- 298 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KANLI MİRAS BÖLÜM-29
KANLI MİRAS BÖLÜM-29
Bugün yapacak çok işim olmasına rağmen, borçlu olduğumu düşündüğüm birisini ziyarete gittim. Bu sefer Sedat Baş komiser beni kapıda karşıladı. Sanki beni bekliyormuş gibi bir hali vardı.
Sedat Baş komiser_ Buyurun Deniz Hanım. Ne yalan söyleyeyim bugün burada karşılaşmayı düşündüğüm en son kişi sizdiniz.
Deniz_ Ben sizi centilmen biri olarak tanıyordum Baş komiserim yoksa yanılıyormuyum.
Sedat Baş komiser_ Buyurun oturun, size yer göstermiyecek kadar da kaba biri değilim. Fahrettin Beyin katli davasında bir adım ilerleyebilmiş değiliz.
Deniz_ Bu sabah canım demli bir çay istedi. Sizin çayınız her zaman güzel oluyor. Bana bir bardak çay ikram edersiniz artık.
Sedat Baş komiser_ Seçkin bize üç çay söyle bizde biraz dedikodu yapalım.
Deniz_ Bugün öğleden sonra Barış ve annesini ziyarete gideceğim.Her ne kadar babasının öldürüldüğünü benden duyacak olsada bunu yapmak zorundayım. Benden duymaları daha uygun olur.
Sedat baş komiser_ Ölümünü şimdilik kaydı ile basına duyurmadık. Barış babasından kalan mirasın hepsine sahip olamasa da kalan para ve mal varlığı hayatının sonuna kadar refah içinde yaşatır.
Deniz_ Soruşturma ne durumda.? Ortada iki cinayet var.
Sedat baş komiser_ Konu üzerinde titizlikle çalışıyoruz. Parmak izlerinin sonuçları elimizde. Ama hiç biriyle eşleşme yok. Eşleşmeyen bir tek parmak izi var onun peşine düştük. Sen bugün müvekkilinin evine git baş sağlığı dile . Şunuda söyle etrafa konuşmasınlar sussunlar. Yani kısaca çok konuş ama hiç bir şey söyleme.
Deniz_ Baş komiserim bu dava namus meselesine dönüştü. Bana iş birliği yapmamı mı teklif ediyorsun? Zaten başından beri beraber çalışıyoruz bunu sende biliyorsun.
Sedat Baş komiser_ Devam et.
Deniz_Teklifinizi yine de Kabul ediyorum. Aslına bakarsanız bende dürüst sayımam.
Sedat Baş komiser_ Dürüst sayılmam derken?
Deniz_ Henüz Mahkemede dava açmamıştım. Ama onlarda öyle bir izlenim yaratacak şekilde hareket ettim.
Sedat Baş komiser_ Sizden korkulur Deniz Hanım.
Deniz_ İlk karısının Fahettin beyin ölümünden haberi oldu mu?
Sedat Baş komiser_ Evet bugün öğrendi. Morgta Fahrettin beyi teşhis etti. Şimdilik fazla sıkıştırmadık serbest bıraktık. Uzaktan gözaltında tutacağız. Onun atacağı bir adım işimizi çok kolaylaştıacak. Bu işte parmağı varsa çok çabuk harekete geçecektir. Telefonunu da dinlemeye aldık.
Deniz_ Anladım, çay için teşekkür ederim işimin başına geçsem iyi olur. İyi çalışmalar Baş komiserim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.