Sevemedim Seni Futbol
Futboldan ömrüm boyunca sebebini bilmediğim bir şekilde nefret etmişimdir. O kadar çok insanın spor adı altında o tribünlere gitmesini,futbolcuların bir topun peşinden koşup birbirlerini sakatlayarak belkide ,gol atarak tribündekileri ve ekran başındaki özellikle erkekleri kendisine bağlaması pek cazip gelmiyor bana, hakeme ve birbirlerine edilen küfürler de cabası :(
Hiç bir şey üretmek yok. Ekonomiye tek kazandırdıkları güzel paralar kazanınca ki bazıları trilyonlar alıyorlar ( halkın kazancından elde ederek) kendilerine ve eşlerine lüks araçlar almak en modern evlerde yaşamak ve magazin gündeminden düşmeyerek magazincilere para kazandırmaktır.
Futbolu sevmememin bir nedeni de zaten bütün bir gün görev yapmış veya görevden çıkıp evine gidip dinlenmek isteyen polisimizi de taraftarlar kavga etmesin olay çıkmasın denerek sahaya veya stad çevresine zorunlu bir şekilde görevlendirilmesidir.
Beşiktaş-Bursa spor maçında da taraftarlar kavga etmesin diye o kadar çok polisimiz maçta görevlendirilmiş ve bu da vatan hainlerini harekete geçirip o bombaların patlamasına ve gencecik aslan gibi polislerimizin şehit edilmesine neden olmuştur. Bu bile benim futboldan nefret etmemi haklı çıkartır kimse kusura bakmasın. Ha bu olay başka bir yerde de olabilirdi elbet. Ama gerekli önlemleri almakla görevli polis,o maçtaki holiganlarla o kadar uğraşıyor ki maç öncesi ve sonrası kendi güvenliklerini sağlayamıyorlar.
Vefa müdürün küçük yavrusu Duru’nun sözleri herkesin yüreğinde yer etti.BABAM NEDEN ONUN İÇİNDE ?
Hiç kimse bu soruya yanıt veremedi Duru’ya.
Ya Kaan’ın gözyaşları.
Ya o patlamada tek evladını yitiren anne babanın çaresizliğini kim giderecek.Ellerindeki tek tutundukları dal da gitti.
Zaten hiç bir sosyal hakkı olmayan Polisimi zorunlu bir şekilde çalıştırıp ek mesai ücretinin bile ödenmediği maç görevlerinden çekilmesini dilerim.
Taraftarlar bırakın birbirini yesinler,bırakın cam çerçeve bırakmasınlar ama benim gencecik polisim onlar yüzünden şehit olmasın.
Bırakın benim zaten mesaide yorulan polisim evine gidip dinlenip ailesiyle vakit geçirebilsin.
Benim polisim sizin 90 dakikalık zevkinizden çok daha kıymetli .
Erkek arkadaşlar,futbol severler bana hiç kızmayın.
TFF’nin ve emniyetin ortak bir karar alması lazım,ya maçlarda polis görevlendirilmesin ya da görevde olduklarında düzgün bir ek ücret verilsin ve yiyecekleri de en güzel şekilde sunulsun.
Bu arada hain saldırıdan sonra futbol maçlarında bazı futbolcuların polislerimizi hedef gösterir gibi alıp stadın ortasına getirip show yapmalarını,sahaya polis üniformasıyla çıkıp bakın biz polisimizin yanındayız mesajı vermelerini,,sanatçı geçinen bazılarının karakollara gidip polisin destekçisiymiş gibi foto çektirip sosyal medyada yayınlamasını hiç samimi bulmuyorum. Onların polisle evveliyatını biliriz ki pek çoğu polisimizi sevmez tek korktukları piyasada iş yapamamak veya halkın tepkisini almamak.
Daha önce polislerimiz,askerlerimiz şehit edildikten sonra hiç tepki vermeyen sanatçı ve sporcular,samimiyetinizden çok şüpheliyim.
Son sözüm şu olacak.
BENİM O GENCECİK POLİSİM ÇOK KIYMETLİ. HİÇ KİMSE HAYATININ BAŞINDA,DAHA GÖREVİNE YENİ BAŞLAMIŞKEN,GELECEĞE YÖNELİK HAYALLERİ VARKEN BU ŞEKİLDE BİR ÖLÜMÜ HAK ETMEZ.ŞEHİTLİK KUTSAL BİR MERTEBEDİR ELBET. HER POLİS HER ASKER ŞEHİT OLMAYI CANI GÖNÜLDEN DİLER AMA YA YARIM KALAN VE GERİDE KALAN HAYATLAR ,ONLAR NE OLACAK :((
TÜM ŞEHİTLERİMİZİ.SAYGI,SEVGİ VE MİNNETLE ANIYORUM.
MEKANLARI CENNET OLSUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.