- 1501 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
VATAN AŞKI
VATAN AŞKI
Vatan aşkı bir başkadır!
Yazın sıcak, kışın soğuk etkilemez insanı. Düşman saldırırsa iman zirve yapar. İnsanın benliğini korku değil, tarifi mümkün olamayan koskocaman bir heyecan, mertlik ve cesaret kaplar.
Bakarsınız ki gönlünüzde kocaman dağlar, geniş ovalar, uçsuz bucaksız geçit vermeyen denizler, yakıp kavuran çöller yok olur gider.
Gökyüzü ve ye yüzü bir olur insana. Hedef vatanı kurtarmak, millete sahip çıkmak, namusu korumak en büyük borçtur insana. İşte bu bilinç, ya ölüm ya kalım der yüreklere.
Bayrak gönderde dalgalanır, ezan sesleri minarelerden yükselir, aşıkların sazları çınlar kulaklarda, şanlı hayat devam eder ülkenin dört yanında.
Tek yumruk olup, şahlanır Aziz Millet birlik ve beraberliğini muhafaza eder, koyar kardeş olmanın aşk ve şevkini koyar ortaya. Ya istiklal, ya ölüm der, sahip çıkar istikbaline. Karıştırmaz hiç bir gücü kendi iradesine.
Azmin karşılığı mı? Gazilik ve şehitlik en büyük ödüldür insana. İşte bu ödül taşır milleti tarihinde zaferden zaferlere.
İşte bu duygularla selam dururuz Allah ve Resulü Muhammed’e ve bu duygular zevk ve şevk verir insana.
Bundan dolayıdır ki, Bayrak, Ezan göklerden inmez, vatan bölünmez, düşman asla payidar olmaz.
Bu duygularla her zaman ileri, zafer bizimdir, zafer yakındır, zafer inanlarındır ve zafer yakındır. Zaferler ihsan eyle Müslüman kullarına Allah’ım. Müjdeler olsun ki zafer iki cihanda da Müslümanlarındır.
Durmak yok İslam yolunda hayata devam. Yolumuz açık olsun, Allah yar ve yardımcımız olsun.
Allahüekber. Allah’ın selamı, rahmeti, bereketi, mağfireti, hidayeti, ihsanı üzerimize olsun. Amin. Allahüekber.
Cemalettin GÜRPINAR
VATAN AŞKI Yazısına Yorum Yap
"VATAN AŞKI" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.