- 520 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YALAN YAĞACAK
Güneşin doğmasını beklerken karanlık dünyama,alsam elime kalemi yazsam sana birşeyler, karalasam seni diyorum, özgürce yazsam her saniyesine değer balçık içinde yaşadığımız anıları sevdayı yazsam, ya da seni her gördüğümde; içimde duygularımın düzenlediği fener alayını kağıda dökebilsem, sana olan özlemimi kalemime yüklesem kağıtları yırtarcasına anlatsam seni... belkide aşkı yazmalıyım türkülerde geçen aşkların anlamlarını çözsem deşifre etsem AŞKI... Hani vardır ya Aşık Veyselin Sadık Toprağı ya da Musanın Telli Turnası, Müslüm babanın Zalim’i ... bizleri uyarmışlar tiz ve bas sesleri ile işlemişler beyinlerimize, kimi aşkı için vatanını satmış, kimi Romayı yakmış kimi ordularını hiçe saymış kör olmuş, aşk perdesi inmiş göz bebeklerine... İbrahim Sadri sen içerdeyken ben vita kutularına çiçek ektim diye yazmış mısralarında... Sen başkalarının kollarındayken ben çiçek ekemedim belki, yada sevgimi yazamadım evinizin bulunduğu sokak duvarlarına yada ağaçlara, gerçi hangi duvar yıkılmadı ki yada hangi ağaç kesilmedi ??? Ben seni yüreğime yazdım, kaderime çizdim,yeşile boyadım, maviyle süsledimmm. Her günümü sensiz nasıl geçireceğimi düşledim, nasıl güneşi batıracağımı yada tekrar nasıl doğuracağımı, her karardığında günün... içimde şangır şungur kırlan duygularım, her ezan sesinden sonra tekrar birleştirdiğim duygularım özlemlerim vardı sana... kimi zaman gökyüzüne bakardım içim kararırdı eyvah hava kapalı...YALAN... sağnak yalan yağacak bugün, yüzüme damla damla çarpacak sözlerin ve ben yalanlarınla tekrar yeşereceğim, derdim kendi kendime,ağzından çıkan iyi yada kötü olan herşey şiir gibi gelirdi, bana neden diyorsun belki? Söylüyeyim; HASRETİM SANAAA...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.