- 452 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
AŞK HIRS VE İNTİKAM ...BÖLÜM ...3...
AŞK HIRS VE İNTİKAM
- Denizin erkek arkadaşı Rüzgar,ve kız arkadaşı Büşra demir, Amerika da aynı okulda okumaktadır.
Denizle Rüzgar derin bir aşk yaşamaktalar, iki ay sonra okul tatilinde Türkiye ye döneceklerdir, Denizin Kardeşi uğur askerlik görevi yapmaktadır.
Nazan evde sevinç içinde Zahideyi beklemektedir, kapı çalınır Nazan kapıyı açar Zahide kapıda Nazana sarılıp ağlamaya başlar.
-Nazan ne oldu canım benim neden ağlıyorsun?
Zahide sorma başıma geleni ve olanları anlatır
-Nazan İnanmıyorum, izzet inandı’mı seni tanımıyor’mu?seni dinlemeden seni evden nasıl kovabilir.
-Zahide Nazan ne olur konuş İzzetle, en iyi sen tanırsın beni.. benim böyle bir şeyi yapmayacağımı bilirsin, ve hıçkırarak ağlamaya devam eder. Nazan ise ona sarılır ama arkasından şeytanca gülümseyerek, tamam ağlama arkadaşım ben sana inanıyorum, bir yarın olsunda ben izzetle konuşurum.
Zahide çok sağ ol arkadaşım, senden başka yardım edecek hiç kimsem yok sen canımsın!
-Nazan biz arkadaş değil kardeşiz canım benim, Zahide’nin saçlarını okşayarak gözlerini tavana diker gayet soğuk ve alaylı bir tavırla bakarak ağlıyormuş gibi yapar.
Ertesi gün sabah Nazan neşeli kalkar, Zahide’nin yattığı odanın kapısını aralar, zahide uyanmış gözlerini bitkin bir şekilde tavana dikmiş bir zavallı görünümdedir, yanına yaklaşır. Zahideciğim ben seni uyuyor zannettim, günaydın bu gün daha iyisin değilmi?
-Zahide hayır nasıl iyi olabilirim bu durumdayken, senin izzetle konuşmanı heyecanla bekleyeceğim.
-Nazan sen merak etme, hadi kahvaltımızı yapalım sonra sen beni uğurlarsın, benden haber bekle. kahvaltı yaparlar,
Nazan şirkete gelir, izzetin odasına yaklaşıp kapıyı çalar,izzet gel der Nazan içeri girer konuşmaya başlarlar, Nazan Zahideyi ne kadar aklamaya çalışsada araya imalı sözlerde tıkıştırıyordu.
Zahidenin kendisinin yanında kaldığını onun böyle bir insan olmadığını söyler ama belki bir zaafa düşmüştür der.
İzzet sinirlidir zaten, ne zaafı Allah onu kahretsin resimleri gözlerinle görmedinmi?
-Nazan bilemiyorum artık, sende haklısın ama onu affet o senin eşin ve çocuklarının Annesi.
-İzzet neler söylüyorsun Nazan, bu affedilir bir şey değil lütfen onu bana karşı savunma onu ömrümün sonuna kadar görmek istemiyorum, bu gün hemen avukatla görüşüp hemen boşanma davası açacağım!
-Nazan çok üzgün olduğunu söyler ve odadan çıkar,aslında öyle sevinçlidirki kendi odasına bir kahve daha ister, izzet avukatla konuşmuş boşanma işlemlerini hazırlatmıştır, izzet Nazana Zahideyi boşanmaya ikna etmesini ister,Zahide çaresiz kabul eder, boşanırlar…ama zahide izzetin yanına gelip ona inanmasını ister. İzzet onu şiddetle reddeder zahide çaresiz yayla evine gider ama yinede ara sıra şirkete gelip izzete suçsuz olduğunu söyler, fakat izzet onu her seferinde kovar.
-Zahide’nin izzetin yanına gelmesinden rahatsız olan Nazan izzete yanaşmaya başlar,izzet önceleri red etsede artık kendiside karşılık vermeye başlar.
Aradan iki ay geçer, Zahide izzeti arar onunla konuşmak istediğini söyler.İzzet onunla görüşmek istemediğini söyler telefonu Zahidenin yüzüne kapatır. Nazan o sırada izzetin yanındadır.
- Nazan keşke konuşsaydın der alaylı bir şekilde.
- İzzet sen karışma der ,Nazan bu durumlardan rahatsız olmaya başlar, Zahideyi ortadan kaldırması gerektiğini düşünür,eve gidince hain bir plan tasarlar.
Ertesi gün, iki adam tutar,Zahidenin kaldığı yayla evini adamlara gösterir,elinde bir zarfla adama uzatır bu paranın yarısı, iş bitince diğer yarısını verecem .adam tamam abla der Nazan yarın bu iş bitsin diyerek beyaz arabasına binip oradan ayrılır.
