı olmak zorunluluğunu hissederler.
İnsan fıtratı Rahmana boyun eğmek ister ancak bezirganların köşebaşlarını tuttuğu dünyada sanki onların dikteleri o gidemediğimiz o kalamadığımız köy gibi o uymadığımız o biat etmediğimiz dine sadece mensubiyet ile kalınır.....
Hey Hat ameli olarak ne kadar heybelerimizi doldursakta ululadığımız BİR olmadığı sürece ve BİR’e ortaklar atfettiğimiz sürece o din bizi bezirganları ile birlikte cehennemin en azgın en derin çukurunda o saptıran şeytan ile birlikte halk edecektir.
Müslüman kendine gel sorusunu son gelmeden son nefese varmadan son durağı görmeden sormak zorundadır.
La süpürgesi ile tüm bezirgan tezgahları süpürülmeden ve elimizden alınan ve AKLETMEZMİSİNİZ sözüne siz akledecek bilgiye sahip değilsiniz diyen bezirganların elimizden aldığı BEYAN’a karşılık elleri ile yazdıkları o menkıbeler yerle yeksan edilmedikçe akılda evet AKLETMEYECEKTİR:::::
Dua İnananlara olsun.....
YORUMLAR
İnsan fıtratı Rahmana boyun eğmek ister ancak bezirganların köşebaşlarını tuttuğu dünyada sanki onların dikteleri o gidemediğimiz o kalamadığımız köy gibi o uymadığımız o biat etmediğimiz dine sadece mensubiyet ile kalınır.....
anlamlı ve eğitici yazılarınız için tebrik ederim saygılar