- 286 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR AVUKATIN MACERALARI BÖLÜM-26 KANLI MİRAS
KANLI MİRAS BÖLÜM-26
Odanın içinde bir aşağı bir yukarı tur atan Güzide hanım gelip Hasan’ın karşısına dikildi. ‘’Demek iş bu raddeye geldi, ve bizim sünepe Seyfettin mal varlığının yarısını bana sormadan ve olurumu almadan ikinci karısıyla oğlu Barış’a bırakacak öylemi Hasan’’
Hasan_ Bu konuşmaları kulaklarımla duydum Hanımım.
Güzide Hanım_Artık bu işe el koymanın zamanı geldi, ama şimdi ne yapabilirim bilemiyorum.
Hasan_ Hanımım siz bilemezseniz biz nasıl bileceğiz.
Güzide Hanım_ Dur biraz hele düşünelim. Bu adam eceline susamış galiba. Ölümü benim elimden olacak.
Hasan_ Hanınım bu düşüncelerinizi uluorta dillendirmeyin, yerin kulağı vardır. Bir duyan falan olur.
Güzide Hanım_ Aman Hasan efendi. Kim duyacak evde sadece temizlikçi kadın var o da, iç odanın temizliğini yapıyor sesimizi duyamaz.
Temizlikçi kadın salondan iç odaya geçerken duyduğu sözler karşısında dondu kaldı. Sessizce iç odaya geçerek işine devam etti, ama aklı hala biraz evvel duyduğu konuşmadaydı. Ne yapmalıyım diye kara, kara düşünmeye başladı.Duyduklarını şimdilik unutmak için bütün gücüyle işine sarıldı. İşini her zamanki saatinde bitiip evine döndü. Hiç bir şey olmamış gibi kendini oyalayacak işlerle uğraştı. Akşam yemeğinden sonra komşuya gidiyorum diyerek evden çıktı. Doğru en yakın telefon kulübesine gitti. Çantasını karıştırarak buruşuk bir kağıt çıkardı ve rakamları zorlukla okuyarak tuşları.
Selma gözlerini zorlukla açarak yatağında doğruldu. Başı çatlayacakmış gibi ağrıyodu. ‘’ Kık yılın başında erken yatayım dedim ’’Telefonu eline alarak açma düğmesini parmağıyla bastırdı. Karşısındaki her kimse kısık sesle bir şeyler anlatmaya çalışıyordu. Fahrettin bey adını duyunca bütün uykusu dağıldı.
Selma_ Dur kızım biraz yavaş konuş.
Hafize Kadın_ Hanımım ben size temizliğe gelen kadınım. Aynı zamanda Fahrettin beylerin evine de temizliğe gidiyorum. Bugün temizlik yaparken duydum. Karısı Fahrettin Beye bir kötülük yapacak bir miras meselesi mi ne varmış?
Selma_Kimden duymuş Güzide Hanım?
Hafize Kadın_ Hasan diye biriyle konuşurken duydum.
Selma_ Sağol Hafize Kadın bu iyiliğin karşılıksız kalmayacak. Duyduklarını kimseye söyleme. Eğer başka şeylerde duyarsan bu numaradan Beni ara.
Hafize Kadın_ Sağolun hanımım kimseye söylemem.
‘’ Bak sen şu işe, işler iyice karışıyor. Şimdi düşünmenin vakti değil. Hemen Fahrettin Beyi uyarmalıyım. İnşallah ofisinden ayrılmamıştır.’’ Acele ile Fahrettin Beyin numarasını tuşladı Uzun bir bekleyişten sonra telefon açıldı.
Fahrettin Bey_ Ne var Selma? Bu saatte aradığına göre önemli bir şey olmalı. Bende tam çıkıyordum.
Selma_ Hemde çok önemli Fahrettin Bey neredesiniz şimdi? Bekleyin geliyorum.
Fahrettin Bey- Taksim’ deki ofisimdeyim.
Selma_ Sakın Ofisten ayrılmayın. Kimse ilede görüşmeyin. Gelince he şeyi anlatacağım.
Şimdi sıra Deniz’deydi. Allah’tan fazla bekletmedi ve telefonunu açtı.
Deniz_ Ne oldu Selma önemli bir şey mi var?
Selma_ Hiç vaktimiz yok Deniz. Hemen yola çık. Benide Fındıkzade otobüs durağından al yolda anlatırım. Fahettin Beyin ofisine gidiyoruz.
Deniz_ Tamam hemen yola çıkıyorum.
Yılmaz_ Ne oldu Deniz?
Deniz_Ben çıkıyorum, Fahettin Bey’in ofisinden seni ararım. Sen çocukların yanında kal.
Yılmaz_ Yalnız mı gideceksin?
Deniz_ Hayır yolda Selma’yı alacağım.
Yılmaz_ Bu iş fazla uzadı, kendine dikkat et.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.