Ertesi günün gecesinde, adamlar evin etrafına benzin döküp ateşe verirler,Nazanda bu durumu uzaktan takip eder.
zahide içerde uyumaktadır, birden öksürmeye başlar, uyanır alevleri görünce çığlık atar ama onu kimse duyamaz. adamlar Zahidenin çığlıklarını duyarak uzaklaşırlar .
-Nazan arabanın içinde alevleri zevk içinde izlemektedir,artık senden kurtuldum zahide hanım ipleri en kısa zamanda elime geçirmem lazım, arabayı çalıştırıp oradan uzaklaşır.
sabaha karşı yangın duyulur ama çok geç kalınmış ev kül olmuştur itfaiye polis hiç bir şey yapamaz.
-İzzet duyar olay yerine koşar içinden garip bir pişmanlık duyar nedense vicdanı onu rahatsız eder demekki zahide olanları kendine yediremeyip kendini yaktı. İzzet ağlamaya başlar Nazan da ağlıyormuş gibi yapar ve İzzeti teselli etmeye çalışır.
-İzzet ben çocuklarıma bu durumu nasıl izah edeceğim deyip ağlar.
-Nazan senin bir suçun yok, bak çocuklarının gelişi de yakın, kendini bırakma metin ol deyip kendisi ağlar gibi yapar.
- İzzet çocuklarına haber verir Deniz, Poyraz ve Büşra birlikte gelirler İzzetin oğlu uğurda izin alıp gelir hep birlikte ağlaşırlar evde kuran okutulur.
-Deniz baba nasıl olur? bu hala inanamıyorum annemin o evde tek başına ne işi vardı cevap versene baba? diyerek ağlar.
-İzzet biz kavgalıydık sonra boşandık, annen oraya gitmiş benim sonradan haberim oldu.
-Deniz neden baba neden boşandınız?
-İzzet bunu sana söyleyemem!
-Deniz ne demek baba söyleyeceksin, bilmek bizimde hakkımız o bizim annemiz.
-Uğur neden baba neden saklıyorsun? boşanma sebebini, biz yokken annemize böylemi sahip çıkacaktın der ve masaya eliyle hızlıca vurur ve ben bu işi bırakmayacağım der.Deniz ve rüzgar dışarı çıkarlar rüzgar denize sarılır onu teselli etmeye çalışır.
-Nazan canlarım benim tabi ki hakkınız o sizin annenizdi, üstelik mezarı bile yok der, sonra timsah gözyaşlarını akıtmaya başlar.
denize sarılıp saçlarını okşamaya başlar, deniz kendini Nazanın kollarına bırakır, hıçkırarak ağlamaya başlar, Nazanda sahte bir şefkatle Denizin şaçlarını okşamaya devam eder.
akşam olmuş yemek yenmiş salondalar izzet kızıyla oğluna sarılmak ister ikiside babalarından uzaklaşırlar
-Uğur neden baba neden hala söylemiyorsun? annemden neden boşandığını bilmeden askere de gitmiyorum bunu bilesin.
İzzet suskun ama gözyaşları yanaklarından süzülmektedir, derin bir iç çeker cevap veremez içinden ölmüş annelerinin ardından beni aldattı diyemezdi.
-Nazan bu işten sıkılmıştı annelerinin resimlerinden birini kimseye görünmeden denizin çekmecesine koyar, denizle rüzgar Amerika’ya dönmek zorundadır.
Deniz eşyalarını hazırlamak için odasına geçer, odası çok süslü ve her şey pembeydi, şifonyerinin çekmecesini açmak için elini uzatır o sırada telefon çalar, rüzgardı arayan hazırlığını yapmasını istemişti telefonu kapatıp aynaya baktı, annesinin Saçlarını tarayışını hayal etti ,tekrar ağlamaya başladı, şimdi sadece o evden uzaklaşmak istiyordu.
Eşyalarını toparlamaya başladı, elini çekmeceye uzattı o sırada babası yanına gelip ona sarılıp ağladı deniz babasına karşı acıma hissi duydu, babası odadan çıkınca tekrar çekmeceye doğru elini uzattı ve açtı ,annesinin bir adamla sarmaş dolaş olan resmini gördü , deniz olduğu yerde dondu resmi eline alıp aman Allahım buda ne böyle, annem böyle bir şeyi nasıl yapardı? gözlerine inanamıyordu resimde annesinin yattığı yatağın yanındaki mavi koltuğun üzerinde annesinin siyah beyaz puantiyeli şalını gördü bu annemin en sevdiği şalı deyip ağlamaya başlar.
Demekki babası bunun için annesinden boşanmıştı ama annesinin bu iğrenç şeyi yapacağına inanmadı.
Amerika dönüşü bu işi kurcalayıp gerçeği bulacaktı babasına karşı tutumunu değiştirmiş daha yakın olmuştu ,yalnız Nazan denizin Amerika dönüşü bu işi kurcalayacağını babasına söylerken duymuştu, Nazan onlar Amerika dan gelmeden bu nikah işini bitirmiş olmam lazım diye düşünür .
