- 451 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EY HALEP! SEN BEKLEYEDUR BİZİ BİZ BİLE BEKLEYEDURUYORUZ BİZİ!
Ey Halep! Sen Bekleyedur Bizi
Biz Bile Bekleyeduruyoruz Bizi!
Bir söz yankılanıyor zihnimde şu anki durumu özetleyen:
" Ebabil kuşları tekrardan gelse; balçıktan pişirilmiş taşları ilk baş Müslümanların (!) üstüne atardı." diye.
Herkes olanı veya olması gerekeni söylüyor üstelik çözüm arayan da çok bu güzel bir şey ; lakin çözüm bulan pek yok!
Herkes karşısındaki kişiden bir şey bekliyor. Halbuki karşısındaki kişi de kendisi de başkasına göre ; başkasının karşısındaki kişi. Benim inancım yaklaşık yirmiye yakın bu konuda paylaşım yapan arkadaştan daha düşüktür diye tahayyül ediyorum. Fakat gerçek çözüm tevhid inancını diri tutmakta; ensara muhacir olmakta. Bunu da ciddi manada sağlamak ve hızlı yapmak için canla ve başla şehit olmak gerekir. Yoksa sıcak yatağında, f veya q klavye ile sadece vicdanına bir nebze su serper , olanları izlemeye devam edersin ve sadece zaman ilerler. Bu yazımdan kimse üstüne alınmasın demiyorum bilakis alınsın. Münferit düşümcemi ifade etmek istedim. Allah kafirleri de müslümanları da ıslah eylesin.
Fırat SÖYLEMEZ 13.12.2016 23:30
YORUMLAR
İçimizdeki yangının tarifi yok ...
En büyük acılar dilsizdir ya ...Acılarımızın sesi yok !!!
Dua devadır her derde... Allah (c.c) ım bir ol der olur ya her şey ... Rabbim duysun bizi , açılan ellerimizi kabul buyursun.Dünyanın neresinde bir mazlumun canı yanıyor yakılıyorsa Rabbim kurtarsın , korusun onları.Bir insan olarak ne yapabiliyoruz ki bundan başka...Daha ülkemizde birlik olamazken daha ülkemizde dirliğimiz yokken.Yüreğimize bombalar yağarken... Bir becerebilsek önce İnsan olmayı bir becerebilsek Sevmeyi sevilmeyi ... Bir uygulayabilsek Rabbimin emirlerini.İncitmesek bir karıncayı ... DÜNYA DEĞİŞİR.