- 467 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Serbest Düşünceler
SERBEST KÜRSÜ
Huxley den Gothe ye batı aydınlanmacılığının ve batı medeniyetinin mihenk taşını oluşturan insanın ve onun yaşadığı doğanın doğuştan günahkar olduğu ve kendi kendini yok edinceye kadar günah işlemeye devam edeceği ön kabulü evrene musallat olmuştur. Oysa insanı tercihleri insan yapar... Herhangibir köpek tercihleri bakımından hitler den daha çok yaşamayı hak ediyordu. Tıpkı şimdilerde herhangibir pirimitif canlının batılılardan daha çok insana yakın durması gibi... (15.12.2016 18:23)
SERBEST KÜRSÜ
Kürsünün iyi ve güzel insanlarına:
Bizler bu dünyanın hakikat bekçileriyiz,
Hakikati gözetirken kardeşimizin bizi eleştirmesine
Haklı mı haksızmı diye bakarsak,
Fetoş, daeş, pkk eş başkanları ile
Kucak kucağa ilişkilerinin millete
musallat olmasına, musallat olduğunda,
Engel olunmasına yazarımız dokunur...
Fetonun ezandan Muhammedi çıkarmasına,
Ses çıkarmayanların Allahtan medet umması,
Firavunun nil de boğulurken imana gelmesi gibidir.
Önce hakikati ayaklarının altında etmekten vazgeçecek,
Sonra top yekün seferberlik ilan edeceksin...
Bu ülkenin insanları dünyanın hiç bir ülkesinde
görülmeyecek kadar çok mülteciye bakmaktadır...
Küfür eder gibi açlık sınırının altında o da varsa bir işte,
Ölümü pahasına çalıştığını resmi kuruluşlar söylerken,
Allah dan duruma çare bulmasını beklemek,
Cami duvarına iş emektir... (15.12.2016 18:01)
SERBEST KÜRSÜ
İnsan bakmaz acziyetinede öldü der öldürülenler için,
Yaşayabilme imkanı varken yaşamı içine kusar kin,
Ne kendi yaşayabilir huzur içinde ne başkasını ister yaşasın
Ne öldüğünün farkındadır ne de yaşadığının.... (14.12.2016 16:03)
SONRA DEDİM Kİ
Ölü yaşayanları ölümden uyananlar farkediyor? (23.8.2016 18:30)
SONRA DEDİM Kİ
’ insan önce kendini bilmeli’ (18.8.2016 18:35)
SERBEST KÜRSÜ
Kendinin müslüman olduğunu söyleyenlere Hakkım dır... Ezan dan, tevhid’den ve şeadet’ten Hz. Muhammed’in Allah’ın kulu ve Resûlü olduğunun çıkarılmasını teklif edenlerle onlarla iş birliği edenlere ve onlara zımmen dahi olsa destek verenlere kıyamete kadar Hakkımı helal etmiyorum... Kabenin etrafındaki ecdat eserlerini koruyamayıp Fransız kârhanesi yaptırılmasına ve buna hâlâ ses çıkarmayanlara da Hakkım olsun... Allah’ın ayetlerini unutup yeryüzünde bozgunculuk yapanlara da hakkım olsun... (17.8.2016 18:57)
SERBEST KÜRSÜ
Hala Atatürk e sataşacak kadar şirazesi kayanlara ilanen, Müslüman olduğunu söyleyen bir cemaatle, islamı hassasiyetleri olduğunu söyleyen bir iktidar var ortada... Biri diğrene firavun, diğeri öbürüne şeytan diyor... Müridleri de bu işin kardeş kavgası olduğunu söylüyor... Atatürkcüler yalnız Allah’a ibadet eder yalnız ondan mağfiret diler... Elhamdülilah müslümanız... Firavun’a kulluk edenlerle şeytana tapanları dost edinmedik edinmeyeceğiz... Allah Hak tır ve herkes bu hakikat üzere layığını bulur... (17.8.2016 18:06)
SERBEST KÜRSÜ
Hakkımı isterim... Bu kürsü yazılarımı sildi... Şiirlerimi sildi... Arkadaşlarımı sildi... Dostlarımı sildi... Neredeyse açıldığı günden buyana Hak adına ne söylediksek hepsinin Hakkından gelindi... Şimdi birileri mağduriyetcilik oynuyor... Yemezler (16.8.2016 18:23)
SERBEST KÜRSÜ
Ne devrimciler sevdik, ki zaten onlar hiç yoktular... ’Atilla İlhan’ (16.8.2016 17:57)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.