Uğur Askere denizle poyraz Amerika ya dönmüştür.
İzzet çocuklarının ardından kalp krizi geçirmiş hastaneye kaldırılmıştır Nazanı korku sarmış izzetle evlenmeden ona bir şey olmasından korkuyordu. izzet iyileşmiş taburcu olmuştur Nazan izzete öyle itinalı bakıyordu ki onun gönlünü fetetmişti .
-Nazan izzet ne zaman evleneceğiz diye sorar?
-İzzet zahidenin senesi dolsun o zaman evlenelim der .Nazan o an sinirlenir ama belli etmez.Nazan nikah işini her gün dile getirir, izzet dayanamaz nikahları kıyılır. Nazan şirkette söz sahibidir artık.
Bursada okuyan kızı ipek ve oğlu serdar mezun olur, onlara şirkette iş verir İzzet eskisi gibi sağlıklı değildir.
Amerika Deniz ve Rüzgar dönüş için hazırlanıyorlar arkadaşları Büşrayla hazırlık içindedir.
-Deniz Rüzgara dönüş için sevinçlisin bakıyorum,
-Rüzgar evet en azından seni babandan isteyeceğim en çok bunun için sevinçliyim.
- Deniz bende ki duygu buruk Rüzgar, bu dönüşümde de annem olmayacak kim bilir bizim için ne kadar mutlu olacaktı, o an gözlerinden yaşlar süzülür.
-Rüzgar haklısın canım deyip parmaklarının ucuyla denizin göz yaşlarını siler yanaklarını okşayıp alnından öper, artık hazırlar uçakla Türkiyeye dönerler,
Onlar evde bir sürprizle karşılaşır babası Nazan la evlenmiş Nazanın çocukları gelmiş deniz bu durumdan rahatsız olur ama belli etmez ipek ve Serdarla zaten arkadaşlar selamlaşıp birbirlerine sarılırlar.
- Nazan Denize babasının çok hastalandığını onun yanında birisinin bulunmak zorunda olduğunu onun içinde evlendiklerini söyler.
- Deniz bir şey söylemez sadece gülümser, ama içinden anormal bir durum olduğunu hisseder fakat babası için susmak zorunda olduğunu düşünür.
Tabi Nazan teyzesi annesinin en yakın arkadaşıydı nasılsa babası bir gün evlenecekti, Nazanla olması daha mantıklı geldi bir hafta sonra deniz ve rüzgar sahilde kahvaltı yapıyorlardı .
-Rüzgar deniz aşkım hazırmısın?
-Deniz neye ?
-Rüzgar seni babandan istememin zamanı gelmedimi?
-Deniz hadi bakalım der ,Rüzgar cebinden bir kutu çıkarıp kapağını açar
-Rüzgar benimle Evlenir’misin diye sorar.kutuda tek taşlı bir yüzük parlıyordu.
-Deniz inanmıyorum sana bu muhteşem bir yüzük teşekkür ederim der.
-Rüzgar bende sana inanmıyorum ama hala cevap bekliyorum der
-Deniz üç kez evet der.
-Rüzgar o zaman yarın iyimi?
-Deniz iyi der.
-Rüzgar kalkalım bizimkilerle yarın için konuşmam lazım ertesi gün yüzükler takılır isteme olayı biter ama Nazan hasetinden çatlamıştır, şirketi kimseye kaptırmak niyetinde değildi, denizin şirkete gelip çalışmasını istemiyordu, izzete bir şey olursa mirası paylaşmak zorunda kalacaktı .bir hafta sonra.
Denizin yemeklerden midesi bulanıyordu, bunun farkına varan Nazan denizin hamile olmasından şüpheleniyordu, ertesi gün Nazan bir anne şefkatiyle denize yaklaşır ve ona neler olduğunu sorar? Deniz bir şey yok sadece midemi üşütmüşüm, annemi özlüyorum, Nazan teyze bu işin için de bir iş var annemin bir tuzağa düşürülmüş olmasından korkuyorum der,
-Nazan hafiften sararır ama kendini hemen toparlayıp
bilmiyorum ben annende anormal bir şey görmedim sen haklı olabilirsin der. ben sana şimdi bir bitki çayı yapayım kendine gelir rahatlarsın , Deniz başını sallayıp tamam der.
Nazan denizi takibe aldırmaya başlar. Deniz ertesi gün tek başına eczaneye gider gebelik testi alır ve çıkar.
Nazan onu takip etmektedir deniz eve gelir banyoya girer testi uygular. Deniz hamiledir sevinçten kendi kendine konuşmaya başlar aman Allahım ben hamileyim hemen rüzgara söylemem lazım düğünü erkene almak zorundayız, banyonun kapısına kulağını dayamış olan Nazan her şeyi duyar hemen harekete geçer ,adamlarından Cavidi arar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.