- 482 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Geleneksel değerlerimizi bir çam gibi devirdik!
Beşiktaş ve ardından Kayseri’deki "menfur" saldırıların henüz sıcaklığı içimizde iken,akşam saatlerinde Ankara’da da Rusya Büyükelçisine "mendeburca" bir suikast düzenlendi ve Büyükelçi de maalesef hayatını kaybetti.
Üstelik katil de güvenliğimizi emanet ettiğimiz bir polis memuru çıktı.
Şaşırdım,üzüldüm ve haberleri izleyerek olayı anlamaya çalıştım /çalışıyorum.
Oysa hayat bize şunu net olarak öğretmiş olmalı artık.
Ne terör,ne de suikastlar bir mücadele aracı ve yöntemi değillerdir,olamazlar,olmamalılar da.
Gelenekleri sosyolojik bir "olgu" olarak çok önemserim.
Çünkü deneme,yanılma yoluyla ortaya çıkmış sonuçlardır.Arkalarında yüzlerce yıllık birikim ve belki koca bir tarih de vardır.
Bir yığın görüşüne "itiraz" ettiğim Hegel dahi,geleneğin önemine dikkat çekmekte,özetle,aklın geleneğe çok şey borçlu olduğunu ikrar edebilmektedir.
Ülkemizde görev yapan "Büyükelçiler"in can güvenliği bize emanettir.
Onları korumak da bizim "görevlerimiz" arasındadır.
Şimdi hangisine yanmalıyız ki?
Misafirperverliğimize gelen halele mi,Rusya ile "bozulan" ilişkilerin tam düzelme "potasına" girdiği zamanda böyle bir olayın meydana gelmesine mi?
Ya da dilimize pelesenk ettiğimiz "Elçiye zeval olmaz" atasözümüzün tarihin çöplüğüne "hoyratça" atılmasına mı?
Sahi hangisine yanmamız gerekir ki?
YORUMLAR
Hain,her şeyimize vuruyor.
Canımıza,
malımıza,
misafirimize,
geleneğimize,
vatanımıza,
bayrağımıza,
dinimize.
Adı üzerinde, ''Hain' bu.
Başka sıfat eklemeye gerek var mı?
Ama,
hak edene cezasını vermeyi de bilir bu millet.
Devlet çarkı biraz yavaş yürüyor ama,
buldozer gibi de ezer geçer.
Sabır ve birlik efendim.
BIZ BU KAYBETTIKLERIMIZI SIMDI DEGILKI 85 YIL EVVEL KAYBETTIK ..
CENNET MEKAN NECIP FAZIL NE GUZEL IZAH EDIYOR
BIN YILLIK TARIHINI SILIP O GUNU BAYRAM DIYE KUTLAYAN BIZDEN BASKA BIR MILLET YOK DIYE
MALESEF 85 YIL EVVEL BIN YILLIK ANANE TARIH SILINDI VE YERINI UYDURMA BIR YALAN DOLU TARIH GELDI