Devlet Yönetmek...!
Dindar Nesil...!
Kelime anlamı nedir...""dininin buyruklarını, kurallarını eksiksiz olarak yerine getiren, dinine çok bağlı (kimse).""
Devlet Adamı..! ""devletin üst yönetimlerinde bulunmuş ya da bulunan kimse.
"Bir devlet adamı kolay yetişmez"
Sen kalkıp da Devlet kadrolarını "dindar" nesille dolduracağım dersen, Devlet kurumlarının kimyasını bozarsın...(günümüzde ki gibi.)
Devlet kadrolarında ki insanların (yöneticilerinin idarecilerinin ve görevlilerinin) Dindar olup olmaması benim için çok da elzem olan bir özellik değildir şahsen..!
Ben Devlet kadrolarında vazifesini ifa edenlerin,
Devlete sadakatlerinin olup olmadığına vazifelerinde ehil olup olmamalarına bakarım..
dindarmış değilmiş çok da umursadığım bir konu değildir...!
Kaldı ki dindarlık konusunda hesabını vereceği yaradandır...! beni neden ilgilendirsin beni neden bağlasın ki..!
Özellikle son on yıldır yönetim felsefesinin, Ülkeyi getirdiği çıkmaza bakınca normal düşünebilmek mümkün değil...
Devlet tekke de zaviye de cami de yönetilmiyor.. ve yönetilemez...
Devlet’in yasası kuralları kaideleri Din’i temellere bağlanırsa önü alınmaz kaoslara sebebiyet verir... tıpkı günümüz de olduğu gibi...
Bu gün ülkemizin içinde bulunduğu çıkmaza bir kaç günlük ihmallerle gelmediği de gün gibi aşikar...
Her sıkıştığın da ben milletime danışırım ben milletime hesap veririm edebiyatıyla da ancak kendini kandırırsın...
Millet kendi kendisini idare edebilseydi zaten sana gerek kalmazdı...
Milletler var olduğu günden beri hep ehil insanlar tarafından yönetilmiştir. yönetimde en küçük bir zaafiyet’de de neticesi hüsranla sonuçlanmıştır...
Gün gibi aşikar olan bir durum ortada ..
Devlet tamamen her kurumuyla Basitersiz, Beceriksiz Siyasetçilerin elinde oyuncak durumunda...
Hal böyle olunca bir araya gelmiş üç beş soysuzun at koşturduğu otorite boşluğunun had safa da olduğu ülke durumuna düşeriz...
Ülkemizi Kan çanağına çeviren "terör" örgütleri dediğimiz çakallar sürüsü tabi ki bu katliamları sadece kendi becerileriyle yapmadıkları da açık ve net bilinen gerçek..
Hal böyleyken yıllardır ama yıllardır arkasında yer aldığı zaman zaman idda edilen zaman zaman da ima edilen şer "devletleri" neden ifşa edilmezler ... ve neden bu şer "devletlerine" karşı en ufak bir karşı teşebbüste bulunulmaz...!!!
Neden Devlet den beklenileni Devlet yerine getirmez..."NEDEN....?
Devlet mi acziyet de.. Devleti idare edenler mi. İHANET’DE....!
Daha kaç bomba patlayacak milletin yüreğinde....
Daha kaç aslan düşecek toprağı mukaddese...
Hangi yürek dayanır böylesi bir mateme....
Lanet edesim geliyor yöneteceğiniz DEVLETE...!
Kenan SAYIN.
- Devleti temsil makamında bulunmak başlı başına ayrıcalıktır,
Aynı zamanda ciddi sorumluluk gerektiren bir mesuliyettir.
nedenli nedensiz sebepli sebepsiz, hiç bir vatandaşa yurttaşa hakaret etme yetisi yoktur ve olmamalıdır,
Devlet Adabı Muaşereti bunu gerektirir.!
YORUMLAR
ben ifsa edeyim abd ingiltere almanya fransa belcika danimarka cin rusya sirbistan yunanistan isvicre hollanda irak suriye israil italya ispanya ermenistan avusturya..devlet bunu kendi ifsa ederse geregi nedir savas acmaktir.ki zaten savas halindeyiz.dusman haddinden fazlaysa cephelere ayrilmak gucu dagitmak akillica bi hareket olmadigindan savunma halinde yurutulen bu savas zaruri hallerde taarruz seklini alir.devlet butun bunlarin disinda icerde de oyunu goremeyenlerle mucadele yurutuyor.sandiginiz ya da yazdiginiz gibi ya da kadar basiretsiz oldugunu dusunmuyorum.hatasiz mi elbette degil..
NedameT
Tepeden tırnağa dosdoğru bir yaz. İTİRAZ EDEN ÇIKSIN BAKALIM
sevgiler saygılar sayın yazar