- 418 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İyi Seneler
Bir yılın daha sonuna geliyoruz. Her yıl aynı günler geldiğinde düşünüyor, sorguluyor yaşıyoruz. Kimimiz yaşadıklarından memnun aynı şekilde yaşantısının devamını dileyip yaşanacak yıldan da artarak devam etmesini dilerken, çoğumuz yaşadığımız olayları, günleri, ayları unutmak istiyor, Hiç yaşanmamış saymak istiyoru(z)m.
Sadece ve sadece anlık bir rüya görmüş uyandığında her şey sabun köpüğü gibi eriyip gitmiş olsun. Tüm yeryüzü fakat en çok da güzel Yurdum da canlar yanmamış, vahşet, cinayet, zulüm yaşanmamış olsun ister, ister de gerçekler yüreğine öyle çökmüştür ki, ciğerlerine düşen ateş yakar kavurur.
Beşiktaş’ta, Erciyes’te yaşanan kanlı olaylarda hayatını kaybeden gencecik insanlarımızın acısı düşmüşken evlat öksüzü ana babaların yüreğine, iflah etmez ömrü billah, bu yüzden en büyük dileğim, Allah gençlere bizleri ebedi evimize yerleştirmeyi göstersin de aksinden bütün gençleri korsun, bir de olaylarda yaralanan, sakatlananlar var. Hiç belli değil bunların geleceğinde neleri kaybettiğini bilebilmemiz, Keşke diyorum keşke toplu halde rüya görmüş olsak da uyandığımız anda “İYİ K”İ rüyaymış deyip bayram edebilseydik!..
Toprağa verilen gencecik bedenlere ve ailelerine sokaklarımızdan güvenle teslim edemediğimizden verecek çok hesabımız var hepimizin, koruyamadığımız, hayallerindeki hayatı yaşayabilmelerine yardım edemediğimiz, belleğimin kabul edemediği, alınıp satılabilecek her hangi bir meta gibi rakamlara ve kayıp listelerine yazılanlara, bakamayacağımız, sayamadığımız, kıyamadığımız canlara hesapsız kıyanlardan sa hıncımızı nasıl alabileceğimizi de bilemiyorum. Daha öncekiler, O’nlardan öncekiler hepsi yüreğimize ateşler atarak gittiler.
Dilerim gelecek yıl gideni aratmasın, hayatımızı, dünyamızı, güzel Yurdumuzu ve günlerimizi aydınlatsın, öyle bir rüzgarla, öyle bir yağmurla gelsin, karla gelsin ki; silip süpürsün yeryüzünden karabulutları, öyle bir süpürsün ki; kararmış kalplere insaf, merhamet, ilgi, sevgi, iyilik, güzellik, güzel ahlak esintileri doldursun, iyilerin gücünü, azmini, bütün erdemli tutum ve davranışlarını artırsın, Yüce yaratanımız gören gözlere ışık, kulaklara duyabileceği en güzel ses, tutunabileceği ellere sağlık versin, ne verirse versin iyisinin güzelinin artabilmesini nasip eylesin dileğimle mutlu, umutlu ve güvenli yaşamlar iyi seneler olsun cümleten!.. 24.12.2016
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.