- 561 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İnançlarım nerde
İnsan yaradılışı gereği ne kadar asi yada firavun Nemrut tiplemeli olsa da bir şeylere inanma ihtiyaçı duyar. Böyle ki bunu çok iyi bilen gene hilkat gereği güçlü olmak isteyen insanların güçlü olmak yolunda ki en güçlü silahları olmuştur. İnancım sömürülüyor ;
Dokunun vicdanınıza kurtarın beni gördüklerim bildiklerim aklımı aşıyor, inancımın güze toplamış yapraklar gibi her bir sarsıntı da dökülüyor.
Zamanın da kilisenin yaptığı faaliyetleri bundan yüzyıllar ve yakın zamanlar da yaptığı illegallikleri aynı inancı paylaştığım bir topluluk tarafından yapılması tamamıyla can acıtıcı.savaş ta tek kazananın silah tüccarları bunu bir ben mi biliyorum yoksa sadece? Kazanını olmayan bir yöntem niye sürekli tercih ediliyor bunu oldukça şaşırtıcı.
Develer güreşiyor olan çimenlere oluyor. Oldukça zincirleme bir anlatımın içine girdiğimin farkındayım. Ama bu yazımı cevaplamak yada beğenmek için okumayın anlamak için okuyun. Yıllar önce kiliseliler Afrika topraklarına girmiş ve inanç duygusu kullanılarak onlara inciller sunup fakir halktan altın elmas madenleri ham maddeler alınmış. Yeni düzen soygun sa tamamıyla şeytan a pabuç giydirir türden okul kitap su kuyuları adı altında yapılan gene ayrı bir sömürüm. Ve bu sefer başrol de kilise değil papanın sofrasında yemek yemiş aynı inancı paylaştığım daha doğrusu paylaştığıma inandığım insanlar.dokunan sa şu ki sömürü sadece Afrika yapılmadı ülkem de de yapıldı. Ülkem de inancı çaldılar fikirleri parlak zekaları çaldılar. Bir kuru ekmek gösterip amaçları uğrunda neye hizmet ettiklerini bilmeden koşuşturdular, ki hele içinde Allah ve cennet vaadi verilen bir amaç göz önüne alındığında yadsınamaz bir hata zinciri olağan dır. Bu gün inancım sömürülüyor çünkü dallarım budağım kırıldı kıymıklarım geri canıma batıyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.