- 666 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ay-yıldız ve Gülbahar
Bu fotoğrafın ilginç bir hikâyesi var; dün gece, bu hikâyenin bir eşine fotoğraflar çektim...
Telefonla gelen habere göre, ay ve yıldız Bayrağımızda olduğu gibi yan-yana gelmiş... öyle bir heyecanlandım ki, gece vakti kim görecek diye spor eşofmanımla kamera ayağı ve fotoğraf makinemi kaptığım gibi kendimi sokakta, gözlerim gökyüzünde ayı araya- araya Gülbaharhâtun Camisi’nin doğusundaki Devlet Tiyatroları, Trabzon Halük Ongan Sahnesi’nin önündeki geniş alana kadar gitmişim...
Gözüm hiçbir şeyi görmüyor... komalık sarhoş misali beynim allak- bullak... o fotoğrafı mutlaka çekmeliyim... aklım başıma biraz olsun geldiğinde, ben ayın koynunda yıldızı bulamadığıma yanarken, Allah, karşıma bu çektiğim fotoğrafın rüyasına dalar, o renk cümbüşünde bir daha ve bu eşsiz güzellik karşısında üç ayağımı kurar fotoğraflara, özel ayarlar sayesinde kavuşurum...
Allah, beni bir sebeple bu muhteşem esere gönderdi ve spor dışında, hiç yapmadığım eşofmanlı kıyafetle, Şehir Stadının yanından buralara kadar nasıl yürüyüp geldiğimi hâlâ hatırlayamadığım gece... evet, dün gece o çekemediğim ay ve yıldızı, birarada defalarca fotoğrafladım(23.12.2016 saat:04.42’de)...
Bu defa, sokağa çıkmadan... hava keskin soğuk ve ben henüz gripli hâlimi atlatamamıştım.
Kadir Yeter. 23.12.2016 CUMÂ. Kavakmeydan Mah. TRABZON.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.