- 572 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SİLAHIM
Dünyada savaşlar neden gitikçe artıyor?
Nedenini sormuşumdur kendime. ..
Bakıyorum oyuncaklara , erkek çocukların silah ,
kız çocukların bebek...
Ellerine vererek mi savaşların öldürmenin çok doğal olduğunu öğretiyoruz Çocuklarımıza acaba?
Şimdi de çağ atladık, bilgisayar girdi hayatımıza...
Oyunlarda, ki çocuklar savaş oyunlarını -öldürdükçe kendiyle gurur duyan- nesil yetiştiriyoruz kendi ellerimizle....
Bu şekilde devam edersek dünyanın sonunu kendi ellerimizle hazırlıyoruz...
Çocuklarımıza da savaş severliği öyrettiğimiz için geleceğimiz de malesef aynı şekilde devam edecektir...
Tek yapılacak şey eğitimle çocuklarımıza barışı, kardeşliği ayrımsız her canlıyı sevme dersleri verilmeli, öğretilmeli.
Tarih kitaplarında dünyanın -en güçlü savaşçı milletiyiz -deyip övünmek gelecek nesillerden de savaş başarıları bekleneceğinden hiç şüpheniz olmasın...
Artık bu yanlış eğitime son verilmeli. Geçmişte yapılanların faturalarını ne biz ne de gelecek nesil , kin le doldurlup onlara acı bedeller ödettilmemeli.
ARTIK BU İĞRENÇ SAVAŞLARA BİR SON VERİLMELİ..
KİRLETTİĞİMİZ DOĞAYLA İLGİLENELİM BARIŞLA ELELE...
SİLAHIM
sürüden değilim
güdüleyim
aslan değilim ki
kükreyeyim
katil değilim
silah taşıyayım
ayrımsız sevdim
savundum
renk dil din ırk sınıf
tanımadan
parmaklarım kalemim
sözlerim silahım
dökülen
sayfalara...
miras kaldı bize
uğruna can verenden...
1 Eylül 2008
YORUMLAR
Çok haklısınız Sn.Kıyak.Maalesef şiddete meyilli bir nesil yetişiyor ama bu durum bütün toplumun suçu.İstediğimiz kadar evde çocuklarımızı bu durumun yanlışlığı konusunda eğitelim engel olamadığımız teknoloji gündemimize düşüyor.Görsel ve yazılı basın hergün 14-15 yaş grubu çocukların kavgalarda birbirlerini yaralamalarını hatta öldürmelerini anlatıyor.Üzülüyorum.
Tv filmleri, internet oyunları hep şiddet içerikli ve en kötü olanı ise halkça sevinme şeklimiz.Bakar mısınız neşeye; maç kazanırız ellerimizde silah kim öle kim kala hak getire, düğünlerimizde buna keza çok mutluyuz ya.Ondan sonra kalkıp savaşa hayır propagandası yapsak ulusça bize kim inanır.Bir maç sonrası Türkiye ekonomisini ciddi derecede sarsacak boyutta mermi tüketiliyor.Yazık çok yazık.Her yönden kendimizi yok etmek için çabalıyor gibiyiz.
Bu konuyu ele aldığınız için teşekkür ederim.Keşke daha uzun hazırlasaydınız yazınızı.Sayglarımı yolluyorum.
Kutlu/yorum
ARZUUU tarafından 9/3/2008 3:52:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
sürüden değilim
güdüleyim
aslan değilim ki
kükreyeyim
katil değilim
silah taşıyayım
ayrımsız sevdim
savundum
renk dil din ırk sınıf
tanımadan
parmaklarım kalemim
sözlerim silahım
dökülen
sayfalara...
miras kaldı bize
uğruna can verenden...
Evet çocuklarımızın ellerine silah verilip, barıştan uzaklaştırılan ve öldürmeye meyilli gençlik yetiştirmeye başladık...Bir de dost düşman şırınga ettik beyinlerine
cahil bir toplum olunca da barış hayal oluyor kafalarda yüreğine sağlık güzel yazıydı tebrikler...